Fenerden sonra Beşiktaşta "CAS" lad ı mı ne oldu ?

Şike olduğunu bile bile uefa da maç oynanılmasına izin verilerek Eskişehir ve Kasımpaşanın hakkı olan Uefa ya gitmeleri engellenerek Fenerbahçe ve Beşiktaş katıldı Avrupa kupalarına fakat CAS tan çıkan karar ile Fenerbahçeden sonra Beşiktaşta CAS ladı ve Trömsö elenmesine karşın geri geldi Beşiktaşın yerine...Bile bile maçları oynamasına izin verilmeside ayrı bir gariplikti...


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • ordan burdan duyulup yapılan espirilere pek gülmüyoruz

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • yaşasın hepimiz milliyetçiyiz avrupada takımlarımızı neden desteklemiyorsunuz ayıp tuu size

    Biri de çıkıp haklısın bacım neden y.vşakların tarafında olasın demiyor.

    0|0
    0|0
  • Fikret Orman'a stadı terkettirmiş adamlar daha ne olsun :D

    Kesin bu işte taraflılık var aynı şey Galatasaray için olsa bizim de gözümüzün yaşına bakmazlardı.

    Ama yine de adalet yerini buldu gerçekten şike yaptılar ki şu an menler.

    Üzgün değilim.

    0|1
    1|3
    • Allah yukarda biliyor neyse sizin de geçmişinizi biliyoruz sizin gibiler kavga ortamı ve kaosu ve provakeyi çok sever eminim futbol adına 1 gram bilgin yok başkalarının üzüntüsüyle sevinebilen karaktere de sahipsin çok üstün nitelikli özelliklerin varmış.

    • Hepsini Göster
    • sporun s'sinden anladığını sanmıyorum amacın popüler spor dedikodusu spor magazini yani heceliyeyim an-la-mı-yor-sun.

    • şike yaptılar derken?ibb maçını izlemişsindir umarım

  • geçmiş olsun beşiktaşlılara

    0|1
    0|1
  • kararın maç esnasında açıklanması da bir gariplikti.

    1|0
    0|1
    • çok saçma yani şike yapıldığını bile bile maçların oynanması zaten gariplik ti onun yerine 2 Türk takımı gidecekti şimdi ne oldu ::/

    • Hepsini Göster
    • fenerin yaptığına inandığımı söylemedim ki ben

    • ona da mı innanmıyorsun :) oda güzelmiş

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kesinlikle kardeşim.En azından es es ile kaşımpaşa gitselerdi bari bir işe yararlardı.Ama sırf bencil egoistlikleri üzünden ülke puanlarındanda olduk.Şimdi gelirler yok Türk olsanız sevinmezdiniz cezalara derler.Yaptığınızı kabul etseydiniz şuan belki 3 takımla avrupada olacaktık.

    0|0
    0|0
  • prosedüre göre hareket edildi,takımların hakkını sonuna kadar aramasından daha doğal ne olabilir ki

    0|0
    0|0
  • He yani herşeyin suçlusu Beşiktaş bir bırak git Allah aşkına. Beşiktaş temizdir Beşiktaş'a laf söylemeye kimsenin hakkı yok. Neyse bu sene lige de iyi başladık korku sardı dört bir yanınızı Beşiktaş şampiyon olup seneye Avrupa'da başarıyla mücadele edecektir. 110 yıllık köklü Beşiktaş'a kimse laf söyleyemez zamanındaki şerefli ikinciliklerimizi de unutmayın ayrıca.

    2|0
    0|1
    • at gözlüğünü takıp bıdı bıdı yapma karı gibi .avukatı mısın beşiktaşın çok temiz hiç sorma zaten o yüzden 1 yıl men cezası aldınız serdar adalı dönemine Türkiye kupası final maçının şikelerini söylettirme kabul edeceksin öyle yok 3 liraya 5 köfte .

    • Adam gibi söylüyorum ama artık lafı nerenden anlıyorsan bilemicem, zamanındaki şerefli ikinciliklerimizle de gurur duyarız sizin gibi şampiyon olacağımıza şerefli ikinci oluruz daha iyi. Belliki göbek atıyorsun Beşiktaşa ceza verildi diye neyse gün olur devran döner bunu unutma Beşiktaş TEMİZDİR Beşiktaşa dil uzatan önce kendine baksın.

    • şerefli ikincilik bırak bu ayakları temiz olsaydı ceza çıkmazdı ;) .dedem bağırıyor zaten şerefli iklincilik bize yeter yönetim istifa diye :D hadi tamam senin gibi temiz olsun beşiktaş :)

  • Kına yak gönderiyorum parası benden.

    0|1
    0|0
    • terbiyesizlik yapma

    • Hepsini Göster
    • allahtan beni tanıyanlar var ya yoksa napardım :)

    • kimin tanıyıp tanımadığı önemli değil anlamadığın gerçeğini değiştirmiyor bu başın sıkışınca da engelle bravo.

Yükleniyor...