Erkeğin sünnet acısı mı, kadının doğum acısı mı daha çok sizce?

Kendimi bildiğim zamanda sünnet olduğum için gayet net ahtırlıyorum açısını hatta iğneden sonra bayılmıştım uyandığımda yere yatırmışlardı hemşire bacaklarımı ayırmış sallıyordu :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sünnet zararlıdır, bir an evvel terk edilmesi gerekmektedir. reşit olmayan bir insanın ,kendi şahsi rızasına danışılmadan bir başkası tarafından vücudundan geriye dönüşü mümkün olmayan tek bir parça dahi koparılma kararı verilmesi yanlıştır. buna ana babanın dahi hakkı yoktur. (bkz: anayasa)da insan haklarına aykırı tutum ve davranış biçimidir ve acilen yasaklanmalıdır. buna uymayanlar hakkında en ağır cezalar verilmelidir. sünnetin din ile veya herhangi bir sebeple hiçbir şekilde uzaktan yakından bağlantısı yoktur, bulunamamıştır da. hepsi rivayetten öte değildir. zaten bu bir tabudur ve barbar toplumlarda kabileler arasında görülür. medeni toplumların sözünü dahi telafi etmediği karanlık bir safsatadır. buna çanak tutan zihniyetlerde bir o kadar barbar ve zalimdir. fakat toplumumuzda bu safsata her (er) kişiye eziyet şeklinde yaşatılmaktadır. her faninin ölümü tatması gibi her (er) kişinin sünnet acısını tatmasını sağlamak politik ve rant çıkarlı olmasından başka birşey değildir. bu da aydın kesim tarafından anlaşılamamış ve anlaşılamayacaktır

Kızlar Ne Diyor 11

  • Doğum acısının yanında devede kulak bile olamaz emin ol ...

    • haklısın sanırım

  • bunu doğum yapan insan bilir doğum ağrısı diş ağrısı zordur derler ama şuda varki doğumda artık acısız yapılabiliyor bir çok yöntemi var.

    • mesela?

    • Öncekileri Göster
    • :) düşünceli olman güzel.

    • :)

  • Bir kaç doğum videosu izlemelisin

    • izledim zor gerçekten

  • ikisini de yaşamadım ama kıyas yapamayacak kadar izlenimim var :))

    • o zaman dogum :)

    • yanii :))

    • kolay gelsin :)

  • En acı şey;1.Diş ağrısı2.Doğum sancısı derler.

  • Esim dogumda (normel dogum)yanimdaydi ve sünnetiyle hic kiyaslamadina göre dogum.

    • şu ismini değiştir gördükçe kötü oluyorum .s

    • hayirdir niye öyle oluyorsun?

    • birini hatırlatıyor...

  • kıyasladığın şeye bak, kadının adet acısının bile yanından geçemez sünnet acısı dediğin şey. komik.

    • bılmeden yorumluyorsun ama ::(

  • İnsan vücudu en fazla 45 del acıya dayanabilir, doğum anında bir anne 57 del'e kadar acı çeker. bu aynı anda 20 kemiğin kırılmasıyla eşittir. Böyleymiş Artık sen karar ver doğum mu sünnet mi

    • doğum

  • dogum yaparken hayatını kaybedebiliyorsun.

    • yuh o kadar yanı

  • doğum acısı ölüm acısının eşit değerindeymiş.

  • siz hayatınızda 1 kez yaşıyorsunuz fakat adet döneminde çektiğimiz ağrılar yıllarca devam ediyo menepoz dönemine kadar ve doğum sancısı hayatında 1 kez bile çocuk yapsan o sancılar o ağrılar :( off anlatılmaz ancak yaşaman gerek hissetmen gerek

    • zor valla:)

Erkekler Ne Diyor 14

  • Doğum çok daha fazla acılıdır.Sünnet basit bir şey artık günümüzde.

  • Vallahi sünnette uyuşturdular zaten. Bende ne uyuşturmak için yaptıkları iğnenin acısı ne de sünnet sonrası acı olmadı. Ama doğum normal yolla oluyorsa bir hayli acılı olduğunu düşünüyorum açıkçası.

    • vala ben kestıklerını resmen hıssettım bılader ve sonrasındakı acılar da dayanılmazdı oyle deme

    • Öncekileri Göster
    • :)) pıs adam

    • Doktorlar biraz gaddar oluyor ama ne yapsaydık. Adama göstermek için gitmedik herhalde. ::DD

  • sünnetin doguma kıyası herhalde sivri sinek ısırıgı gibi

  • benimkini kadın doktor kesti elide hafifti valla bişi hissetmedim biraz ine yakmıştı okadar

  • doğum sancısı tabiki...ama maalesef, sezeryan gerekli olmadıgı halde cok tercih edilmeye basladı... doğal dogum ( olumsuz bir durum yoksa) daha saglıklı... dogumdan sonra genisleme olabilir ama toparlamak zor değil

    • olsun ya orjınallıgı bozulmasın

    • Enteresan ...

  • sünnet olurken nasıl bir acı çektiğini anlamadım...

  • Testislere atılan bir tekmenin verdiği acı (9000 del) 160 defa doğum yapmanın veya 3200 tane kemik kırığının verdiği acı ile eşdeğerdir.Doğumu zaten yazmışınız yani tek fark bu ağrının biraz daha kısa sürmesi fakat sağlam bir tekme ile bir erkeği acıdan bayıltabilirsiniz,yada öldürebilirsiniz.. :) ayrıca sünnet acısı diye birşey yok hissetmiyorsun bile. hissetsen de bir yerin kesilmesi gibidir farklı bir acı değil.

  • sünnette acı mı var ?

  • sünnet nedir yahu, ucundan acıcık. ama doğum öyle mi ya:((

  • Doğum Daha zor. Deneyimle sabit demek isterdim de işte... Hamilelik uzun süreç. Sadece Dogumdan ibaret değil. Hamilelikte bir rahatsızlık bile ne kadar acı verdiğini görüyoruz.

  • Mazoşistimsi bir tavırla izlemiştim benimki kesilirken.Doğumun daha zor olduğundan tarafım.

  • doğum tabi ki. şu sezaryanla doğum yapanların karnı hep şiş, göbekli duruyormuş ama. bence önemli bir sebep yoksa normal doğum daha sağlıklı bebek için de anne için de...

  • fiziksel olarak kadın acıya daha duyarsızdır dayanıklıdır. erkeklerin sinirsel eşiği kadınlarınkinden 9 kez düşüktür bu yüzden daha fazla acı hissederler diş ağrısı doğum sancısından daha fazladır diyen çok kadın var ve kadının daha çok acıyı pisikolojik olarak ürettiklerini bir programda kadınkadın doğum uzmanlarından çok duydum ki sokak ortasında hiç bişey olmamış gibi dogurup kaçan var iki dişim tammen çürüdü ama dizanteri sırasında ki karın sancısından fazlasını görmedim bütün bunlara rağmen bir yeri acıyan erkek buna kadından daha aldırşsız

  • doğum acısı

Yükleniyor...