Kızlar size ilgili olan bir erkeği nasıl anlarsınız ?

Kızlar size ilgili olan bir erkeği nasıl anlarsınız ve neler yaparsınız hoşlandığınızda biri ise eğer illa teklif etmesimi lazım size anca öylemi anlarsınız hoşlandığını ?

Güncellemeler:
şimdi bir gazete küpüründe okudumm sizce doğrumu ?


Bir kadının kalbini nasıl kazanacağını bilmeyen ve bunu düşünmeyen, ayrıca aşıkken itiraf edemeyen ve Romeo olamayan erkek, tek kelimeyle iticisin.
arkadaşlar lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vericem :))

0|0
5|0

En İyi Kız Görüşü

  • bni sinema ymek vs.. bu tür yerlre davet eder hergün ararsa

    0|1
    0|0
    • iyide hergün aramasımı lazım seniii eminde olamuıyor illa teklif mi etsin sana ?

    • Hepsini Göster
    • hergün aramak değildee biz bu hatunla aynı iş yerindeydik bazen cevap vermyiordu mesajlarımaaaa

    • o zmn slla

Kızlar Ne Diyor 4

  • Konuşmalarından belli olur zaten anlamak için özel bir çaba göstermeme gerek yok :)

    0|1
    0|0
    • ne gibi mesela ?

    • Hepsini Göster
    • yok yok öyle işlerde tası tarağı yoktur yaniii popüler değil de güzelliği konusunda iltifat alır yanii ama erkek arkadşı var mıyokmu emin olamıyordum yanii bir küs bir ayrı oluyordu

    • O zaman direk söyle bence hoşlandığını başka türlü zor olur hoşlanıp hoşlanmadığını öğrenmen ve de erkek arkadaşıyla beraber olup olmadığını öğrenmen.

  • ilgileniyosa sürekli ordan anlarım heralde

    0|1
    0|0
  • Ister kadınlık iç güdüsü diyin ister 6.his fakat bakışlardan bile anlıyorum bir insanın bana yazdığını.

    0|0
    0|0
    • peki ne yaparsın hoşlandığında biriyse eğer illa teklif etmesimi lazım sana tel numaranıda aldı

    • Hepsini Göster
    • tamamda gönlün varsa sende ilgilenmezmisin?

    • Hayır, bu torbalarda tarağım yoktur pek

  • bakışlarından anlarım hemen

    sadece bir şey demeye cesaret edemem itiraf edene kadar

    0|0
    0|0
    • yok sende değil numaranı da aldıysaa illa tteklfmi etmesi gerekir anlaman için?

    • Hepsini Göster
    • çok uğraştırır ya boşver onu o zaman

    • geçen fab. dan arkadaşları gördüm ameliyat olmuş çıkmış falan dedi aradım konuştuk bayağı ynii 1.5 ay önce falan geçmiş olsun dedim sonra halini hatrını sordum daha sonrada 15 dk ya yaklaşık konuştuk

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...