Yanıklar için ne yapabilirim?

arkadaşlar bu şekilde yanıkla ilgili çok araştırma yaptım ama kendi durumumu yazmadan rahat edemeyeceğim sanırım. durum şu;bizim fındık tarlaları filan var. annem işçi gelene kadar yalnız kalmasın diye yardım edeyim dedim. 5-6-7 gün çalıştım. 3 veya 4. günün akşamı bir baktım ki bende bir değişiklik var. yüzüm zaten o sıralar fındık dalları yüzünden sertleşip pürüzlü hale gelmişti. aynaya bakıp durdum neden değişiğim diye. sonra fark ettim ki yanmışım! :( tişört izi filan var kollarım acıyor yanmaktan yüzüme bakıyorum elmacık kemiklerim göz altlarım ve burnumun üstü yanmış. bildiğin amele yanığı :(:( lütfen gülmeyin. yüzüme nemlendirici filan sürüyorum tekrar eski yumuşaklığını kazansın diye ama şu yanıklar için ne yapabilirim? yoğurt süremem. huylanıyorum. maskedir, kremdir bildiğiniz bir şey var mı? hani 14-15 gün kaldı okulların açılmasına bu şekilde asla gidemem! çok ama çok zor durumdayım. yardim! :(


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ''Bildiğin amele yanığı ''Ekmek parası peşinde olanlara böyle itham edmen yanlış olmuş güzelim unutma ki Annen de çalışıyo ...Sorununa gelecek olursak ''madecassol,bepanthen,bepanthen Plus'' Bunların 3'ünü güzelce bir kab içerisinde karıştırıp yüzüne sürüyorsun ama sakın gündüz sürme gece yatarken kullanmanı tavsiye ediyorum...Geçmiş olsun

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • salataya biraz zeytinyagı dök. karıştır icine biraz süt yani salatayı rengeleyeceksin ya da blendera at karıştır maske yap

    1|0
    0|0
  • (: gülümsüyorum gülmüyorum.

    Aloe veralı krem kullan. sağlık görüntüden önce gelir. hem bu görüntülere de ihtiyacımız var..

    1|0
    0|0
  • Sikma fazla kendini. Zamanla gecer. Oyle asiri dusunupte piskolojik durum yapma bence. Brnde topladim yaptim. Yuzumu kollarimi gorsen yara bere icinde.

    0|0
    0|0
  • Mecbur o şekilde gideceksin kış aylarına kadar tenin beyazlamaz. Yada deri atman lazım. Onun yerine bronzlaştırma kremleri war google da küçük bir araştırma yaparsan bulursun. Beyaz kalan yerlerine azar azar sürüp amele yanıkları ile aynı tona getirmeye çalış. soran olursa da denizde yandım dersin olur biter. yoksa kolların we yüzün haricinde ki yerleri kim görecek senden başka. Kafana takma o kdr

    0|0
    0|0
  • Valla yanmak problem olmasa gerek , ben yanmadım hiç diye üzülüyorum

    1|0
    0|0
  • fındık bahcesine girdinmi acık yerin kalmasın :) buda bir ders oldu sana

    0|0
    0|0
  • günde 2 defa duş al iyice bir keselen faydasını görürsün 2 3günde değişimi anlarsın

    0|0
    0|0
  • eczanede vardı yanık kremi de bilirler güneş yanığı için olduğunu söylemeyi unutma

    0|0
    0|0
  • Çok geçmiş olsun belli ki hemşeri sayılırız bana da söyle çözüm bulursan, okulunda başarılar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • güneş kremi sur hafifletir ama golgede durman gerekiyor o ton oturucak zaten önceki tenınden koyu olur soyulabılr bir muddet sonra deri ama oturur o ton :D

    0|0
    0|0
  • Ayyyyyy canımm yhaaaa doktora git bebegim olmaz boyle bana olmustu, onlar sana bir sey bulur bari okula bu halde gitme, seni begenenler de pisman olur yeminle;))))

    0|0
    0|0
  • yanigin amelesi mi olurmus ! ne kdr sacma, yanik kremleri surun cildiniz toparlansin veya gunes sonrasi krem surun cildiniz rahatlasin...

    0|0
    0|0
  • peeling yap

    0|0
    0|0
  • cildiye doktoruna gidip uygun kremi öğrenmen daha sağlıklı olur. buradan öğrenip uygulayacağın şeyler, beklediğin sürede geçmemesine veya geçmesini beklerken iz bırakmasına sebep olabilir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...