Ünal başkan mı haklı Fatih Terim mi?

Hadi gençler yapın yorumları

Kimi Fatih hoca imzalamadı sözleşme diyor kimide Ünal başkanı haksız buluyor

Duygusallığı kenara bırakıp mantıkla cevaplamalısınız

Gs sezon başından beri epey puan kaybetti kim sorumlu bundan?


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Fatih terim adanali kafasiyla gidiyo o yuzden hep aynisi oluyo yol veriyolar

    1|0
    0|1
    • Herjs Ünal başkana tepki gösteriyor ne yapsın sene başından beri takımın durumu ortada

    • Hepsini Göster
    • Beşiktaş teknik direktörü var ama harika ..

    • Onu tutturmak mesela kariyeri zirvedeki yabanci hocalarin turkiyede basarisiz olduklari cok goruldu

Erkekler Ne Diyor 11

  • Ünal Aysal Haklı

    1|0
    0|0
    • Herkes haksız buluyor ne yapsınki sözleşme koyuyor imzalamamış ne yapabilir?

    • Bencede Ünal Aysal gerekeni yapmıştır ne yapsın Terime yalvarsınmı?Fatih Terim büyük bir hata yapmıştır

    • Bak real 6 golü iyicek takım değiliz biz. Milli Takım hata bence.

  • fatih terim o egoy la anca ankarada belediye otobusune binebilir

    1|0
    0|1
    • Yani hani önce galatasaray gelirdi

    • Hepsini Göster
    • Bütün herseye rağmen tek yürek olmalıyız.

    • biz taraftarız bizim için gerçekten ASLOLAN GALATASARAY biz dümenden demeyiz bunu fatih hoca gibi

  • son zamanlarda Galatasarayımın üzerine çeşitli oyunlar oynanıyordu doğru olan terimle yolların ayrılması olacaktı.bence iyi oldu fatih hoca içinde. rahat kafayla milli takımı çalıştırsın.

    0|0
    0|0
    • :((

    • üzülecek bir şey yok. bizim aşkımız armaya. kişiler gelir gider aslolan Galatasaraydır.

  • Başka teknik adamlarla masaya oturulmuştur bence

    0|0
    0|0
  • fatih hoca, milli takımda çalışmayı kabul ettiği ve sözleşme yenileme teklifini kabul etmediği için haksız. ünal aysal da bu sebepten dolayı hocayı 5. haftada gönderdiği ve sezon sonunu beklemediği için haksız. olan yine galatasarayıma olacak :(

    0|0
    0|0
  • bu durumd ayapılacak iş değil fatih terim yenilmek istemiyo ki işinide en iyi şekilde yapıyo neden biyeriizmi kaşınıyo

    0|0
    0|0
  • fatih hoca haklı ünal başkan haksız

    0|1
    0|1
  • Başkan ünal haklı

    0|0
    0|0
  • tüm yönetim sorumlu bence bir çarşılı olarak halen fırat aydınusada tepkiliyiz .

    0|0
    0|0
  • hocaya haksızlık yapıldı

    0|0
    0|0
  • fatih terimin ihmali yüksek. zaten milli takımı çalştrmaya başlayarak hata yaptı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bunu yeni teknik direktörümüz gelince öğreneceğiz..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...