Sevgilimin eski sevgilisi ortaya çıktı ve ilişkimiz bozulur diye korkuyorum. Ne yapmam lazım?

Biraz önce sevgilimle konuştuk. Bu benden önce bi kızla birlikteymiş (bunu biliyodum tabii baştan beri). Kız ile cinsel bi beraberlikte geçirmiş (sarhoşken). Zaten sevmiyordum dedi bana ondan ilişkileri 1 hafta bile sürmemiş.

Bu olay 3 sene önce yaşanmış. Bunu sorun etmiyorum, tabii ki üzülüyorum orası ayrı bi mesele, ama geçmiş gitmiş şeylerin üzerinden konuşmayı ve tartışmayı pek sevmiyorum.

V e kız 3 sene sonra yani bugün yine çıkmış sevgilimin karşısına seni seviyorum beni alman gerek kızlığımı kaybettim fln fln ve diyomus ki babamgile söylicem seni.

şimdi çok korkuyorum bela olacak kız başımıza diye..nolur yardım edin kendimi çok tuhaf hissediyorum, sevgilim diyor: senden başkasını sevmedim, sevmicemde. ona karşı hiç bişey hissetmiyorum, zorlasalar bile o kızı almıcam. benim eşim sen olacaksın.seninle evleneceğim.

çok korkuyodu onu bırakacam diye ama bunun yüzünden onu bırakmam, onu çok seviyorum. benim korkum bu olayın yayılması ve su kızın sevgilimin başına bela olması, ne biliyim kızın sevgilimi sevmesi kahrediyo beni.nolur yardımcı olun hiç bilmiyorum nasıl davranacağımı veya bi çözüme nasıl ulaşacağımı, tavsiyelerinize çok ihtiyacım var...

şimdiden çok sağolun!


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • hımm, kızımız hakikaten manyakmış sanırım.

    bırak bela olmayı denesin. ister babasını üzerine salsın, ister dava açsın, neyi nasıl ispatlayacak ki? üzerinden geçmiş üç sene, anca mı aklı başına gelmiş? muhtemelen kurtulmaya çalıştığı bir başka bela var ve erkek arkadaşının başına kalmaya çalışıyor. gerekirse babası ile de yüzleşecek sevgilin, ama kimse hiçbir şeye mecbur değil, kusura kalmasın.

    fakat bu durumu erkek arkadaşın mutlaka ailesine anlatmalı. böyle bir delinin ailenin çevresinde dolandığı büyüklerin de bilmesi lazım, hem belki onların aklına daha net bir çözüm de gelebilir...

    3|0
    0|0
    • yorumun icin gercekten cok sagol, icimi cok rahatlattin.amcasina söylicekti erkek arkadasim bugün bakalim o ne diyecek...cok üzücü bi kizin huzurumuzu bukadar kacirmasi, tabiiki erkek arkadasima yansitmiyorum zaten bayaa morali bozuldu bu konu yüzünden =( bide ben üstüne gitmek istemiyorum

    • en iyisini yapıyorsun. bırak o kızcağız ilişkinizin dışında kendini paralayıp dursun, sizin huzurunuza bulaşmasına müsaade etmeyin mümkün olduğunca. evet biraz canınız sıkılacak gibi görünüyor, ama hayatta her şey geçiyor, bu da geçecek...

Erkekler Ne Diyor 5

  • Zor bir durum acıkcası. Kızın yaşı 18 altındaysa problem olabilir belki. Ama degilse çocugun bu durumu halletmesi lazım. Senin karışmaman lazım. Sorumlu olan o oldugu icin sen mudahale etmemen lazım . Onun cözmesi lazım bu durumu.

    3 sene sonra karşısına cıkması bir garip. Sence ara sıra gorusuyor olamazlar mı ?

    1|1
    0|0
    • hayir görüsmediklerinden eminim,kiz baska bi sehire gitmisti 3 sene önce yeni gelmis ama kizin baya erkek arkadasi olmus, söylemiste sevgilime oldu ama beni biraktilar diye illa sen beni alman gerek diyomus.sevgilim zaten ben hallederim diyo ama bi kiz yüzünden huzurumun ikidebir bozulmasinida istemiyorum =(

    • Hepsini Göster
    • cok sagol gercekten moralim biraz yerine gelmeye basladi, insallah hersey yoluna girer.

