Sevgilim eski sevgilisinin fotorafları bakıyo??

sevgilim eski sevgilisinin yeni sevgilisine ve fotoraflarına bakıyor.İlk önce sordum face de bugün ne yaptın diye ? Senn face ne baktım birde dayına felan dedi.Eski sevgiline baktın mı dedim.?Hayır dedi.İki gözün önüne aksın mı dedim aksın ki bakmadım dedi.Israrla sormaya devam ettim mimiklerinden onun yalan söyledğini anlıyorum ama ondan doğruyu duymak istedim.İki cihandada kavuşamayalım yalan söylüyorsan dedim sonra o da baktım dedi :( Bnde ayrıldım abartmışmıyım yoksa doğru mu yapmışım


0|0
18|17

En İyi Kız Görüşü

  • İyi yapmışsın. Bende olsam bende aynı şekilde davranırdım. Abartmışsın diyenler,kızlar bu konularda bu kadar geniş olamıyo kusura bakmayınız. Hem yalan,hem de ihanet gibi bişey bu nerdeyse. Ohh beraber bakalım hatta eski sevgilimizin fotoğraflarına ne güzel.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

Kızlar Ne Diyor 17

  • boşver iyi yapmışsın yarın öbür gün mesaj atar konuşur falan

    0|0
    0|0
  • aşırı abartmışın karşına alıp bir arkadaş gibi unutumadığın için mi bakıyon benim eksik yanım ne benlemi sorunun var ona dönceksen aradan çıkayım falan desen emin ol daha çok bağlanırdı sevgilin boşluğa düşmüş

    2|0
    0|0
    • 2 senedir beraberiz ve her zmn soruyorum ona bunu o her seferinde yok sen varsın dio ki bu kız hakkında söylediği 2. yalan

    • bu öyle sormak değil ciddi şekilde ağırlığını koyarakk

  • Neden bakıyormuş sen hayatındasın eskisi ne alaka demek ki unutamamış .

    0|0
    0|0
  • ayrılman gereksiz olmuş ama ne kadardır çıkıyordunuz kıskançlık başına vurmuş seninde :/

    0|0
    0|0
  • İyi yapmışsın tabiki de

    0|0
    0|0
  • Ay şekerim ne işi var onun sayfasında hala aklı onda demek ki gözünün yaşına bakmayacaksın iyi yapmışsın tabii ki!

    0|0
    0|0
  • Dogru yapmışsın ne diye bakıyo artık onu ilgilendirmez, ilgilendirmesi gereken kişi sensin. Ona bakıyosa geçmişi unutmamış demektir, haklısın.

    1|0
    0|0
  • çok iyi yapmıssın. eski sevgili öyle ya da böyle bir ilişkinin içindeyse ilişki yürümüyor :(

    0|0
    0|0
  • Diyecek bir şey bulamadım

    0|0
    0|0
  • İki göz öne akışsın muhabbetinden sonrasına dayanamadım..

    1|0
    0|0
  • Bulusacak yeni adamlar vardir bosver fkfkf

    0|0
    0|0
  • Kavuşamayalım dedin diye baktım dediyse seni seviyor olmalı. O zaman kötü amaçla bakmamıştır herhalde. Neyse kafam karıştı.

    0|0
    0|0
  • hep diyorumşu facebook muş twitter mış kapatın arkadaşım ya valla hep çiftler kavga etsin eskiler prim yapsın diye kurulmuş tuzaklar onlar :D

    0|0
    0|0
  • bu birazcık doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı olmuş :) çocuk biliyor başına geleceği ondan yalan söylüyor tabi.. benimki kimbilir kaç kez bakıyordur listesinde ekli bir de.. napıyım engelleyemem ki, isteyen gene bir yolunu bulur bakar :S

    0|0
    0|0
    • ama eski sevgilisi onu ilgilndiren birşey yok bakacaksa seviyosa bna nie ümit veriyo ki bu kız yüzüneden ikinci yalanı

    • Hepsini Göster
    • neyse bittirdim sonuçta sevmese bakmaz bana kalpinde ufkda olsa bir kıvılcam var demkki

    • şimdi senin fotoğraflarına bakar...

  • ne çektik be bu eki sevgiliden. iyi yaptın sakın bak arkana bakma.aglayıp yıpratma kendini.

    0|0
    0|0
  • ayrılmasaydın en azından allah korkusu var ve sonuna kadar inkar edenlerden değil. bu huyu iyi. bazen bazıları canını verse doğruyu söyletemezsin.

    0|0
    0|0
  • tatlım merak ediyorsan hemen faceine gir. hareketler dökümüne tıkla solda birsürü seçenek var daha fazla göster dediğinde ara yazan yere tıkla ve kimi aratmış bak. ama herşeye hazırlıklı ol :)

    0|0
    0|0
    • kuzeninn facesinden girmiş aslı varsa

    • kendi faceinide bir kontrol et sen yinede dediğim yerden bak

Yükleniyor...