Sizce nasıl duruyor, yeterli mi?

Sizce karın kaslarımın durmu nasıl yeterlimi şimdilik yok sa daha calısmalımıyım

Güncellemeler:


Sizce karın kaslarımın durmu nasıl yeterlimi şimdilik yok sa daha calısmalımıyım yanlıs anlasılmasın ego tatmin etmek için sormadım sadece sormak isteidim okadar

0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

Erkekler Ne Diyor 8

  • Canım hanımgöbeği çekti link

    link

    Buna daha yolun çok :)

    0|0
    0|1
    • Bi*in giidn amk sayıylamı geliyonuz

    • Çok güzel deseydim kasım kasım kasılacaktın ama :D

      Gerçekleri kaldıramıyorsan nasıl diye soru yazma paşa.

    • Hayıt ben güzel ya da kötü demen onemli değil sinirlendiren bole sacam bir yorum yapman kotuder gecersin zaten ovunulcek bişeyde yok ortada sadec sordum

  • Böyle soruları neden hep 1 leveller soruyor çok merak ediyorum .

    0|1
    0|3
  • karın kasları gayet iyide sanki biraz kilo alman gerekiyo üst vücut için

    0|1
    0|0
  • çalışmalısın acı yok rocky

    0|1
    0|0
  • Kanka ben kas göremiyorum. Nerde bu kaslar?

    0|0
    0|0
  • Ego tatmin çabalari.

    1|0
    1|1
  • yeterli desekte inanma

    0|0
    0|0
  • bu soruyu sormak sebebiyle hesap açtığın için cevap vermicem

    0|0
    0|2
Yükleniyor...