Atl.Madrid - Barcelona maçını izleyen var mı?

Dakika 70 lerde falan uyuya kalmışım ya.Yedek kulübesinde olmasına rağmen arda niye kırmızı yemiş?


0|0
4|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Barca penaltı kazandı messi penaltıyı kaçırdı o sırada arda 4. hakeme adaletin yerini bulduğunu penaltının kaçırdıldığı argo kelimlerle ve el haraketleriyle anlattı 4. hakemde hakemi uyararak ardaya kırmızı gösterdi zaten 81 dk felipe luiz de kırmızı görmüştü ortalık gerdindi son 10 dk

    İspanya muhabiri beberuhi aktardı .D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • arda bisey mi emis erkek arkadasım anlatıyodu sacma yedi diyodu sucsuz yere yemis sonra kırmızı gösterince hakemin üstne gtms falan falan

    0|0
    0|0
  • hayir bende merak ettim sonuc ne

    0|0
    0|0
  • Malesef izlemedim

    0|1
    0|1
  • İzledim, 2. yarıda messi, penaltı kaçırdı ama yinede aldılar kupayı.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • o değilde fenomen Francesc Satorra yine oradaydı :)

    1|0
    0|0
  • hacı saat 11 di zar zor dayansam zaten maç başladığında uyurum ilk yarıyı zor beklerim dedim o yüzden yattım uyudum.

    0|1
    0|0
  • 4. hakeme laf atmış ondan sonra olan olmuş arda çok şımarmış çookkk

    0|1
    0|0
  • Susmasını bilememiş.

    0|1
    0|0
  • Fazla konuşmuş

    0|1
    0|0
  • Türk heryerde Türk Dani Alvesi bile ezdiler mk bu kadar çirkef olamazlar heralde daha.

    0|1
    0|0
  • Evet ben izledim Arda yedek kulübesinde otururken hakem e hakaret etmiş kırmızı yedi o yüzden.

    0|1
    0|0
  • 4. hakeme laf atmış.

    0|1
    0|0
  • Saha kenarındaki hakeme laf etmiş. Sonra maçın hakemi yedek kulübesine doğru gelirken kartı çıkartıyor. Arda'ya kırmızı kart veriyor. Arda kartı görüyor. Hakemi üzerine doğru yürüyor, yedek kulübesinde duran insanlar Arda'yı tutuyor. Arda hakeme ''Yusuf, yuısuf'' hareketi yapıyor :D olay budur :D Adamsın Arda TURAN :D

    0|0
    0|0
  • izleyemedimm

    0|0
    0|0
  • 4.cü hakeme laf etmiş . bir anda hakem çıkardı kırmızı kart verdi . sonra arda sinirlendi bağırdı çağırdı falan . anlamsız ...

    0|0
    0|0
  • Arda şımarmış

    0|0
    0|0
  • Yan hakeme birtakım sözler söylediğinden dolayı yedi.Zaten saha içindede agresif davranışlarda bulunuyordu.Zaten kartı yedikten sonra da hakeme ''yiyormu'' şeklinde çirkin bir harekette bulundu.Gerçekten yakıştıramadım.

    0|0
    0|0
  • oc hakem bedavadan verdı arda ya kartı ama kupayı barca hakketti onla daha ıyı oynadı :)

    0|0
    0|0
  • 0 - sıfır komik maçtı .D

    0|0
    0|0
  • spor haberleri sitesimi labura gir google veya fanatige bak :dd

    0|0
    0|0
    • baktım tabi olum sorduğumda yazmıyodu fanatikte falan :D hem arkadaşlar ne güzel yorumlamış işte ;)

  • 4 hakeme laf çaktı.. oda ona :D

    0|0
    0|0
  • Hakem zaten son dakikalarda yanlı bir yönetim gösterdi.Arda'ya kırmızı kart aşırıydı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...