Evlendikten sonra çift soyisme sahip kadınlar neden kocasının soyismini almaz?

Yani çift soyişmiyle biraz saçma olmuyormu...Kızlık soyişmiyle beraber kocasının soyismini kullanan kadınlar var.Ben evlensem böyle bir şeye izin vermezdim..

Anlamıyorum Kocanızın soyisimini alınca kendinizi ezik gibi mi hissediyorsunuz?

Sorum kızlara


0|0
8|2

En İyi Kız Görüşü

  • Eziklik hissetmekle ne ilgisi var yahu hay sizin zihniyetinize..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • bayan kariyer sahibiyse soy isminin değişmesi işlerini etkileyebiliyor. birde boşandığını düşün 2 kez soyad değiştirmiş oluyor. bu nedenle ortaya çıkmış bir şeydi aslıında

    0|1
    0|0
  • sadece kocamın soyadını alırım zaten iki adım var düşünsene hem iki adım hem kızlık soyadım hem kocamın soyadı of anam off

    0|0
    0|1
  • Alemin derdi seni mi gerdi bilader :D

    0|0
    0|2
  • herkesin kendi soyismi değerlidir ne kadar evlense bile.. nie böyle kötü düşündün ki ?

    0|0
    0|1
  • Kocam benim soyismimi alsin

    0|1
    0|0
  • çirkef oldukları için

    0|2
    0|0
  • Evlenen bayan,kızlık soyadını heryerde kullanamıyor zaten.Eşinin soyadını kullanıyor.

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ne saçmalık var ki yaptığında 20-25 yıl taşıdığı soyismi,babasının soyismini de kullanmak istiyorsa bunda ne var ki?

    Çok da doğal birşey istemesi.Abartılacak,kocasının neden soyismini almıyor diyecek birşey yok.

    Kocasının soyismini almamış mı oluyor eskisinide kullanınca?

    0|0
    0|0
    • babasının kızı üstündeki hakkı evlendikten sonra yarıdan fazla düşer.En fazla hak sahibi kocadır.

      O yüzden..

      Koca figürü önemli yani

    • Ben önemsiz demiyorum.20 25 yıl kullandığı soyismini neden bıraksın diyorum?

      Bırakmak isteyen bırakabilir tabi ama istemiyorsa saygı duymak zorundayız.

  • Bir saçmalama. Gayet normal ve güzel bir şey çift soyad. Dayatmaya gerek yok.

    0|0
    0|1
Yükleniyor...