Görsel ikizinizi gördünüz mü?

Her insanın bir görsel ikizi olurmuş, bu ruh eşi anlamında değil. Fizik, yüz yani dış görünüş olarak çift yaratılırmış insanlar ve çoğu kişi ruh ikizini görüp kimileri de görmeden ölürmüş.

Bundan seneler önce annem durakta otobüs beklerken görmüş, kadın karşıdan geliyormuş ve annem aynaya bakar gibi hissetmiş, kalbi sıkışmış, sonra da bayılmış.. o tuhaf bir şansı varmış ki görebilmiş. Belki kimimizin ki türkiye'de kimimizinki ise başka bir ülkededir. Tabi görmenin bize bir katkısı yada etkisi yok, ama merak ediyorum.

Kimler görmek isterdi görsel ikizini?.

Güncellemeler:
Bu benzemekten öte bir şey tam olarak tıpa tıp aynınız.
Bende lisedeki beden eğitimi hocamınkini görmüştüm hatta gidip yanına hocam nasılsınız demiştim :)

0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • Henüz göremedim ama çok duydum seni şurada gördüm ne yapıyordun diyenleri .

    Aslında oralarda değildim .

    1|0
    0|0
  • link

    dudişleri benim kadar köfte diil belki ama yine de yoklukta gideri var benden ötürü :(

    temam yalan kandırdım kızmayın hemen :(

    1|0
    0|0
    • Sen daha yakışıklısın, emin ol. Saçları uzatman gerekecek emme. :D

    • dime öyle caesarım hemen kalkar totoşum :( saçlar mazide bi yara zati :(

    • <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  • Bir çok çevrem deki arkadaşlarımın görsel ikizini gördüm ama bir kendiminkini göremedim nerde acaba :)

    1|0
    0|0
  • Görmek isterdim.

    1|0
    0|0
  • Ben gördüm... David Coverdale zannedersem o kişi. Tipsiz bir herif ama nedense kendime benzetiyorum.

    1|0
    0|0
  • yok görmedim

    1|0
    0|0
  • gormek istemem

    1|0
    0|0
  • Gördüm reklamlarda oynuyor kopyam gibi

    1|0
    0|0
  • ben gördüm geçen yaz

    1|0
    0|0
  • daha denk gelmediii

    1|0
    0|0
  • görsem sahip cıkarım...dertleşelim bakalım sen de ben gibimisin diye:)

    1|0
    0|0
    • aynen görsem tutarım kolundan bırakmam :)

Kızlar Ne Diyor 8

  • çok yakın bir arkadaşımınkini gördüm bana selam vermedi diye sinirlenip aradım ki başka biryerdeymiş :S

    1|0
    0|0
  • Hiç görmedim .. daha benim kadar tipsizine rastlamadım ...

    1|0
    0|0
  • Arkadaşım benimkini bu yaz görmüş. Annemle ben de dedeminkini gördük.

    1|0
    0|0
  • Ben görmedim ama erkek kardeşim kendininin dişi versiyonunu görmüş.Sakalsız ve uzun saçlı haliymiş."Ben iyi ki kız olmamışım.Çok çirkinmişim."demişti:D

    1|0
    0|0
  • Bi kaç kişi benimkini gördüğünü iddia etti ama ben henüz karşılaşmadım. Bi göreyim, bi çift lafım var.

    1|0
    0|0
  • Cok isterim :)

    1|0
    0|0
  • Görmedim.Beni benzetenler oldu ama bakıp da 'aaaaa ben' dediğim kimse olmadı.Olsun isterdim ama.

    1|0
    0|0
  • Henüz göremedim. Bir ben daha ne güzel olurdu

    1|0
    0|0
Yükleniyor...