Yönetiminize yerli bir oyuncuyu problem çıkmadan takıma kazandırma şansı verilseydi kimi isterdiniz?

Her hangi bir kısıtlama yok bonservis, sözleşme bir adam hiçbir sıkıntı çıkmadan takımınıza dahil olabilecek Siz takımınıza hangi YERLİ oyuncunun transfer olmasını isterdiniz?

Ben Nuri Şahin'i görmek isterdim.

Güncellemeler:
arkadaşlar takımınızıda yazın :)

0|0
4|11

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

Kızlar Ne Diyor 3

  • Elazığsporluyum, dediklerinden hiç bir şey anlamadım :)

    1|0
    0|0
  • erkekmisiniz kadın mı bellisiz valla ya

    2|3
    3|3
    • seni rahatsız eden nedir?

    • Hepsini Göster
    • ahaha geç kaldık nan ne güzel tartışma varmış :DD

    • hayır futbolu seviyoruz diye niye erkek oluyoruz onu anlamadım,pembe dizi de izlerim ,alışverişe de giderim belki gizlicim senden daha süslü bir kızım ama futbolu da severim ve zevkle izlerim kuralımı varmış bunun yani:)

  • nuri şahin has galatasaraylı bende nuri şahini galatasarayda görmek isterim

    2|3
    3|3
Yükleniyor...