Sevgilinin eski nişanlısıyla aldığı ev eşyalarını kullanır mısın?

nişanlanmış ev eşyalarını almış. ayrılmışlar. o adam şimdi senin sevgilin. evleneceksiniz ve eşyaları değiştirecek maddi gücü yok. ne yapardınız kızlar?


0|0
12|6

En İyi Kız Görüşü

  • kullanmazdım hem zevkime uymuyor demişsin. maddi gücü düzelince evlenin bana kalırsa. Çünkü o takımı beraber beğenmişler, onların hayalinde sen mi oturacaksın. ben takıntı yapardım

    1|0
    0|0
    • ben beğendim diyor ama bana pek inandırıcı gelmedi. sadece sevgilim begenmiş olsa o kadar sorun yapmazdım :((

    • durumu yok ama seninle evlenmek istiyor çaresizlik birazda ama inan takıntı olacaktır o koltuğa her oturduğunda kendini rahatsız hissedeceksin

    • aynen öyle olacak. yeni gelin olma hevesim uçup gitti bile. bir çaresi olmalı mutsuz oldum resmen esya yüzünden :((

Erkekler Ne Diyor 6

  • kıskanclık yapıcak bişi yok bunda.

    madem durumu okadar iyi degil iyi olana kadar bekle

    zor seyler bunlar ama birsey kaybetmezsin

    1|0
    0|0
  • bahçeye yığıp yakarım.Napıcam yayıla yayıla kullanırım valla şeyimde olmaz

    0|0
    0|0
  • Durumu buna musait degilse kullan tabiki. Bisey kaybetmezsin.

    0|0
    0|0
  • eşyalar daha önce kullanılmamış olduğundan problem yok.

    0|0
    0|0
  • düğün masrafından kurtulursunuz çok iyi olur...

    0|0
    0|0
  • insafsızlık yapmayın ne alaka yani adam 0 eşyaları 2 el parasınamı satsın :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Kullanmazdım çünkü çok takıntılıyım o eşyaları gördükçe aklıma gelirdi

    1|0
    0|0
    • ben de öyleyim ama daha onların borcunu ödüyor.:((( maddi durumu yok su an :((

    • Ne söylenir ki bu durumda bilemedim dayanamayacaksan söylemelisin ona anlamalı seni Allah yardımcın olsun

    • Amin sağol canım. anlıyorum seni diyor o da üzüldü ama elimden bişi gelmiyor diyor :(

  • Maddi gücü yoksa kullanırım yatak hariç.

    1|0
    0|0
    • salon takımısadece. yatağı kız tarafı alıyo

    • Hepsini Göster
    • sevinç gözyaşları döküyorum sevinçten göbek atıyorum:)

    • içim gıppır gıppır:)

  • zamnla onlarda değişecek kullan gitsin parası onun cebinden çıkmamış ya

    1|0
    0|0
    • sevgilim hala taksit ödüyo

    • yok o kızın cebinden çıkmamış zamanla değiştirirsin yatak hariç yenisini alabilirsen sen al

    • salon takımı değişmeyecek moralim ona bozuluyo :(

  • maddi durumu yoksa kabul ederim bir süre sonra tekrar durum düzelince değiştiririm, kıskançlıkta var tabii..

    1|0
    0|0
    • ama o zaman ilk günkü yeni gelin heyecanı olmaz ki :((

    • Hepsini Göster
    • çok haklısın:)

    • Amin çok teşekkür ederim:)

  • kullanırım

    1|1
    0|0
  • kullanmam

    1|0
    0|1
    • asgari ücretin 800 tl olduğu bir ülkede yaşıyoruz sosyetik olmanın bir alemi var mı?:)

    • Hepsini Göster
    • offf bir anlatabilsem sevgilime bunu. nasıl ikna edebilirim sence:(

    • cilveli yaklaş bunu umursamazsa evlenmem o eşyalar değişene kadar de ikiside tutmazsa oturun o uğursuz eşyalarla birlikte

  • İkilemde kalıncak bir durum ama bak durumum yok demiş onca eşya atılcak yenisimi alıncak nerden baksan 20bin tl tutacak bunu düğün için harcamaya bak bence madem eşya yok gelinlikten kısma organizasyondan kısma..sonuçta eski nişanlısı ile o koltuklarda oturup anı bırakmadıki oyüzden sorun yapmamaya bak yawaş hepsini değiştirirsiniz

    0|0
    0|0
  • onlar beğenip beraber almışlar zamanında. O yüzden kullanmam. Birazcık kıskançlık yaparım

    1|0
    0|0
    • ben de ondan kıskanıyorum ya:( sadece sevgilim begenmiş olsa o kadar sorun yapmazdım :((

    • Hepsini Göster
    • Herşeyin hayırlısı olsun ablacım inşallah bir ömür boyu mutlu olursunuz :)

    • Aminnnnnn canım benim çok teşekkür ederim

  • Sonuçta eşyalar hiç kullanılmamış .

    Sorun etmemelisin.

    1|0
    0|0
    • ama ilk defa gelin olacam ve hayalim böyle değildi:(

    • Hepsini Göster
    • yok diyo bikaç yıl kullanalım sonra değiştiirriz zevkine göre alırız diyo ama yeni gelin heyecanı olmaz ki o zaman. onu seviyorum yoksa çoktan ayrılırdım:(

    • Seviyosan katlanacaksin. Sonra sirayla kendi zevkine gore dosersin herseyi.

  • maddi gücü yoksa kullanırım durumunu düzeltince değiştiririm

    0|1
    0|0
    • off ama hayalim ne olacak:(

    • Hepsini Göster
    • perdelere bile 2000 verdiğine göre demekki uyduruk birşeyler almamış kullan bir müddet ilerde değiştirim demiş zaten

    • gider pazardan perde alırım onu kullanmam dedim!

  • daha önce kullanılmamışsa kullanılır

    özel eşya yok değil mi? havlu vs ler kullanılmamış dahi olsa olmaz da diğerleri kullanılır.

    1|1
    0|0
    • salon takımı perdeler falan. yok kullanılmamış ama benim zevkimle hiç uyuşmuyor. hayalimdeki salon çok farklıydı :(

    • Hepsini Göster
    • e yoksa mecbur be gülüm. yoksa her kız kendi evini kendi zevkine göre dizmek ister :( Allah yardımcın olsun.gönlünden geçen olur umarım

    • Amin Sağol

Yükleniyor...