Dışarıda tek başına neler yapılabilir?

arkadaşlarlayken kafeye gidiyoruz,alışveriş falan tek başına dışarda ne yapılırsa güzel eğlenceli vakit geçirilir ? alışveriş demeyin almam gereken birşey yok

Güncellemeler:
soru hakkımı boşuna kullanmışım hiç marjinal bir cevap yok :S:S
yönetici abiler bu sefer düzgün sordum heralde atmazsınız siteden bidaha kayıt olmak istemiyorum Saygılar!

0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

  • bak şimdi aklıma geldi. eline bir ajanda benzeri bir defter al. bir de yakana bir kimlik kartı uyarla. printer'dan çıktı al bir şekilli bir şey.

    sonra bilmem ne kuruluşu için anket yapıyorum de. ya da bilmem ne fm için. saçma sapan sorular sor. sonra not al onları. bunu bir insan evladı niye yapar bilmiyorum ama sıkıntıdan işte...

    0|0
    0|0
    • gerçekten çok eğlenceli ama g*tüm yemez bu merkezde yapılınca eğlenceli olur ordada yakalanabilirim sahte olduğu çıkar falan bide insanların vaktini çalıp günaha girmeyeyim ya :D

    • Hepsini Göster
    • ya zaten yollu olanlara -en azından benim öyle gözlemlediklerim- attım. biraz cesaret filan. bir tanesi pozitif döndü. bir kaç tanesi şaka diye algıladı. üç tanesi de beni bozdu. bunu hiç olmamış gibi kabul edelim, ne demek bu şimdi, serseri herif gibi... onlarla o vakitten beri görüşmüyorum pek. özür diledim, şaka filan dedim de... salla. adımı sapığa çıkarmadılar allahtan. bir tane kopmalık eleman yeter zaten...;)

    • gerçi beklediğim bir kopma olmadı da :))

Erkekler Ne Diyor 11

  • zillere basıp kaçın

    0|0
    0|0
  • Altılı veya iddia oynayabilirsin, doğru tahminleri yaparsan çok para da kazanabilirsin, eğlenceli bence :)

    0|0
    0|0
    • o ne ya erkekler oynamıyomudu onu öyle şeyleri nabıyım ben :D

    • Valla ben yalnız kalınca ya uzakta oturan bir arkadaşıma oturmaya giderim ya da altılı oynarım o yarış heyecanını yaşamak çok zevkli gerçekten :)

      Erkek oyunu olarak düşünme, 50 yaşında bir teyze geliyor bizim burada yarışı izlemeye ben böyle seyirci görmedim, erkeklerden daha çok bağırıyor atlara. Vallahi atlar korkudan yarışı kazanıyor haha :D

  • sinema

    Gezinti,yürüyüş

    Fotoğraf

    0|0
    0|0
  • tek basına ne kadar eğlenebilirsinki :D ben genelde araba sürüyorum tek basımayken sonuçta oda benim bir arkadasım :D

    0|0
    0|0
  • tek geziyorum her zaman ve çok keyifli..kulaklıkla müziği mi dinlerim gezerim öyle ..seçenekleri arttırmak sana kalmış

    0|0
    0|0
    • mp4 on defa yaptırmama rağmen hala bozuk ayrıca yolda dinlememem benim için daha hayırlı en son gezerken dinlediğimde kaç defa ölümden döndüm

  • çırıl çıplak sokakta gez, al sana marjinallik

    1|0
    0|0
  • yönetici abiler ne ya :D :D :D

    0|0
    0|0
  • dışarı çıkarken birini ararsan buralardayım :d

    0|0
    0|0
  • milletin sohbetini dinle...

    1|0
    0|0
  • sinema tek başına izlenir çünkü yanındaki sürekli birşeyler söyler durur :D

    0|0
    0|0
  • deniz kenarındaysan sahile git saatlerce denizin eşsiz manzarasını seyret

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • dışarda tek başıma bir dolanırım mağazalara bakarım falan ya da birisini takip ederim konuşmalarını dinlerim.

    0|0
    0|0
  • KİTAPÇIYA GİT. İNSANA HUZUR VEREN BİR YER. :)

    0|0
    0|0
  • tekken hiçbirşeyin zevki çıkmıyor tekken 3

    0|0
    0|0
  • Ben zıçmaya tek gitmeyen insanım bu soruya felsefik bir cevabım olması beklenilemez, üzgünüm..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...