Doğadaki bütün kadınlar psikopat mı?

dişi örümcek çiftleştikten sonra erkeğini yer...kraliçe arı kovandaki dişi arılara suikast düzenler...ne ayaksınız siz beya?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 15

  • Evet.Hamsterlarda,dişi olan erkekle aynı yerde kalmıyor çiftleştikten sonra kavga ediyorlar ve hep dişi kazanıyor...

  • Vay be asd :D

  • hahahah korkun bizden

  • sanki siz çok masumsunuz..arazi ve dişi için birbirinizi parçalıyorsunuz..dişi aslanla sırf çiftleşmek için yavrularını acımadan öldürüyorsunuz..siz ne ayaksanız biz de o ayağız

  • Sence öyle miyim?Bence değilimdir.

    • değilsin..

  • ben daha kımseyı yemedım :)

  • cidden psikopatmışız

  • pisipisikopatım billah yaparım sensiz olamam der senden kaçarım :)

  • yeni öğrendin bütün bunları :P

  • tüm doğayı tanımıyorum

  • ahahh:D ibretlık tespitttkorkun nan bizden <3

  • kadınlar fenadir:)

  • sen hariç de

    • mucksssss

  • diğer adım karadul örümceği

  • Bizden korkun :):)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Şu soruyu sorup utanmalarını sağlayacağına farkına varmadan bir taraflarını kaldırdın ya kızların :DD

    • utanmaz-arlanmaz hacı bunlar
      ne yapsak boşa

  • onlardan korkmalıyız

  • Senin dişi dediğin canlının vücudu erkeklere göre daha sıcak.Bu hararetin de bir sonucu olacak tabi ki :) Hani kızlar diyor ya seni ... yaparım diye.Aynen yapar birisininkini keser gelir yine dediğini yapar.Bayanlara saygılar :))

  • hiç bu açıdan bakmamıştım! kadınların psikopatlığı doğal bişi mi yani! :P

  • amk karadul haricinde örümcek erkeğini yemez la

  • psikopat değilseler bile biraz eksik yanları var. ruh sağlıkları fena hasarlı bir çoğunun

    • Hepsi erkekler yüzünden dermisim :D aaa sen neden 20 xperin var ne zaman gittin ve geldin

    • Öncekileri Göster
    • Al tabi al :)

    • :D

  • Doğadaki kadın dediğin canlılar yani dişiler. Hayvan. Karadulun erkeği yemesinin sebebi başka dişiye gitmemesi için arıda kraliçe kalabilmek için. İnsan ve hayvansı dişileri nasıl bağdaştırdın anlayamadım... büyük hakaret etmişsin bilmeden.

    • İnsanlarda hayvandır biyolojik olarak ve pek çok tepkilerimiz hayvanlarla benzer özellikler gösterir.

    • Öncekileri Göster
    • pufffffffffffffffff

    • puffflama puflamaaa gidiyoruzzz :DDD hade iyi günler :D

Yükleniyor...