Benim gibi çapkın ve clublerde çalışan sevgiliniz olsa ne yaparsınız ?

Merak Ediyorum Sevgililerim Neler Yaşıyor Neler Hissediyor Diye Bayanlar Bu Duygunun Nasıl Birşey Olduğunu Bilebilir Belki Siz Olsanız Kız Arkadaşlarım Yerine Ne Yapardınız Yani İşi Bırakmamı Mı İsterdiniz Beni Terkmi Ederdiniz 7/24 Yanımda Olup Çapkınlık Yapıyormuyum Kontrol Mu Ederdiniz Ne Yapardınız İşte Merak Ediyorum :D

Güncellemeler:
TospağaRaphael Engellemekle İş Olmuyor Kardeş Bunun İçinde Sövücek Değilim Sen Bu Yapmaz Zarar Gelmez Diyenden Kork ;)
Kızlardaki Bu Clubte Çalışan Biriyle İşim Olmaz Olayı Neden Acaba ?

0|0
6|5

En İyi Erkek Görüşü

  • hmmm... barlarda çalışan egzotik biriyim, çapkınım kızlar bilginiz olsun beni görün yani? olabilir bence =) hoş bir deneme =) ama çoğu bayanın hayatından geçmiştir muhtemelen bu şekilde birileri

    0|0
    1|0
    • Yo Hiç Gerek Yok Usta Sitedeki Aç İnsanlara Kalsın

    • Hepsini Göster
    • Çene Olunca Alayına Gidiyor ;)

    • o konuda haklısın bak =)

Kızlar Ne Diyor 6

  • bir baltaya sap olamamış beş para etmez er kişisi detected.

    0|0
    0|2
    • Sen Hiç Şarkı Dinlemiyorsun Sanırım Dinlediğin Şarkıların Seni Coşturan Müzikleri Zaten Vahiyle Geliyor :D

    • Hepsini Göster
    • belli ekmek yediğin.

    • :)

  • Bir de söylüyor ya

    0|0
    0|0
  • Oralarda çalışan biri benim sevgilim olamaz ki.

    1|1
    0|0
  • Ne işim olur çapkın ve hele ki clupde çalışan sevgiliyle

    0|0
    0|0
  • öyle bir erkek sevgilim olamaz zaten olursada azına sıcarım onun

    0|0
    0|0
  • cluplerde çalışılabilir sorun olmaz

    ama çapkınlık tamamen karaktersizliğin göstergesidi karaktersizlerlede ne işim olur hacı :)

    1|0
    0|0
    • Şu an Soruyu Sormasamıydım Diye Kendimi Yargılıyorum :D

Erkekler Ne Diyor 4

  • he tamam çapkınsın :/ bu tiple bir sevgilin bile olduysa namazı 12 vakite çıkarmalısın

    0|1
    0|0
    • Hahahha Sence Namazla İşim Var Gibimi :) Namaz Niyazda Olsam Tom Cruise Olmam Lazımdı

    • Eheheheh

  • bu tiple mi çapkınsın vay dünyanın haline :D

    0|0
    0|0
    • Sende At Hırsızı Gibisin Bana Laf Ediyon :D

    • Şaka nan :D hangi clubde calısıon kardeşim

    • Guest Dj Hanginde İş Olursa Ordayız Az Kazanç Geliyor Bir Clube Bağlı Kalmak

  • hastamısın kardeş ? yanı hastaysan söyle hor görmem destek çıkarım sövsen ne sövmesen ne .

    0|0
    0|0
    • E Bende Ondan Bahsediyorum Engelleme Atmana Ne Gerek Var Komiksin :D

    • kardeş eklıyım bak cevaplarıma t**k geçtiğim bir sen değilsin yani herkezı engellesem ohoo ıllakı onlarda engeller kımseye yazamam .Buraya ben zaman öldürmek için giriyorum .

    • Ben Engelleme Mevzusuna Bu Kadar Takılmadım Ki :D Neyse İyi Takılmalar Görüşün İçin Teşekkürler ;)

  • bu tiple senden zarar gelmez hacı .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...