Geceleri altını ıslatma sorunu yaşayan yetiskin tanıdığınız oldu mu?

Geceleri altını ıslatan kuzenim vardı eskiden 13 yaşına kadar altına yatarken muşamba bez bağlanmıştı,18 yaşında olupta annesinin oğluna muşamba bez bağladığını mecburen altını ıslattığı için yazan yorumlar okudum o yüzden yaş ileri olunca daha sıkıntılı oluyor..


0|0
6|0

En İyi Kız Görüşü

  • erkek arkadasim 13 yasina kadar

    0|0
    0|0
    • iyi ayıptır sorması oda mı kuzen gibi benim muşambayla bezlenmis yani.

    • Hepsini Göster
    • Anladım tamam bosver önemli değil zaten yani,eskiden çok kullanılan naylon üçgen bezdi,herşey gönlünce olsun arkadaşım grş..

    • sagol seninde :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • Evet öyle bı tanıdıgım vardı 19 yasına kadar falan yatagına naylon sererlerdi hep, sonradan tedavı olmus normal şimdi..

    0|0
    0|1
    • anladım iyi birde o yaşta olup annelerinin muşamba bez bağlayanlarıda varmış o kötü oğluna muşamba bez bağladığını balkona asıncada komşuların merak ettiğini bile yazan anneler bile vardı yani senin tanıdık şanslıymış bu yüzden..

    • dalga gecenler olurdu..

    • Evet öyle muşamba bez falan asılması falan durumu kötü ne bilim hala oluyor demek ki böyle bez bağlayan annelerde var tabi.

  • bunun sebebı ya bır hastalıktır

    ya da buyuk ıhtımalle psıkolojık sebepledır

    tedavı olunca duzelır

    0|0
    0|0
    • Evet beni m yok sorunum sadece 18 19 yaşında kız ya da erkeklere bile annelerinin muşamba bez bağlaması kötü birde bunu alt ıslatma ile ilgili sitelere yazmıslardı yorum olarak yoksa dediğin gibidir.

    • Hepsini Göster
    • hastalık sonucta utanılcak bır durum yok

      ama tedavı olmaları gerekır

    • öyle ama düşününce ne bilim ben utanırdım mavi ve pembe bir sürü muşambalarım asılmış olsa balkona falan yani.

  • hmm yok, olmadi :)

    benim erkek kardeslerim en fazla 9 yaslarina kadar altlarina islattilar

    0|0
    0|0
  • altina yapiosun anldik utanmana gerek yok :d

    0|0
    0|0
  • evt..biri de ben

    0|0
    0|0
    • öncelikle geçmiş olsun,seninde musamba bez falan bağlanma durumu oluyor mu bu konuda asla gülünücek konu değil varsa yazabilirsin normal bir şey samimi olarak sordum ok.

    • Hepsini Göster
    • Bu soruyu böyle çok yazanlar vardı ya da alt ıslatma sorunu yaşayan yazmışlardı bende sormak istedim bizzat yaşayan böyle var mıdiye birde muşamba bez falan annelerinin bağlaması banada üzücü geldi yani ondan sordum.

    • bende kullanıyorum

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...