Evde eşinizin nasıl bakımlı olmasını ıstersınız beyler..

bakımlı, kendıne bakan, gıyımıne özen gösteren kadın her erkeğin hoşuna gıder.pekı sız eşınızın evde nasıl olmasını ıstersınız.yanı kıyafetı saçı nasıl olmalı evde.makyaj yapmalımı


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • evde süslü olmasını isterim, mini etekler, askılı dekolteli buluzlar, yırtmaçlı, dekolteli uzun elbiseler falan yani daha kadınsı giyinmesini isterim, makyaj yapabilir, parfüm sürse iyi olur ama daha çok boynunu koklayıp doğal kadınsı kokusunu içime çekmek isterim, saçlar tabi uzun olacak ahenkle dans edecek...

    0|0
    0|0
  • evde kıyafeti pijama takımlarınız var renkli ve desenli .bayanlara çok yakıştığını düşünüyorum .birde saten olan pijamalarınız çok yakışıyor .kendisini rahat hissedebilecei kıyafetrler giyebilir .saçları çok havalı olmasına gerek yok . toplu olabilir .evde makyaj yapması gereksiz .ama kendisi nasıl görünmek isterse ya da bana hoş görünmek isterse benimde hoşuma gider .

    0|0
    0|0
  • Makyaj yapmasına gerek yok ama güzel tatlı seksi bir arada toplayan giysi giymeli..Renkler de pembe ağırlıklı olmalı...Mesela gece pıjaması pembe olacak,saçlarda uzun ama yan taraflardan bağlanılabilecek.O saç tarzını bilmediğimden bu şekilde söyledim.Çok tatlı oluyor..Bir de hafiften balık etli olmalı..Kendi ten rengi olmalı,bilerek güneşte kararmak için uğraşmasın boşuna..Saç rengi olarak ya sarı olacak ne beyazımsı nede koyu sarı vede siyah renk saçta olabilir.

    0|0
    0|0
    • .)guzel anlattında kadının rahatlığıda önemlı degılmı.)o tarıfettığın saça keçi saçı denıyo.)

    • Hepsini Göster
    • amamnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn takan kım onları boşver ye gıtsdın.)hadı ben yatıcam artık ıyı geceler.)

    • aman dersin sonrada demeyesin azıcık kilolarımdan sana vereyim diye :) iyi geceler..Yarın hangi konu var acaba? :) Gerçi seni nasıl bulacağım ki!

  • Evliliği çok yanlış düşünüyorsunuz bir ömür birlikte geçireceğin kişiye karşı sürekli makyajlı tuvalet giymiş bir biçimde geçemezsin bir yerden sonra sıkar bunlar zaten

    0|0
    0|0
    • zaten oyle bı omur kadın evde gezemez.ben bakımlı olmaktan bahsettım.yanı temız gıyınmek saça çekı duzen vermek falan.sorum anlaşşılsın dıye ben açıklama yaptım

  • Her zaman beni arzu ettirecek şekilde giyinmesi lazım kat kat pijama giyerek değil...

    beni öyle bir doyuracakki hem göz hem fiziki olarak işte o zaman gözüm dışarıda olmaz...

    0|0
    0|0
  • sadece sokağa çıkarken değil, her zaman makyajlı olsun. çarşıda iki üç kere göreceği insanlardan değiliz biz. bütün ömrünü benle geçirecek. sence hakkım yok mu:)

    0|0
    0|0
  • yeni uyanmış üzerinde gecelik saçı başı karışmış gözleri uykulu bayanlar her zaman hoşuma gidiyor.

    0|0
    0|0
    • sen ozaman doğal sevıyosun.)ama oyle pasaklı olmıycak dımı.)

    • Hepsini Göster
    • herşeyin doğalı iyidir. kadınlarda insan 24 saat nasıl makyajlı duracaklar.

    • duramazkı zaten.)

  • Bakımlı olması yeterli.Makyaj bir bakım değil bence.En doğal hali ile görmek isterdim ben

    0|0
    0|0
  • yoğun makyaja gerek yok.. güzel giyimli olsun.. birde hergün duş alsın. kişisel temizliğine dikket etsin yeter

    0|0
    0|0
    • ne gıymelı mesela

    • Hepsini Göster
    • ne anlatayım klasık erkeklerın deger vermemesı ışte.

    • eee başlangıcı adam akıllı biriyle yapcaktın yani:):):) demekki şanssızsın bbu konuda...

Kızlar Ne Diyor 1

  • Salık, dağınık ve uzun saçlar... Saten gecelik, belki hafif makyaj ya da hiç. Daha çok doğal ve rahat görünmek isterim ama kişisel bakım da çok çok önemli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...