Bjk'a CAS'tan gelen ceza

arkadaşlar ben bir fenerli olmama rağmen özellikle Bjk'ın aldığı ceza tuhafıma gitti sanki türk takımlarının önü kesilmek isteniyormuş gibi bir durum çıkıyor ortaya bana göre. Mesala bazı arkadaşlar iyi ki kazandı yoksa boşu boşuna gelecek sene çekecekti diyorlar. Ama bana göre Bjk trömsöye elenseydi bjk a ceza verilmeyecekti gibime geldi. Sanki bu sene gidecek kluplerimizin fişi duruma göre çekilmiş gibime geliyor. Sorum da sizin bu konudaki düşünceleriniz nelerdir?


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Aslında bence Beşiktaşın suçu yoktu ya

    0|1
    0|0
    • bana da türk futbolu engellenmeye çalışılıyor gibime geliyor valla mesala fenerli olmama rağmen söylüyorum bizi niye önce alıp sonra ihraç ettiler bence kolay yoldan türk takımlarının sayısını azaltmaktı ilk başta almasalardı belki de şu an 3 takım olacaktı uefa da bir iş var bunda bence

    • Hepsini Göster
    • uefa tayyibe karşı :) diyoruz o zaman :)

    • kesinliklle :D

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bana da öyle geliyor.

    0|1
    0|0
    • demek ki yanlız değilim bu konuda :)

  • Bize verilen ceza tamamen iftiradır, haksızdır, yanlıştır. Önümüzü kesmeye çalışıyorlar yetmiyor birde elediğimiz takıma kura hakkı veriyorlar saçmalık ötesi tüm bunlar vıcığı çıktı artık

    0|0
    0|0
    • aynen katılıyorum dostum :)

  • UEFA müslümanlara karşı tavırlıymış zaten,bu etkili olabilir

    Bir de Ahmet Nur Çebi daha ceza almadık,bir tedbir bu mu ne demiş

    0|0
    0|0
    • yuh bir de cezası varmış italya da şike oldu bu kadar cıvıklaşmadı arkadaş bizim lig ne olacak Allah bilir :(

Erkekler Ne Diyor 3

  • boş yere ceza kesildi.en kötü gün bugünse bugün de Beşiktaş

    0|0
    0|0
  • ulan tüpçü s..tın bıraktın beşiktaşın ağzsına senınde ağzına biri pisler birgün yakındır ..

    sımdıde tffnın basında gecmıs orda oturuyo gülermisin ağlarmısın..

    0|1
    0|1
    • türk futbolu vahim dostum napalım bizim de başımızda bir aziz malı var ne çare :(

  • Hayırlısı artık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...