Size bir gün erkek olma şansı verilse ne yapardınız?

Evet kızlar bir gün erkek olsaydınız o günü nasıl geçirirsiniz neler yapardınız?


0|0
8|1

En İyi Kız Görüşü

  • kendımı ıncelerdım :)))))

    0|1
    0|0
    • Nasıl yani

    • Hepsini Göster
    • yok bb

    • Ain doktor .d bby

Kızlar Ne Diyor 7

  • cinsel iliski yasardim acaba erkeklerin neler hissettgini merak ediyorum o esnada cunku hihi:p

    0|1
    0|0
    • .d çok kötüsün bütün cevaplar hep bennzer. Ya başka bir şey yapmazmıydın

    • Baska yapilacak ne varki? Bence erkeklerle kizlarin arasindaki tek fark cinsel organlarin farkli olmasi baska bisey yok:)

    • Sen ne hissedyrsan o da onu hissedyrdur yani nasip bir fark aradın onu anlamadım

  • erkek arkadaslarıma kendi numaramı verirdim kız olunca arasınlar diye (Çok mu saçma oldu ne )

    0|1
    0|0
  • çok güçlü erkek olursam birini döverdim şuan çok sinirliyim kendisine

    0|1
    0|0
    • .d oo bak bu iyidi

    • Hepsini Göster
    • :) kızları sinir etmek hobileri arasında sanırım bunların

    • Yok sarkıntılık etmeyi sevmem ben bak .d

  • sabaha kadar eve gelmezdim daha neler neler...

    0|1
    0|0
  • napıcam ksde kız profillerine mesaj atardım :D

    0|1
    0|0
  • ölçerdim. hani her erkekte vardır ya bu.

    0|1
    0|0
    • Ne olçerdin

    • Hepsini Göster
    • kızken yasak saatleri çiğnerdim. kız ayarlardım falan.

    • Olçuyude aldın sonra gezmeye geç saatler ne iş .d

  • sabahdan akşama kadar dışarda sürterdim

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • onu kızlar bilir :D

    0|0
    0|1
Yükleniyor...