Rüya gördünüz, hemen tabirine bakar mısınız?

Bi nesne, cisim, meyve sebze vs. vs. bir şeyler gördüğünüzde açıklamasına bakar mısınız?


0|0
6|22

En İyi Erkek Görüşü

  • rüya tabiri kitaplarında yazılanların psikanalizle ilgisi olmadığından boş yazılar, bakmaya gerek yok. rüyaların psikanalitik çözümlemesini yapan carl gustav jung adında bir dayı vardı. fakat o seri halinde görülen rüyaların çözümlemesini yapıyordu, ayda yılda bir görülen tek rüyanın anlamını bulmaya çalışmıyordu. rüyaların bilinçdışı ve bilinçle bilimsel ilişkisini incelemek istiyorsanız jung okuyabilirsiniz. gerisi hikaye.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • yok tabirini ogrettiler kendim yorumluyorum

    1|0
    0|0
  • Bakmam . Bilinçaltım çöp olmuş yine der geçerim .

    1|0
    0|0
  • Heee işim gücüm yok kalkar kalkmaz elimi yüzümü yıkamadan koşar rüya tabiri kitabını bulur bakarım ne anlama geliyor diye!

    0|0
    0|0
  • Sadece rüyadan çok etkilenmişsem bakarım.

    1|0
    0|0
  • Keşke bakabilecek kadar rüya görebilsem, gördüğümü de hatırlayabilsem :)

    1|0
    0|0
    • bu kötü gibi görünse de bazen iyi bir şey emin ol :)

    • Yani tamam kötü rüya da görmüyorum sonuç olarak ama insan azıcık ucundan da görmez canım :)

  • Çok çok ilginç ise eğlenmek için evet ama inanmam

    0|2
    0|0
  • hiç bakmam, umursamam :) ama aynı rüyayı görebilmek için tekrar uyumak istediğim çok olmuştur :)

    1|0
    0|0
  • Bu gece uyuyabilrsek uyuyalım da rüyası eksik kalsın

    1|0
    0|0
  • bazen.. canım isterse

    1|0
    0|0
  • Oo yeah bakiyorum ama eger hosuma gitmeyen birseyler okursam sallamiyorum :D hosuma giden birseyler okursam 1 2 saay avutuyorum kendimi iste :D

    0|0
    0|0
  • he hiç işim yoktu batıl inançlarla uğraşıyorum ne demezsin .

    0|0
    1|0
  • Eğer rüyayı gördükten sonra uyanabilirsem bırak sabah bakmayı bir dakika bile yatakta durmayıp açar laptopu hemen bakarım..

    0|0
    0|0
  • Ben şimdi her gördüğüm rüyanın tabirine baksam her gün 4-5 defa tabir araştırmam lazım :D

    0|0
    0|0
  • Annem görünce zorla baktırıyo ne anlama gliyor diye :)

    0|0
    0|0
  • inanmam...

    0|0
    0|0
  • bakmam çünkü kötü çıkarsa tabir psikolojim bozulur :-)

    0|0
    0|0
  • her rüya değil etkisinde kaldığım rüyalara bakıyorum...

    0|0
    0|0
  • rüya ilgimi çekmez meraklı değilim

    0|0
    0|0
  • hayır çünkü heyecanı kaçar gizemi kaçar

    0|0
    0|0
  • herkesin rüyası kendine özgüdür ve yorumu kendinde saklıdır. bilgi almak isteyene açıklama yaparım :)

    0|0
    0|0
  • çok ilgimi çeken bir rüya oldugunda bakıyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • hayatımda bır ıkı defa anca bakmısımdır

    hayrolsun derım onun dısında umursamam

    ınanmıyorum da zaten

    ruya tabırıne ınanırım cunku Hz. Yusufun mucızelerınden bırıydı ama onun dısında kıtaptakılere falan ınanmıyorum.

    1|0
    0|0
    • doğru bilgiye nereden ulaşabiliriz peki? ben hep internetten bakıyorum .s

    • Hepsini Göster
    • Ayyy çok güzel yaa çok teşekkür ederim :) belki de haklısındır kim bilir :) resmen bu bir yetenek valla çevrene söyleme sakın rahat bırakmazlar seni:)

    • haklı mıyımdır bılemem ama bır seyden anlam cıkarıp nasıhat alacaksam kendıme, faydaya donusturmus olurum kı bu da cok ıyıdır hem :) rıca ederım :) rahat bırakmasalarda sorun olmazdı, yardım etmeye calısırdım elımden geldıgınce :)

  • görebilsem bakardım

    0|0
    0|0
  • bakmam ya bazıları cok moral bozucu

    0|0
    0|0
  • hayir bakmam.genelde ruya da gormem;daha dogrusu gordugumu hatirlamam.

    0|0
    0|0
  • mıçayım rüyalarıma

    0|0
    0|0
  • hayır bakmam hayra yorarım ama eger cok ılgınc bır ruyaysa bakarım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...