Kızlar sorum size; Erkek arkadaşınızın üniversite okuyup okumaması sizin için sorun olur mu ?

Kendisi Şu an üniversiteye hazırlanıyo ve baya iyi hazırlanıyo yani 4 yıllık güzel bir üni kazanıcak belli ben liseyi bitirdikten sonra devam etmedim ekonomik engellerden dolayı bunu kendisinede açıkladım ben aileme muhtaç olarak yaşayan biri değilim kendi başımın çaresine kendim bakarım sadece Şu an üni zor gibi görünüyor diye. ama kendisi sürekli bu üni meselesini açıp duruyo sizce bir zaman sonra benden bu neden yüzünden ayrılır mı ?


0|0
43

En İyi Kız Görüşü

  • üni ye gidince senden ayrılabilir sende açıktan okumayı denesen üniyi olmaz mı

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ayrılır canım benim. Daha dur bide gittiğinde gör sen bunu.

    0|0
    0|0
    • keşke ayrılsa

    • çalışıyosun sanırım.. eğer öyleyse açıktan okumayı dene lütfen. sakın bırakma bence..

    • bilmiyorum sanırım öyle olucak

  • ben sorun yapmam ama kendısı benım yanımda kendı ezık hıssede bılır belkı bende okusaydım gıbısınden ama hiç sorun değil yanı takmam öyle şeyleri..

    0|0
    0|0
    • ben keşke okusaydım derim ama benim keşkelerim çok farklı kendisi senin gibi düşünmüyo beni bu sıkıyo kavgaya devam ediyoruz sanırım ayrılıcam artık

    • Hepsini Göster
    • sektir et o zaman kanka.

    • öylede olmuyo işte kanka neyse hadi sen git ben bir zamandan sonra kafa açmaya başlarım

  • hem nefes alması hem üni okuması lüks olur benim için

    0|0
    0|0
    • küçük şeylerle yetinmesini bilmek lazım tabi.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Eğer sen neden okumadın tarzı yüzüne vuruyormuş gibi bir konuşma yapıyorsa emin ol ilerde çok büyük bir sorun olur bu

    0|0
    0|0
  • Insanların karekterini bilemedn yorum yapmak yanlış çok arkadaşım vardı ünv. Hayatı boyunca bir kıza bile yan gözle bakmadı tek amacı bir an öne bitirip iş bulup sevdiği kızla evlenmekti ki bunuda yaptılar.

    0|0
    0|0
  • Ayrılabilr.. örnek çok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...