Yüzme kurusuna gidiyorum ama bir türlü suyun üzerinde yatay duramıyorum... ne yapmalıyım?

yani üzülüyorum...24 yaşındayım .. ve bu durum beni üzüyor.. yani yüzme kursuna gidiyorum.. ama 3 seansdır.. daha suda ayak çırpacak seviyeye gelemedim...ve özgüvenim yavaş yavaş kırılıyor...herkes suda rahat ol diyor... biliyorum.. ama vişte olamıyorum.. panikte olmuyorum.. ama kendimi kastığımın farkındayım.. YARDIM LÜTFEN...


0|0
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • evdeki yatağın kadar rahat hisset kendini bırakıver suyun üzerine inan hiç bir şey olmayacak.ne kadar kolay olduğunu anlayacaksın.

    0|0
    0|1
    • offf yaaaa söylemesi kolay tabi... ama olmuyor... ablacım...beceremiyorum.. suda yatmayı..

    • Hepsini Göster
    • biraz espri ile yaklaşmayı severim ben gönderdinmi face isteğini.

    • tamam.. göndereceğim...

Kızlar Ne Diyor 5

  • Sakin olduğunuzu düşünseniz bile sakin hissedemiyorsunuz kendinizi, o yüzden zaten 3 seansta yüzmeyi kimse öğrenemez. Sırt üstü suyun yüzeyinde durabilmeniz için başka birşeyler düşünmeniz ve el ve ayaklarınızı kurbağa hareketleri ile desteklemeniz gerekiyor veya tempo yapmadan ağır ağır ayaklarınızı çrpın(sırt üstü uzanarak) Fakat öncelikle ayak çırpmayı azda olsa öğrenin. O zaman daha kolay olacaktır. Yüzme vakit isteyen bir spordur.Umutsuzluğa düşmeyin:) Zamana bırakın bakın birgün trapezlerden bile atlarsınız.Şaka yapmıyorum:)

    0|0
    0|0
  • Geç eğitim almışsın biz 5 yaşında girdik suya hala 23 oldum kıvrak balık gibiyim.Yarışmaya falan girdim ama 4.oldum neyse ilk 5 e girmekte marifet.Ama bence bunun üzerine şu linklere bakmalısın... link

    0|0
    0|0
  • 3 seansta olacak iş değil zaten boşver. Hem havuz suyunda durmak zordur; deniz gibi değil. Öğrenirsin pes etme canım üç seferde aaa.

    0|0
    0|0
    • ya ama yani daha başlangıcın başlangıcı herkesin 15 saniyede öğrendiğini ben... öğrenemiyorum... çok üzücü ama sağ ol arkadaşım...

  • Sabret biraz

    0|0
    0|0
  • kendını cok iyi yüzücüymüş gıbı hayal et yüzerken hep bunu düşün karadenızde yaptım bunu yüzmenın en tehlıkelı oldugu denızdır ilk durdugumda asırı derın bı yere geldıgımı farkettgmde bırden telaşa kapıldım batıp cıkmaya basladım sonra bıanda kendıne gel dedım eskı düşünceme döndum buraya kadar geldıysen gerıde dönersın ve döndüm..

    0|0
    0|0
    • konuyu, nasıl anladınız bilemiyorum... ama :) yardımcı olmaya çalışmışsınız sağ olun... ben su da ayak çırpma seviyesine bile gelemedim daha...

    • tamam ıste bende hıc yüzemıyordum kuzenımle saga sola cırpınırdık hemde 20 yasındaydık yanı sahılden hos bı göruntu olmuyordu bız takmıyorduk o acıkcası daha cesurdu bı baktım baya baya yüzüyo ama ben daha gec basardım uzun süredır yüzemedım belkıde pratıgımı kaybetmısımdır.Karadenız dememın nedenı orda bıle öyle düşündüm sen havuzda daha rahat yaparsın ben iyi yüzücüyüm de hayal et kendını o sekılde

