BİLGİSYARDAN ANLAYANLAR ACİL BAKSINN!!!!!!!

arkadaşlar merhaba..

masa üstümde bır klosor vardı snaldan hoşuma gıden güzel sözlü resımlerımı bırıktıyrdum ekndı resımlerım fılanda vardı onda ama klosor dha dmeın masa üstundeydı şimd foto yukluycekdım baktım yokkk kımsenın gıırp sılme ıhtımlaı yok dedığım gıbı ben başınedena ayrılmadım pc nın başından klosorun adını da rast gele sallamıştım tuşlarla nere bulabılrımm onu lütfen yardımmm pc ablamın klosoru bulmem lazımmm...!


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Hangi işetim sistemini kullanıyorsun. Klasör değilde. Sen direk pc de bütün resimleri arama yaptır. Sonra o klasorde resmi bulunca durursun. Sonra sag tus klasore gıt dersin yeri çıkar güzel kardeşim.

    0|1
    0|0
    • en iyi cevap tecrübelerime tercüman olmus .

    • Hepsini Göster
    • tamama sağolll klasörü bulamdık ama yınede anlayışın yardımların için teşekküruru olarak senı en ıyı cevap seçıyorum :)

    • Bende teşekkür ediyorum :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • başlata tıkla aşagıda programları ya da dosyaları ara yazıyo oraya tıkla Jpg yaz ara.Olmadı img yaz ara.

    1|0
    0|0
  • Insallah silinmistir. Butun sanal alemi ozlu sozler fotograflariyla doldurdunuz.

    0|1
    1|0
    • hahahahaha :D

    • Hepsini Göster
    • Sen simdi kajshdmalhdka bu kelimeden bisey anlamadin mi? Bak tam ortasinda seni anlatiyo ahahah :D

    • yav he he

  • Öyle şey olur mu ya. Yanlşlıkla başka bir yere taşımış olmayasın?

    1|0
    0|0
    • masa ustunde başka klosor yok zaten programlar var baktım aradım ettım yokkkkk

    • Hepsini Göster
    • Kötü söz sahibinindir diyorum ve susuyorum.

      İyi günler, artık o klasörde ne klasörüyse :) Cinler almış götürmüştür onu :)

    • gun değil gece...


      iyi geceler..

  • çöpde yoksa ve adını bilmiyosan onu unut :D ya da masa üstündeki başka klasörlere bak belki yanlışlıkla sürüklemişsindir. pc bilmeyle buluncak bşy değil bu :D geçmiş olsun

    1|0
    0|1
    • ya kımse bulmasa skıntı yokda anı resımelrı yıne toplarım sanaldan skıntı değil ama ablam fılan bulsun ıstemıyorum ilk defa böyle bır durum oluyor

  • hangi tarayici kullaniyorsan ordan gir rastgele bir fotoya sag tikla kaydet de ordan bulursun cunku tarayicilar en son kayit yapilan klasoru acarlar ama unutma farkli kaydetten yapacaksin

    0|0
    0|0
  • geri dönüşüm kutusuna bak klasörler gizli göster vardır belki gizli yapmışsındır o secenegi klasör seceneklerinden göster yap Recover en kötü ihtimal onu yükle silinenleri geri getirme programı Recove

    0|0
    0|0
  • Ekran çözünürlüğünü düşür bakalım bir dene.

    1|0
    0|0
  • herkes pc mühendisi

    0|0
    0|0
    • cevapla o zman buyur...

    • Hepsini Göster
    • klasörün ısmını sallamıştım ya tuşlara rast gele basmıştım oyuzden bulamıyorum ya zaten :(

    • bence sen masaüstü değil de usb bellekteki klasöre attın silindi ve yok oldu

  • ara kısmına klasörün ismini yaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • çöp kutusuna bak durduk yere silinmez o

    0|0
    1|0
  • klasörü aratırsan bulursun silmediysen muhtemelen

    0|0
    0|0
    • adını tuşlara rast gele basıp sllamıştım tam bılmıyorumda ya uff

    • bakıcaksın öyleyse tek tek

Yükleniyor...