Ablanızın biriyle çıktığını öğrenmek.

merhaba arkadaşlar.Hiç böylesi bir durum başına gelen oldu mu?.Şimdiye kadar çok temiz zannetiğiniz ve eline erkek eli değmediğini zannetiğiniz benim ablam hayatta böyle bir şey yapzma dediğiniz ablanızın biriyle çıktığını öğreniyorsunuz naparsınız ablanızın çıktığı da sizden yaş olarak büyük dövebileceğiniz bir cins değil ve bunu arkadaşlarınızdan duyuyorsunuz nasıl bir his uyandırır sizde.Ablanızdan nefret edermisiniz.yoksa onu pompalı tüfekle tek el ateşle beynini mi dağıtırsınız yoksa babanıza mı söylersiniz.Not:Benim ablam yok meraktan soruyorum.


0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

  • Bi kızı annesi, babası, sevgilisi, kocası, erkek kardeşi koruyamaz bir yere kadar korur korursada ondan sonrası kızdadır yani bir kızı ancak kendi kendini korur.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 7

  • Neden illa birşey yapmak zorundayız? İnsan değil mi o hayatına birisi giremez mi? Birisiyle çıktı diye o* mu oldu hemen. Eğer illaki birşey yapacaksam, çıktığı adamı tanımak isterdim nasıl biri diye. Destek olacağım yerde neden köstek olayım?

    0|3
    0|0
    • Pezomusun lan.Etrafına bir bak devir ne kadar kötü her yer full abaza kaynıyor.Ablanın sevgilisini sapık olmadığını nerden bileceksin de o kadar rahat davranıyorsun.

    • Hepsini Göster
    • İşte o abazanlar senin zihniyetinde olanlar. Kendi bacısı, ablası için namus bekçisi ama dışarıda her önüne geleni sikmeye çalışanlar. O tecavüz edenleri de biliyoruz hayatında eline kız eli değmemiş, oturup bir kızla insan gibi hayatında bir kere bile konuşamamış aklı sikinde olanlar...

    • Ben doğruya doğru derim burda doğru konuştun.Benim tandığım bir çok abaza ablası için bacısı için asar keser kendi ise her önüne gelen kıza bakar ben de öyleyim.

  • Valla ablam olsaydı eğer, istediği şeyi yapsın derdim. Hem büyüğüm karışamam, hem de geri kafalı olmadığımdan başkaları ile olmasına bir şey diyemem.

    0|0
    0|1
    • Oğlum uyan etrafına bak full abaza,ful piç dolu.Senin ablanla cinsellik için çıkmadığını nerden bileceksin adamın da bu kadar rahat oluyorsun.

    • Hepsini Göster
    • Oha lan korunuyor diye ilişkiye girmesine bile izin veriyor ne biçim erkeksin sen.

    • Bu biçim.

  • Salakmısın la sen ? Diyeceğim şu olur herzman yanındayım Sadece Nefsine hakim ol kimseye güvenme ne babası ne anası sen ne yaptın mk ?

    0|0
    0|0
    • sizin gibiler ablanızı pazarlarsınız bile lan.

    • Ablam yok tek kardeşim :) Mal adam Bunlar normal birşey ama adabıyla olursa hiç sorun olmaz sakin ol ve o klavyeyi bırak evlat.

  • Arkadaşlarımdan dalga yolluk öğrenmek çok kırar ama onun dışında bir önemi yok , biz sevgili yapıcaz da onlar yapmayacak mı :D

    0|0
    0|0
  • Ne yapacak, mezara mı götürecek? Arkdaşlarının ne düşündüğü senin ablanın, kanının mutluluğundan daha mı önemli?

    0|0
    0|0
  • Anlayışla karşışlarım. Ne var ki bunda?

    0|0
    0|0
    • Soruyu soranın kafası biraz fazla soğuğa maruz kalmış.

    • Kesinlikle. Dövebileceğim biri değil diyor.


      Sen aşk yaşayacaksın da ablan yaşayamayacak mı?

      ------------------

      Namus bekçileri bunlar ya..

  • bi arkadaşının sorusu mu :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...