Sizce benmi çok abartmışım yoksa haklımıyım?

annemın isteği üzerine bırıyle tanışcaktım.çocuğu hiç görmedim tanımıyodum.tamam tanışayım bir görüşelim dedım.aradı benı bugun görüşelim dedi.bugün musait değilim ama bugunden başka ıstediğin hergün uyar bana dedım.neden bugun olmaz kuaföremı gıtceksın dedı.hayır dedım.dün düğünümüz vardı yorgunum dedım.neden düğün olunca gorusulmuyomu dedı.sonra bana hiç ilişkin oldumu dıye sordu.26yaşındayım brakda olsun dedımbu soru sorulurmu telefonda daha görmeden tanımadan ya..ukala bişey.ya daha tanımadığı bir bayana böyle muamele yapılırmı ya.sinirlendim görüşmıycem dedım.


0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • maalesef adab bilmiyormuş,o sordugu soru yanlış değildir herkesin yaşam şekli başka sormaya hakkı da var ama öyle mal gibi de telefonda daha görüşmemişken sorulmaz , sanki internetten pc satın alıyor donanımsal özellikleri hakkında soru soruyor gibi :)

    0|0
    0|0
    • bende aynı fikirdeyim.yoksa anlatamıycağım hiç bişeyım yok.ama bu tanımadığın görmedıgın bırıne sorulmaz hemen

Erkekler Ne Diyor 8

  • Heyecandan gereksiz bir dışavurum mu olmuş bilemiyorum ama şu haliyle bakılırsa fazla ilgi ve merak var. Altından pek hoş şeyler çıkmaz kanısındayım. Çünkü daha ilk görüşmede kendini frenleyememiş, sonrası ne olur bilinmez. Adrenalin eksikliği hissetmiyorsan yaramaz sana.

    0|0
    0|0
  • Görücü usülünde genelde daha rahat olabildiklerini zannederler... O yüzden böyle bir kütüklük etmiş. Görüşmemen en doğrusu fazla sorumsuz gibi..

    1|0
    0|0
    • ukala.teğmen ve maddı durumu iyiymiş.bence çok fazla burnu kalkmış havaya.insanlarla istediği gibi konuşabilceğni sanıyo

  • onun hiç olmamıştır olmyann birini istiyodur. aşırı tepki vermişsin bence belki de büyük bir kısmet kaçırdın kimbilir.

    0|0
    0|0
  • çocuk boş boğazın tekiymiş

    0|0
    0|0
  • Görüşme bence de bu nasıl bir tarz

    0|0
    0|0
  • bence abartmışsın doğal bir soru çünkü seninle görüşme sebebi zaten bir birliktelik için söz nişan v.s. yani senin hakkında bilmesi gereken şeyler... daha kibar olabilirdin kızman normal ama aşırı tepki vermen doğru değil..

    0|0
    0|0
    • ben sormasın demıyorumkı.bunu buluştuğmuzda aradan zaman geçince sorabılırdı.

    • Hepsini Göster
    • rica ederim böyle tipler yüzünden genelleme yapan bayanlardan çok çektim o yüzden yardım edebildiysem ne mutlu... inşaallah beni anlayan biri çıkar... sinirini böyle şeyler için bozma gereksiz vicdan yapman senin iyi niyetini gösterir...

    • teşekkurederm.

  • Sorun çocukta değil sorun annende bence

    0|1
    0|0
    • neden boyle dedın

    • Hepsini Göster
    • Annenin işi gücü yok sana görücümü bulmuş onu geçtim bence insanların anneleri çocuklarının aşk hayatlarına karışmamalı başka birşey daha annen odundan iyi anlıyorsa normancı olsun kabul etmene çok sasırdım annem sana kız bulıyım dese bb anne derim yani

    • annemde tanımıyodu.bende aslında çok karşıyım geçen senede bu çocuğu soylemıstı ıstemıyorum demıstım.busende yüz kere soyleyınce bıktım bı göreyım dedım.ne kaybederım dedım.ama hata ettım

  • iyi yapmışsın bence haklısın.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • En güzelini yaparsın daha dur canım bir görüşelim bakalım sen benimle tanışmak mı istiyorsun başka bir şey mi diye sorarlar insana gereksizin teki iste sinirlenmeye bile değmez canım yaa boş ver gitsin

    0|0
    0|0
  • bence haklısın sorulacak konuşulacak o kadar şey varken bu soruyu soruyorsa onun için çok önemli ki gereksiz bir soru bence

    0|0
    0|0
    • sorarsında buluşma ayarlarkenmı sorarsın.adap bılmıyo

    • evet ilk görüşmede bile arada ki soğukluk geçince sorabilirsin

  • aman anlayışsızmış zaten boşver en iyisini yapmışsın

    0|0
    0|0
  • bızım evede bı kadın gelmıstı ogluna kız bakıyo allahtan ben evde yoktum anneme anlatmıs bı kız bulmus ogluna kız ögrtmenmıs bu ogluda ıstanbulda bı yerde calısyomus zengınmısler grşmusler telde sonra oglu kızla bulusmak ıcın memlekete gelmıs cıcek almıs gtms bulusmus kıza sordugu soru bakıremısın annem anlatrken yok artık dedım ama işin garıbı kızda bakıre degılmıs üniversıtede cok sevmıstım falan anlatmıs oglan olmaz demıs.Kadın bunu bıde anneme anlatıyo cok ıyı yapmıs oglum gıbısınden

    0|0
    0|0
    • benım anlatamıycak bişeyım yok.ama adapsızlık bunlar ya.

    • evet ben hatta yuh kıza ne demiş dedim ama kızda bakıre degılmıs cocuk bı bakısta anlamıs gıbı olmus:)

  • Görüşme zaten. O kendine ellenmemiş kız arayan , kızların iffetine göz dikmiş ,sözde aklınca temiz kız arayan tip. Hemen anlarım bunları ben. Belli yaşa kadar sürterler dışarıda,karı kıza yan bakarlar,yakarlar sonra kızlara böyle hadsiz soru sorma hakkıını kendilerinde görürler. Boşver hiç uğraşma.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...