Ne yaptımsa olmuyor... Peki şimdi ne olacak?

2 senelik bir ilişki ve ayrılalı 1,5 ay oluyor ama hergünümün %90’ı onu düşünerek geçiyor nereye baksam ne yapsam o…

Ne işime,nede aöf derslerime konsantre olamıyorum çevremdeki kimseyi iplemiyorum ne olursa olsun modundayım,kendimi hayatın akışına bıraktım,sürekli dışarlara çıkıp bişeyler yapıyorum hatta ufak ufak flörtler falan ,evde duramıyorum,durduğumdada sadece uyuyorum,yinede olmuyor birgün oluyorsa 2.gün yine aynı durumdayım.

Napıcam nasıl kurtlucam bu durumdan her yolu deniyorum ama olmuyor en kötüsüde hep aklımda olması onunlayken bu kadar aklıma gelmezdi.

Güncellemeler:
Ruh eşim derler ya,arkadaşım,dostum,sevgilim,yatak partnerim,ailem diyebileceğim birini kaybettim belkide bunu hazmetmek zor.Kaç kere gelirki bir insanın başına bu olay ben onu yaşadım ve kaybettim...sanırım o benim kadar yaşamamıştı benim gibi sevmemşti o yüzden bittik.

0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • manevi aşk acısı kadar zoru yok sanırım..

    ama zamanla unutrsun..

    link

    1|0
    0|0
    • aklımdan çıksa hayatıma devam edebilirim bir şekilde ama çıkmayınca olmuyor.Adını koyamadığım durum manevi aşk acısıymış meğer tanım için teşekkürler.

    • Hepsini Göster
    • sen sor ben iyi saçmalarım.. :)

    • evet baya iyi saçmalıyosun sen hep böyle saçmala bende hep sorarım :)

Erkekler Ne Diyor 10

  • Böyle böyle kurtulacaksın. Bunun öyle sihirli bir iksiri falan yok ki içince ohh kurtuldum diyesin. Aşk acısı çekilerek geçer, başka türlü olmuyor maalesef. Hem bu acıyı çekmek iyidir. Bir kere tatmalı herkes ki aşkın değerini anlasın.

    1|0
    0|0
  • her ne olursa olsun sevgine yenik düşme ya bitmeli yada dewam etmelisin ama asla geleceğini karartacak durumları yaşamamalısın geçmişinde yaptıgın yaşadıgın hatalar geleceğinde gerçekten çok büyük sorunlar oluyor..seni önce ailene sonra mevlaya emanet ediyorumm... saygılarımla PASHA

    1|0
    0|0
  • Zaman herşeyin ilacıdır. Sabır ve kendine yeni değişik meşgaleler bul. KAfanı ve dikkatini dağıtacak şeyler

    1|0
    0|0
  • Hayatında değişiklik yapman gerekiyor,zaten başlamışsın,ona ait sendekileri yok etmelisin,gezmeyi,kitap okumayı dene,farklı ugraşlarla ilğilen,yine de olmassa destek almalısın,dönüşü olmaz,olsada dikiş tutmaz,

    0|0
    0|0
    • kendinde farklılıklar yarat

    • Hepsini Göster
    • isterseniz tavsiyelerim olur size

    • Sizin için tabiiki kötü olmuş ama hayat devam ediyor,sebebini siz daha iyi biliyorsunuzdur ,

  • aferin ipleme cunku hayatin bir adama bagliydi sadece. o olmadan ne karakterin, ne dostun, ne ailen, ne isin, ne egitimin var... bravo

    1|0
    0|0
    • o yokken hayatım pek iyi gitmiyordu benim için bir dönüm noktası olmuştu diyebilirim o olmasaydı belki şuan gerçekten çok fena şeyler yapıyor olabilirdim.Şimdi çok zayıfım hiç olmadığım kadar kimseye belli etmiyorum ama hergün ölüyorum.

