Bu sene sizce kim şampiyon olur.

Atıp tutmayalım herşeyi kayda alınıyor bakalım kimin tahminleri doğru çıkacak görelim sizleri...

Güncellemeler:
bencede galatasaray olur bu senede:)) fati hoca en az 4 sene olmadan bırakmaz:))
beşiktaş dienler çok şirinsiniz
beşiktaş 4 te 4 yaptı evet arkadaşlar düşüncelerinde bir değişme olan varsa bir şans veriyorum :))

0|0
7|17

En İyi Kız Görüşü

  • Oldu ki bir yerli futbolcu sakatlandı futbol bu ya olmaz diye bir şey yok gs bu yerli kalitesiyle dibe vurur :)

    Beşiktaş'ıma güveniyorum. Tüp patlamaz hakemler bazı şeylere eyvallah demezse sevineceğimize inanıyorum.

    0|2
    2|1

Kızlar Ne Diyor 6

Erkekler Ne Diyor 17

  • Beşiktaş olur bence (fenerliyim)

    1|1
    1|0
    • şampiyon olma oranına bakınca banada öyle geliyo aslında

    • aynen beşiktaş bu yıl çok sağlam tek eksiği ban göre defans

  • Galatasaray Şampiyon

    0|1
    1|0
  • sorulurmu hiç, tabııkı galatasaray besıktas belkı zorlar

    0|1
    1|0
  • şampiyon Beşiktaş

    1|0
    0|1
  • Baskette Lakers olucak kardeşim görürsün bak:D

    Futbol diyorsan Galatasaray 4 yıldızı cakıcak agaa

    1|1
    1|0
  • beşiktaş jk.

    1|1
    1|0
  • Beşiktaş olacak görürsünüz kendi takımım diye söylemiyom

    1|1
    1|0
  • Fenerbahçe

    1|1
    0|0
  • Galatasaray olur

    1|1
    1|0
  • galatasaray sorman bıle hata

    0|1
    2|0
  • Galatasaray şampiyon tüpçü kupa vermekten yoruldu

    0|1
    1|0
  • ben fenerlıyım ama beşiktaş olacak sanki

    1|0
    1|0
  • Gönlüm Beşiktaş'tan yana tabiki.

    1|0
    1|0
  • :D siz takımı şampiyon olunca mı ovuyorsunuz :D beşiktaş diyorum olmazsada canı saolsun.

    1|0
    1|0
  • helal nazar dwgmez ins

    0|0
    1|0
  • Fenerbahçe ya da Beşiktaş Olur Kardeş , Bu Yıl Gs'de İş yok :=)

    2|1
    1|0
  • puff beşiktaş bu sene iyi başladı ama sürekli zirvede götürebilecek bir tecrübe yok galatasaray 4 5 hafta sonra liderliğe oturur daha bırakmaz

    0|1
    1|0
Yükleniyor...