    • Girer merak etme . Sevgilin seni seviyorsa zaten ve ben hallederim diyorsa senin cok fazla üzülmene gerek yok.

  • Kızın bekareti gitmiş. Aradanda koca koca 3 sene geçmiş. Bu süre zarfında kızın eli de armut toplamadı ya. Pek çok erkek arkadaşı olmuştur (varsayım, gerçeği bilemeyiz ama olmuşsa). Erkekler arasında söylenen şekli ile "onun üzerinden tır gibi geçmişler abi" dir durumu. Eee tabi faturayıda kurdaleyi kesene yazacaklar. Yerse...

    Yinede bir kızı kirletip, alkolü bahane edebilen, sonrada zaten sevmiyordum ki diyebilen bir adamla doğru dürüst bir kızın ne işi vardır buda çok ciddi ayrı bir konudur... İşte aynıları başına gelirse zamanında birileri demişti de aldırmadıydım deme. Kolay gelsin...

    0|1
    0|0
    • kizin 3 sene icinde erkek arkadaslari olmus(tahminin dogru).


      aslinda haklisin, alkolü bahane edip bir kizi kirleten birisi ile insan ömür boyu beraber olmak istemez.ama sunuda hic birzaman unutmamak gerek, eger o kiz kendi istegiyle yapiyorsa bu sevgilim kadar o kizinda sucu. hangi kiz 3 gün tanidigi biriyle bekaretini bozar ve o insan üstüne üstlük sarhos.hani uzun iliskileri olsa söyle 6 ay yada 1 sene fln sucu kizda degil sevgilimde ariyacagimdan emin olabilirsin.

    • yorumun icin cok sagol buarada

    • Ben sevgilini tanımam etmem de... Sonuçta kız istemiş oda tamam diyelim de... Yinede İnsanlık değerleri açısından gösterdiği şeyleri görmezden gelmemek lazım. Kimle birlikte olduğunu iyi tanı. Sonradan "aaa ben onun öyle olduğunu bilmiyordum deme."

  • benmi tavsiyem kızın gerçek niyetinin ne olduğunu öğrenin sakın zıttına birsey yapmayın hem birde şu var aradan üç yıl geçmiş onunla birlikteliğini nasıl ispatlayacak mış onu caydıracak şekilde konuşun anlıcanız neden üç yıl önce gelmemiş de şimdi gelme ihtiyacı duymuş kızlık sorunsa gitsin diktirsin dimi

    1|0
    0|0
    • evet bi onu sorun ediyorsa gitsin kendi halletsin sonucta zorla olmus bisey degil. 3 yil icinde baskalari ile denemis ama olmamis birakmislar bunu, simdide sevgilimin pesine düsmüs, beni alman gerek diyomus...

    • o zaman blöf yapıyor sevgili ya peşimi bu-ırak yada ben sölerim desin işe yarar belki size böyle bir numara çekmiş sonuç alıncada peşini bırakmaz tabi ama kormadığınızı göründe gitmek zorunda kalacaktır diye düşünüyorum

  • ee tamam da 3 yilda o kiz ne haltlar yemistir ben olsam bir guzel postalardim gitsin kanitlasin ilk benimle oldugunu der bir de guzel rezil ederdim ailesine de. bence endiselenme postalamasini bilir o kizi.

    1|0
    0|0
  • yahu üstünden 3 sene geçmiş 3 sene öncesinin ilişkisini kafana takma ilk olarak. ikinci olarak erkek arkadaşın seni seviyorsa onun için senden vazgeçmiyorsa sorun yok. tek sorun kız blöf yapmıyorsa ve babasına söylerse ondan sonrada babası bela olursa işte o zaman canını kurtar.

    şuan devam et ilişkine

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • 1)inkar etsin nasıl ispatlicak bebek var mı?

    2)sevgilin bunu tek başına yapmadı ya kızda istedi.sonuçta bu kızında suçu.o iş çift taraflı istenip olduysa bu işte anca çift taraflı istenerek olmalı tek taraflı olmaz.bunu sevgilin söylesin kızın ailesine eğer kız babasına falan söylerse.kendisi korusaymış çocuk ona tecavüz mü etmiş sanki?

