Derbi maçta sahaya girenler kimlerdi?

Tekbirlerle sahaya girenler akp gençlik kollarının 1453 beşiktaş taraftar grubu olduğu apaçık bellidir siz ne düşünüyorsunuz ? Not FB'LİYİM VE #çarşıyıYedirmeyiz


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • çArşının bunu yapmadığına dair gerek kendileri gerekse bir çok takımın taraftarları açıklama yaptılar. maçın 2. yarısını izlemedim ama, özellikle çarşının böyle bir şey yapacağına inanasım gelmiyor.

    0|2
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Olayında arkasında 1453 kartalları diye bir arap yalağı oluşum var. Akp ile bağlantıları kesin mi bilemeyiz şuan. Yakında çıkar kokusu

    0|2
    0|1
  • her zamanki kargaşalar.bu ülke için anormal görüntüler değiller.

    0|0
    0|0
    • anormal olan GS taraftarı bir çocuk için ilik toplama kampanyası yapan çArşıya atılan çamurdur

    • o ayrı. ben sonraki kargaşadan bahsediyorum.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Tabiki AKP var arkasinda. Amac carsi grubunu kötü düsürmek. AKP zaten Carsi grubunu kötülemeye basladi. Kanitlari bunun üzeri diger sorulardada sundum ama gene sunayim.

    1. 1453 kartallari, AKP genclik kollu tarafindan kurulmustur. Bunu Dün ya da bugün Beyaz TVde dediler.

    2. 5000 beles bilet dagitildi

    3. Bugün Günvenlik yerine polis vardi yani böyle birsey olacagini hükkümet biliyordu.

    4. Ama en büyük kanit bu zeka özürlü AKPlilerin macda ne yapcaklarini önceden Twitter üzeri aciklamalaridi :D

    link

    link

    link

    Madem böyle birsey planliyorsunuz neden Twitterde önceden bunu acikliyorsunuz gerizekalilar ? :D Ama AKPliler zekalari üzeri tanilmiyorlar zaten :D

    0|1
    0|1
    • +1 dostum bu şamil tayyaragnı naomk lazım şerefsiz diyor ama asıl şerefsiz kendisi

  • yuk amk bu olayıda Akp ye bağladınız.

    1|2
    2|3
  • Drogba Attı Bjk Çıldırdı .. Baktılarki Maç Gidiyo Bu Yola Başvurdular ;)

    0|3
    0|0
Yükleniyor...