25 yas ustu bırısınız facede ılıskınızı ılan edıyorsunuz ve facede butun aılenız var?

sızce bu kısı cıddımı:) resımlerde var ya da soylede cevap verebılırsınız cıddı olmadıgınız bır kısıyı facede butun aılenız ve tanıdıklarınız onunde sevgılınız oldugunu belırtırmısınız?


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • ulan hiç anlamam şu face'den ilişkım var dıye açıklama yapan sivirzekaları..

    birde 25 üstü yani.. kofluktan başka bişey değil.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Şayet yüzsüz, kişiliksiz, umursamaz

    BİR TİPSEM CİDDİ OLSAM DA BELİRTİRİM CİDDİ OLMASAMDA

    Fakat kişilikli, kararı tam, ailesine saygı duyan

    BİRİSİYSEM CİDDİ OLDUGUM İÇİNDİR, Fakat bunu daha önce tekrarladıysam ciddi olabilirim de olmayabilirim de

    Buradan ciddi olup olmadıgını çıkarmak güç :) Fakat hoş birşey tabisi..

    0|0
    0|0
  • Ciddi değilsem yapmam ama kişiye göre değişebilir bir durum :)

    0|0
    0|0
  • Hayır gerek yok böyle şeylere.. (bence)

    Sonra biri kıskanır filan mutluluğun benim olsun der filan yok kalsın sadıç :))

    0|0
    0|0
  • Birak facebook falan cocuk isleri bunlar, belirtmesen nolur ki, bir de olmadigini dusun, herkese ilan ediyorsun ve olmuyor, asil o zaman sikintilar baslar bence

    0|0
    0|0
  • Yaşın bir önemi yok kaç yaşında olursan ol facede ailen,akraban olsun olmasın nasıl yazılıyorsa öylece de kaldırır ilişkisi yok yazar, ciddi olup olmadığını sen bileceksin

    0|0
    0|0
  • ya aileyi kim takar. ciddi olup olmadığına oradan mı karar vereceksin

    0|0
    0|0
  • belirtmem ben şahsenn :))

    0|0
    0|0
  • abi fece işi çok sakat ben nerdeyse biriyle evlenmek zorunda kalıyordum...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Facede fotoğraflarımızı paylaştığımda 21 yaşındaydım ciddiden kastının ne olduğunu bilmiyorum ama ciddiye almasam sevgilim olmazdı zaten. Ama evlilik yoktu o sırada henüz aklımızda.

    0|0
    0|0
  • facede şimdi moda o ilişkini ilan etmek yani samimiyetsiz buluyorum

    0|0
    0|0
  • değil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...