Arabanın yan aynasına çarptım ..

yaa ben bugün dar bir sokaktan geçtim .. çok hızlı gitmiyordum .. bir arabanın aynasına dokunduğumu hissettim ama çok küçğk birşeydi arabada hissedemedim aynanın hafif kapandığını görünce anladım tam sokağı dönerken .. aynadan baktım kadın camdan birşeyler diyordu acelem olduğu için dönemedim .. bir şey olduğunu zannetmiyorum ama tut ki hasar var plakamı aldıysa şayet ne kadar sürede polis ya da savcılıktan haber gelir ?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Bi aynadan bişey çıkmaz merak etme.. Şikayette etmez..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Erkek olsa şikayet etmez aramızda halledelim der. Ama işte kadın aklı illa uzatır.

    1|0
    0|0
    • aynen bende ondan çekiniyorum kadınlar çirkef oluyor :/

  • Bi şey olmaz merak etme :D Aynalar genelde iki tarafa esner bişey olsa zaten ayna kırılırdı

    1|0
    0|0
    • benimki hafif kapandığına göre onunkide ileri gitmiş olması lazım o kadardan bir şey olcagını zannetmiyorum .. eğer kırılsaydı benim aynamın tamamen kapanması gerekmezmiydi dimi ?

    • Kırılsaydı çatır çutur ederdi

  • Bişiy çıkmaz ondan mrk etme.

    1|0
    0|0
  • Biliyormusun bilmiyorumda Otopark halindeki bir araca çarpmak suç kaçmak ta suç ama inşallah birşey olmamıştır kadın plakayı almadıysa sorun yok.

    1|0
    0|0
    • bilmiyordum :( ne biliyim çarpıp kaçma gibi bir durum yok çarptığımı hissetsem hemen dururdum tam sokağı dönerken kadının söylendiğini gördüm acaba mı dedim saptım sokağa .. ama tabi yasal olarak öyle denmiyebilir .

    • Yasal olarak söylüyorum

  • buyur bunları izle :D rusyada her gün izliyorum bunlara ehliyet veren zihniyete küfür ediyorum sende izle ve gül :D ht tp://ww w.youtube.c om/watch?v=S3vDujwMc5k boşlukları silersin

    0|0
    0|0
  • Diğer arabanın aynası kırıldıysa ve senin plakan alındıysa 2 gün geçmeden haberin olur. Aynı zamanda olay yerinden kaçtığın için trafik cezası yiyeceksin.

    1|0
    0|0
    • aldı mı bilmiyorum sadece tahmin yürütüyorum .. bugün akşamüstü oldu bu olay yani yarın falan haberim olur öyle bir şey olursa dimi

    • Hepsini Göster
    • yok yaa çok iyi bir şey değildi gördüğüm kadarıyla

    • nerede oldu olay?

Kızlar Ne Diyor 1

  • olay yerine git ve daha sert çarp dağıt o aynayı hııaağğğ :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...