Erkek arkadaşımı çözemiyorumm.. lütfen bir bakın beyler bayanlar..

İlgisiz bir sevgilim var. Hani aramazsam aramaz, yazmazsam yazmaz. Gün içinde 12 saat dahi hiç mesaj atmadığı zamanlar oluyor o derece.. Ona çok kızıyorum tam sayıcam onaa açıo teli öyle bir samimi ki dayanamıyorum, konuşma git benle diyorum. Nie bu gün iyi geceler demedim yazmadım die mi bi. dio .? Sadece gece mi gündüz de hiç yoktun terkedicem seni bee diyorum, oda o zaman sen iyi gecelr de ben günaydın diyeyim hayatım diyor. Ne desem güldrüyor bir kızamıyorum.. Böyle pek birbirimize aşkımlı vs vs asla konuşmadık yan yana tamamda mesajlarda uzağız.. Sizinde sevgilinizi aramadığınız uzun bir süre veya sevmenize rağmen böle davrandınız oluyormu beyler.? Bu onun yapısı mı yada..


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • ya sevmiyordur seni kulübede oturuyorsun ama farkında değilsin ya da doyumsuz bir sevgilin var başkalarına ilgi gösteriyor sadece yanındayken ilgisi artıyor.

    0|0
    0|0
    • Yanımdaykende farkettim teline bakan biri değil yani teli unutur bir yerde aklına bile gelmez. Düşün ki 2 gün önce annesi aramışş 2 gün sonra görüyordu..

    • Hepsini Göster
    • üzgünüm :(

    • teşekkür ederim.

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sen öyle yaptıkca o daha fazla şımarır benden söylemesi fazla üstüne gitme o nasıl yapıyorsa sende onun gibi yap. Sen öyle yaparsan o düsünecek ki nasıl olsa yazacak ne gerek var diyecek. Belki de fazla yakınlasmak cabuk soğutur diye düşünüyordur zamana bırak.

    0|0
    0|0
    • Yok üzerine gitmiyorum telefon kullanması çok sevmio zaten mesaj vs vs.. gün içinde bü günaydın azıo bir arıo bide iyi geceler dio akşamlarıda nette ayzışıoz biraz. Bende inat olsun die günaydınına cevap vermiyorum bazende nette vermiyorum deliriyor öyle gidio :D

  • hep sana mesaj atarak mı geçirçek zamanını ? :D:DD

    0|0
    0|0
  • bazı erkekler ole pek sevmez mesajı falan.anlayışlı olmalısın.

    0|0
    0|0
  • En güzeli; Carpe Diem canım..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Baskalariyla konusuyor olabilir. Cok yuz verdiginden bunlar. Sen mesaj atma zor ol biraz bak nasil yola geliyo

    0|0
    0|0
  • Onun gibi davran yüz vermee

    0|0
    0|0
Yükleniyor...