    3)o kız hiç mi utanmaz ailesinden.nasıl olurda böyle birşeyi söyleyebilir.çirkeflik eden kendi belasını bulur zaten korkma.

    2|1
    0|0
    • 1)hayir bebek yok.

      2)sevgilim zaten,öyle bisey yapmazdim aslinda diyor ama sarhostum oda isteyince oldu zaten fazla hatirlamiyorum diyor.

      3)benimde anlamadigim nokta bu kiz babasina hangi yüzle gidip söyliyecek, yani aslinda kizin nasil biri oldugu ortaya cikiyo bu söyledigi ile ama iste korkuyorum cnm bunun bela olmasindan.


      ama yorumun icin gercekten cok cok cok sagol icimi diger yorumlar gibi senin yorumunda aydinlatti ;)

    • 1)bebek yoksa sorun yok

      2)sevgilin sarhoşmuş kız değilmiş sevgilin bunu babasına söylediğinde kız büyük ihtimalle 22 yerinden şişlenir

      3)kız bunu ailesine söyleyebilecek kadar geniş bir ailede yetişmişse ölmez ama evlendirmezlerde baskı yapmazlar ama daha muhafazakar bir aileyse yine birşeycik olmaz sadece kız ölür

      yeterki erkek arkadaşın kendini sağlam bir şekilde savunmasını bilsin.hem söyleyin o kıza senin erkek arkadaşında sahipsiz değil ya ne sanıyo o kendini aşiret kızmı

  • ya eğer ki erkek arkadaşının anlattığı doğruysa, o kızın babası bile gelse dese ki kızımı kirletmişsin;sevgilin der ki ya zaten 1 haftda görüştük orda da arkadaştık(olay gerçekten sarhoşluksa ve 1haftaysa) kızınız neden 3 yıl önceki tanıdığı birini şimdi böyle çirkince suçluyor der yırtar.kız psikomanyak tamam kabul.ama erkek arkadaşın suçsuz değil.yani bir haftadır tanıdığı kızın bekaretini "sarhoştum hatırlamıyorum" modunda alacak biri -eğer hiç istemiyorsa- o geceye dair en ufak bi şey bile hatırlamaz. haa hatırlıyorsa "içmiştim ama sarhoş değildik" olmalı. umarım gönlünce olur ama sen gene de bu sevgiline dikkat et derim. sevmedği biriyle yatağa girip onu becerecek sonra sevmiyordum diyip bırakacak,sonra ben delikanlıyım dicek? oldu şekerim görürsem söylerim!

    not: iyi bir kıza benziyorsun kendine dikkat et bu olaylar arasında:(

    0|0
    0|0
  • O zman kız kaç yaşındaymış acaba ?

    Sen ne zmandır bu erkekle bırlıktesın?

    Sarhoştum oldu dıye bırşeyı de kabul etmıyorum ben açıkçası. Evet yaptım demeli erkek. Ve neden 3 yıl beklemiş...?

    Kızla aralarında yaşananları bılemedıgımız için ben okız hakkında atıp tutmagı dogru bulmuyorum.

    0|0
    0|0
  • neyı kanıtlayabılırkı 3 yıl olmus ohoooo ne naneler kırmıstır o sevgılın net cevap vermıs umarım fıkrı degısmez sevgılını al karsına konus o kızdan korkmasın bısey ıspatlayamaz geçıcek yanı orayı evet sevgılının baskası tarafından sevılmesı cok kotudur ya aklı kayarsa nıye benım sevgılımı sevıyor vs.sen buna takılma yolunuza hep çakıl tasları cıkabılır ustune bas ve geç yoksa yuvarlanır yuvarlanır kayaya donusur sukretkı boyle bır sevgılın var sanslısın sevgılıne destek ol ve o kızı cıddıye alma allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • bence korkmana gerek yok çünkü kız o 3 sene içinde neler neler yapmıştır sonuçta kızlığı yok.Kanıtlayamaz ilk senin sevgilinle olduğunu bence...

    0|0
    0|0
  • benimde..

    0|1
    2|0
Yükleniyor...