Bir kadın kocasına sobanın üstünden demliği al derse kocanın tavrı ne olur?

bir kadın kocasına sobanın üstünden demliği al derse kocanın tavrı ne olur sizce ... ? ama siz denemeyin arkadaşlar tasiye etmem.!

Sorun demlik mi eş mi?


0|0
13|9

En İyi Kız Görüşü

  • Bana emir kipiyle konuşulsa bu şekilde cinnet bahçelerinden çiçek toplamaya başlarım ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

Erkekler Ne Diyor 9

  • ya alala ne dir bu bi demliği al demisse ben karım için ölürüm sakın kılıbıklık diye bişi yok sertim ağır ım ama bi okadarda aşığım ya demlikmiş alırım ne olcak ya kocanda problem ver eğer bi demliği al dediğinde kızdıysa alala ya bu nedir ya

    0|0
    0|0
  • Sorun erkek bence

    0|0
    0|0
  • erkeklikmi yaptın hocam :D

    0|1
    0|0
  • burda ima mı var düz mantık mı anlamadım soruyu

    1|0
    0|0
  • Eli ayağı tutuyo kalksın kendi alsın

    0|0
    0|0
  • bu olay mahkemede biter boşanmayla

    0|0
    0|0
  • ben nerdeyim, ben kimim, ne yapacağımı da unuttum...

    0|0
    0|0
  • demliğin altında piiçlik yatar gibi?eğer oyle değilse ne var bunda

    0|0
    0|0
  • Yıllar ilerledikçe eşlerin birbirlerine neler dediğine şahit oldum. Bu ne ki?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...