Erkekler burada gördüğünüz kızlarda sizi etkileyen ve kızları farklı olduklarına inandığınız yönleri nelerdir

erkekler burada gördüğünüz kızlarda sizi etkileyen ve kızları farklı olduklarına inandığınız yönleri nelerdir ?


0|0
12|23

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 11

  • fikirlerinden etkilenebilirler mesela. zaten çoğu kişi fake resimden etkileneceklerini sanmam

    1|1
    0|0
  • bizden etkilenirlerse durum vahim demektir sitede herkes doğal olduğundan istenmeyecek şeyler duyan çok kişi vardır

    1|0
    0|0
  • Benim farklı olduğumu düşünen varsa söylesin bak kızmicam asdf

    0|0
    4|2
  • en fazla muhabbeti güzel der sanalda etkilenmek zor

    1|0
    0|0
  • Düşüncesinden etkilenilir. Hobisinden. Veya konuşma tarzından bir şeye bakış açısından. Benim genelde burda etkilenmelerim bir kaç soruyla bitiyor. Havada kalıyor yani :)

    0|0
    0|0
  • Belki fotoğraftan belki samimiyetten etkilenirler daha fazlası olmaz bence burada. Tabii bu siteden taşmıyorlarlarsa. :)

    1|0
    0|0
  • belki gorus olarak farkli olunur ama etkilenilmez sonucta sanal gormedigin bilmedigin gercekten gorusmedigin kisiyle nasil etkilenir bilmem ama belki yazdiklari benim dikkatimi cekmistir o olabilir herkez farkli goruyor olaylari ve baska sekilde anlatiyordur kendi yasadiklarina tecrubesi bilgisine gore. yani..

    0|0
    0|0
  • Hepimiz aynıyız .

    1|0
    2|1
  • buradaki erkek sayısı: 190.000

    etkilediğim erkek sayısı: 180.000 ( benim hesaplarım ama hepsi :Dd shagdasjd)

    0|0
    5|4
  • yaa burdan etkilenen oluyo mu alla alla ilginç yakışıklı var mı ki burda acaba ben de gizliden cıksam mı kısmet bulur muyum acaba ay

    0|0
    0|1
    • izdivaç programı mı burası :D

    • Hepsini Göster
    • bana mesaj at ben yalnızım :)

    • ahahah evet of görmedim işte burda falan bulmaya çalışıyorum sevgili kardeşim :))

  • farklı oldugumu soyleyenler cıktı

    0|0
    2|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • %70 i aç ve 18 -

    %20 si fake ve gizli

    %10 nunu siz söyleyn

    2|0
    0|0
    • %10 u da hayatta yaşadığı şeyleri burada tecrübe açısından paylaşmak isteyen ve art niyeti olmayan ,olaylara iyimser yaklaşmaya çalışıpta &90 ın tepkisine maruz kalan bir kesim...

  • kadınlardan tırsıyodum daha da tırsmaya başladım o ne öyle be :D cinsellikte ayrı lafa söze ayrı çook acayipler çook :D

    1|0
    0|0
  • Gizli kullanıcı dışında pek real fotoğraflı kullanıcı görmedim, etkilenenler popülerlik seviyesi veya fikirlerinden etkilenir.

    1|0
    0|0
  • burası sanal oldugu için etkilenicegimi sanmıyorum

    3|0
    0|0
  • gizli olanlar rahatca yazdığı için ilgi çekici oluyor. Dolayısıyla yalan söyleme zorunlulukları olmadığı için gizli kullanıcıların cevapları her zaman lgimi çekiyor

    1|0
    0|0
  • benim eşim ve kızımda burada olabilir

    0|0
    0|0
  • sadece görüşleri bu kadar sonuçta burda doğru düzgün fotoğraf kullanan da yok isim de(bendeki gibi) o yüzden insanlarda da pek bişey bulunamıyo normal yani bu da ;)

    0|0
    0|0
  • valla biri ile tanıştım yabancı ama türk vatandaşı sohbeti çok sardı seviyorum onu :D

    0|0
    0|0
  • yoook yaaa. ne farkı... buradaki kızlar daha beterler. biri vardı burada kameralı görüştüğüm. sevgilisi vardı.. sevgilisi olmasına rağmen benimle buluşup bara felan gelecekti..

    0|0
    1|0
  • çok takılmayın böyle şeylere :D

    1|0
    0|0
  • güzel laf sokanlar etkileyicidir, en iyisidir, en kalitelisidir, en önemlisi de budur

    0|0
    1|0
  • gizliden çok güzel şeyler soruyorlar

    0|0
    0|0
  • kopukucurtma5 bana göre diğerlerinden farklı.

    0|0
    0|0
  • herkesin bir farklı yönü vardır belki ama yüz yüze görüşüp vakit geçirmeden nasıl etkilenılır

    0|0
    0|0
  • Kabul etmek gerekir ki, profil resimleri farklı oluyor genelde.. :)

    0|0
    0|0
  • beni takip ediyo zaten buradan biliyor kendisini söylememe gerek yok :)

    0|0
    0|0
  • hiç birinden etkilenmedim çünkü evliyim çok şükür 2 evladım var

    0|0
    1|0
  • nazlarina bitiyorum ya

    0|0
    1|0
  • Fahişe oldukları.. =_=

    1|0
    4|0
  • (: bu neyi değiştirir ki.

    0|0
    0|1
    • abi bekliyorumki bir kız la tanıştım çok nazik ve hoş görülü desin bir erkek .ama hiç bir erkek arkadaş bole bir kızla karşılaşmamış ya da soru farklı yorumlanoyor

    • (: karşılaşmışlardır elbette, yalnız söylemek istemiyorlar kısmetleri kapanır. Bu sitede hemen hemen herkesin hoşlandığı birisi var (: emin ol.

    • haklısınız .sağolasın

  • çok cilveliler güzel

    0|0
    0|0
  • Hiç bir kıza güvenılmeyeceği ve çocuğunun bir seks manyağı olduğunu öğrendim :(

    0|0
    3|1
  • Her telden, her kafadan hatun var burada.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...