Elin serserisinin size yaptıklarını niçin tüm erkeklere yıkıyorsunuz kızlar ?

Ya ben anlamıyorum. Genç yaştan beri kızlar nerde it kopuk sokak serserisi apaçi keş tipli çocuk varsa onlarla çıktınız.Size zerre kadar değer vermediği halde sırf serseri sivri fırlama diye onların peşinden koştunuz. Günün birinde bunların kazığını yemiş kızlar 18-20 li yaşlara gelince neden bu yaşanmışlıkları tüm erkeklere atıpta. "Valla bütün erkekler aynı şekerim ya" diyorlar. Bunların bu acizliğinizi tüm erkekler üstlenmek zorunda mı ? ya da kötü tecrübeleri tüm erkeklere yapıştırmak ?

Not: Kimseyle alıp veremediğim yok. Sadece şu "tüm erkekler aynı valla" lafına gıcık oluyorum. Yahu elin it kopuğu sizi kullandıysa bizim suçumuz ne ?


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • Haklısın vallahi. bende zibdi tipli egoist birine aşık olmustum 3 yıl onu sevdim zorla unuttum psikolojik tedavi filan gördüm. Ben anladım ki ben zibidi tiplerden değil maço tiplerden hoşlanıyormuşum. geneli böle soğukkanlı ve maço erkek ıyy tiksindim artık.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • dimi dimi... sen banada aynısını dıyodun çıkarsan öyle insanlarla sinirlenirsin falan diye..

    ama o insan beni seviyo biliyorum :)

    hakda vermiyor değilim herkesin kişiliği farklı bir tutmak olmaz ön yargılı olmamak lazım :)

    her kıvırcık saçlı insanın saçıyla oynayıcak bırı olması gibi kesin değil her şey

    0|0
    0|0
  • Ben kimseyle çıkmadım.

    Ama gel gör ki ben de istisnalar hariç hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum.

    Yaratılışları gereği bir odunluk,umursamamazlık var.Sıkıya,zora gelemeyip kaçmaya meyilliler.

    2|0
    0|0
    • Valla öyle erkekler tanıyorum ki. Saydığın hiç bir özelliğe sahip değil. He gel görelim hiç birinin yanında kız yok. Neden kızlar doğru düzgün erkeği değil. İt kopuk peşinde.

    • Doğru düzgün erkekler çok sessiz oluyorlar genelde.Adım atmıyorlar. Şimdi soracaksındır ilk adımı her zaman erkek mi atmak zorunda diye. Hayır tabi ki. Ama öyle sessiz ve sakin,içine kapanık insanlara yaklaşmak,iletişim kurmak zor ve riskli.Ne tepki vereceğini,nasıl biri olduğunu çözmek zor.O yüzden kızlar da kolay olan halkaya yöneliyorlar bence.

  • vur kaç taktiği var işte onlarda.ey efendi çocuk sana sesleniyorum sen de başta girişken ol,zibidilere kaptırma kızları nerdesin buluşalım efendi çocuk aşığım sana <3

    0|0
    0|0
    • Dalga geçilecek bir konu değil. Ayrıca hayatımda hiç bir kızı kimseye kaptırmadım. Ayrıca efendi de değilim. Senin gibi ergen kızların bu saate yatması lazım değil mi yarın okulun var.

    • arkadaşım sana seslenmedim.gelecekteki beyaz atlı prensime seslendim.

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...