    • sağ ol... gizli arkadaşım... :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • babam suyun üzerine yüz üstü uzandırır elini göbeğime koyardı ve suyun yüzeyinde gezdirirdi ve bana ayaklarımı çırpmamı ellerimi kullanmamı söylerdi bir nevi yüzme öğretmeni gibi kendisi yüzme bilmeden yaptırdı bunları.yaşımı tam hatırlamıyorum ama 80 cm'lik havuza atlayacak cesaretim yoktu o zamanlar ama şimdi yüzüyorum ve sana söylenilen kendini bırak korkma laflarını bende söylüyorum biliyorum kı artık korkulacak bir şey yok . ama bazı korkular var ki atlatılamıyor mesela babam ya da başka birisi şu gün olsun elini yine göbeğimin altına koysun ve yüzmemi istesin yapamam arkadas ve korkarım :)

    özgüvenini yitirme 40 yaşından sonra yüzme öğrenenler var her gün daha iyiye gidersin yeter ki iste

    0|0
    0|0
    • ya bazı şeyler küçükken öğrenilmeli... haklısın...

    • Hepsini Göster
    • zaten insanın doğasında var bu olay belki bir arkadaş ile havuza gitsem daha kolay öğrenirim.. hoca olunca kurallara göre öğretilince yapamıyorum... geriliyorum.

    • göğsünü suyun üstünde bir can simidi gibi kullan nefes alısverıslerınde zaten o seni batırmaz .

      suyun yüzeyinde kalmayı öğren önce nefesini tut ve suya yüz üstü uzat kendini ellerini öne uzat ve kendini karsıya çıkar bu sekılde bır kac kere dene ve sonra yıne nefesını tut kendını karsıya at ama kafanı kaldır gittiğin noktayı gör sonrasında ellerini kullan derken ayakları ılave et sonrasında da nefes alısverıslerını düzenle .

      bir anda herseyı yapmaya kalkma yani. kademe kademe ılerle

  • O özgüvenine sölee hiç kırılmasın kardeşim herkes anasının karnında yüzme ögrenmiyo 3 seans gidiomussn 11 -12 yaslarından bu yana yüzüyorum ilk baslarda bende zorlandım en önemlisi nefes alıp vermen bunu cok calıs ikincisi rahat ol kasmana hiç gerek yok kolların daima ilerde olsun parmakların kapalı şekilde düz stilden bahsediyorum sana zaten gösterirler sitil yüzmeni lakin sen sakin ol acelede etme hemen yüzme ögrenilmez

    0|0
    0|0
  • sürekli pratik yapa yapa alışırsın, alışmaya başladığın yapabildiğini görünce kendine özgüvenin gelir, suda korkma panik yapmamaya çalış relax ol

    0|0
    0|0
    • abi hiç panik olmuyorum... ama çok kasıyorum galiba ve bunu nasıl yeneceğimi bilmiyorum.

    • 3 seans öğreneceksin diye bişey yok, sen kısa zamanda öğrenmek istiyorsun bunu düşündüğün için böyle kasıyorsun gibime geliyor, bırak daha uzun zamanda çğren gerekiyosa 10 seansı geçsin, yavaş yavaş pratik yapa yapan beyin otomatik olarak kavrar kaslarınada hükmeder, araba kullanmak gibi düşün herşey pratikte bitiyo

    • ya kursa gittiğim arkadaşların yanında kendimi kötü hissediyorum... onlardan çok geri kaldım.. buda beni üzüyor.. bozuluyorum...buna yoksa tek başıma öğrensem, 1 yılda olsa umrumda olmaz..

  • Sen suya kendini bırak su zaten seni içinde kabul etmez dışarı atar bir dene bunu

    0|0
    0|0
    • öyle diyor herkes ama ... beceremiyoruz... çünkü insanlar hiç empati yapmıyor... bu işin ilk aşamasında olmuyor öyle suya atmak kendini...

    • Hepsini Göster
    • İnşaallah birader sıkma canını çözülür herşey :)

    • inşallah...

Yükleniyor...