    • Hepsini Göster
    • sadece ailesiyle yemek yemek tanışmak istedim askere giderken hakkımdı fazla bişey istemedim ve yapmadı tartıştık,ayrıldık sonra barıştık,döndü askerden yine bişey yok ayrıldım sonra dayanamadım barıştım barıştıktan 5 ay sonra yine ses seda çıkmayınca ortalık karıştı yavaş yavaş ipler koptu işte sonundada bana bunları söyledi işte...

    • sizin durum zaten uzatmaliya girmis.

  • git onu bull.

    kolundan tut ve bır tokat yapıstır..

    aklı basına gelır..

    sen neypmaya calısıyorsun de..

    eger bır erkek severse.. ve senı sevıyorsa gercekten..

    aklı basına gelıcektır..

    bırakma..

    bırakırsan sen kaybedersın..

    bazen sevgın ıcın sevdıgın ıcın dılencı olman gerekebılıyor..

    bunu unutma..

    sevgının oldugu yerde olmamalı gurur..

    zıra

    gururun oldugu yerde sevgıler son bulur

    0|0
    0|0
    • aynı yorum gelmişti kopyala-yapıştırmı yapıosunuz nedir çözemedim

    • özelime mesaj at..

      dıceklerım var elbette

  • insan bazen elindekilerinin kıymetini elinden kaçırınca anlarmış... neyse...

    bence senden giden zaten sana hiç gelmemiştir. erkek adam ne olur ise olsun gitmez

    0|0
    0|0
    • gitti bitti diye avunuyorum zaten seven insan sonuna kadar kalırdı.

  • unutmak kolay olmuyor.bu süreci atlatana kadar bir uzman desteği almalısın.ya da kendini terapi etmelisin.eğer düzenli bir işte çalışmıyorsan kendine uygun bir işe başla.çevrendeki insanlarda bu sürece katkıda bulunabilir.

    0|0
    0|0
    • biryerde çalışıyorum ama çok sıkıcı çok az iş var aslında kafamı boşaltabilsem ders çalışıcam ama onuda yapamıyorum.

  • zamanla unutursun

    0|0
    0|0
    • o nasıl bir zaman dilimidir ya bir ay dedik yok şimdi 2 ay olucak yine yok off offf gelde unut ne zamanmış ama bitmek bilmiyor.ayrıldıktan bir ay sonra sen sağ ben selamet diyeceğimi düşünürdüm hatta kısa bir süre sonra biriyle birlikte olabileceğimi sanardım şimdi ise yüreğimdeklne kıyamıyorum yakıp yıkıp yoketmet varya bana yazık

  • yeni sevgili bulmadan unutamazsın.

    0|0
    0|0
    • çook var o dediğinden her akşam biriyle çıkabilirim ama aşk olmadan zor

    • olsun dene biri ile çık. ila sevgili gibi değil yine de çık. unutursun. bilimseldir.

    • tamam zaten öyle dışarı çıkıyorum 2 günde bir başka biriyle :) kafa dağılıo doğru diyosun ama yalnız kalınca sonuc aynı...ve cok fazla gun icinde yalnız kalıyorum.

Kızlar Ne Diyor 2

  • onunla beraberken bile yoktu yanimda. halen onu dusunuyorum. 2 aydir unutamadim. hergunum aglamakla geciyor. biktim. gozumde yas kalmadi. onun icin degmez bile. o bisey yapmiyo ikimiz icin, hep ben cabaladim. ama aklimdan cikmiyor!

    0|0
    0|0
    • en azından çabalamışsın da gitmiş birde birşey yapmasan onun pişmalığı olacaktı...

    • Hepsini Göster
    • yok kızlar ben unuturumda kendimde o potansiyeli götüyorum:)şuanda zor tamda hayatıma adapte olmam bitirmem gereken şeyler varken aşk acısı..

    • 2 aydir unutamadim. heran karsima cikacak modda oldugu icin umutlaniyorum. umutla yasamak zor. unutacagim varsada unutamiyorum. beynimden silecem, ama annesi cikiyor karsima. benim isim zor, sizi bilmem:(

  • Çok boş vaktin var demek düşünmek için.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...