Ortalama bir tip aşık olmanız için yeterli mi ?

Yanlış anlamayın da kızların ''çok yakışıklı olsun, yok ne yakışıklı adam, çok tatlı'' vs gibisinden yorumlarını duyunca bazı erkekler komplekse giriyor. Hep fizik olarak kusursuz olmaya çalışıyor. Tamam erkek için de aynı şey geçerli hoşuna gitmeyen tipteki bir insana karşı içinden bişeyler gelmiyor genelde ama çok fazla dile getirmek bazen insanı kendine fiziksel kusur aramaya yönlendirebiliyor, bunalıma bile götürür bu durum adamı.

Siz bu konuda bir denklik arar mısınız? Mesela beğenilen bir fiziğiniz var ve size yaklaştığını hissettiğiniz insan sadece yanınıza yakışmaz diye, kendinizi ondan uzak tutup, arkadaşlığın ötesine geçebilecek hal ve hareketlerden kaçınır mısnız ? Bunun dışında karizmatik diyebileceğiniz bir erkekte konuşma diksiyon ses tonu yerine göre uygun davranma insanı anlayabilme vs gibi her türlü kriter sizin için önemli midir ?


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Valla aşık olduğum adam bana göre yakışıklı değildi.Ama dünyanın en mükemmel insanıydı benim gözümde.Kimse beni ona yakıştıramadı.Aşık olduğum insan kumral ve beyaz tenliydi.Normalde hiç sevmem.Ağzı az biraz peltekti hiç sevmem.Bacağının teki ötekinden kısaydı.Koştuğunda topalladığı farkediliyodu.Ama bu özellikleri bende eksi değil artı özelliklerdi.Onu olduğu gibi kabullendiğim gibi,başkalarının sözlerine de kulaklarımı tıkadım.Yine olsa çok yakışıklı birisine bakmam.Sempatik,ortalama tipler tercihimdir...

    0|1
    0|0
    • öyle de hani herkesin ilişkisi hakkında birileri bişey der ya yok boyu da kısaymış o ona gitmiş mi falan diye. sanırım bu tür şeyler sen eğer gerçekten sevdiysen senden çok onun için sorun olabilir.

    • Hepsini Göster
    • nasıl sert yani imaya yer vermeden direk söylemek gibi mi

    • Hayır kırılacakları konuda kırılmasalar da kıran taraf olsalar diyorum...

Kızlar Ne Diyor 2

  • bi yanlış anlaşılma var galiba kadınlar dünyanın en çirkin erkeğine de aşık olsalar sırf aşık oldukları için o süper çekici ve yakışıklıdıryeterki iğrenç olmasın okan bayülgen yakışıklı sıralamasında üstlerde değildir ama çok çekici bi erkek bikere kıvrak bi zeka var ince espiri var ve çok hoş gülüyor

    erkekler koplekse girmesin yakışıklılıktan ziyade konuşma tarzı espiri yeteneği hatta kullandığı parfüm bile ön planda olabilir

    0|0
    0|0
  • yanıma yakışmaz diye düşünmedim hiç çok ayıp..fiziki özellikler önemli ama muhteşem olmalı falan diye de düşünmedim ..zaten öylesi de denk gelmedi..çirkinler kaptığından sanırım :D ..sevgilim olacak adamın karizması dışında zeki bir adam olması çok önemli benim için..bunun dışında da bir sürü kriter sayabilirim..sadece yakışıklı olması yeterli değil kesinlikle

    0|0
    0|0
    • ama bir artı olabilir belki insan olgunlaştıkça bunu daha iyi anlayabiliyo yani sadece görünüşe önem vermemesi gerektiğini. o zaman denklik arar mısın diye soriyim yani sen en kadar güzelsen onun da o kadar yakışıklı olmasını beklemek ya da kariyer statü vs olarak sana yakın olmasını istemek gibi.

      ayrıca aşık olmak dediğim onu rüyanda görecek kadar çocuksu bi aşka kapılabilmen yani yoksa beğenme etkilenme olayı ayrı :)

    • statü denkliği ararım evt..ama tip kesinlikle değil..

    • iyi bakalım o zaman :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • Aşk yüzün güzelligine çirkinligine bakılmaksızın olabilecek bir duygudur

    0|0
    0|0
  • valla kızların ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor beni beğenen böyle beğensin

    0|1
    0|0
  • Kendine bakan erkek herzaman hakettiği sevdiği kişiyi bulur!

    0|0
    0|0
  • kimse kusursuz degildir, bakarsin ne yakisikli dersin ama kulaginda disinde bir yerinde yine vardir defosu :) rahat olursan tipi cok takmazsin ve emin ol ki kadinlar tipten cok karaktere ve gucune bakarlar erkegin

    0|0
    0|0
    • kimse kusursuz değil evet ancak dış görünüş olarak farklar var mesela kıvanç tatlıtuğ gibi bi adamla şafak sezer tipindeki bir adam diğer bütün herşeyi aynı olsa bile aynı şansa sahip olmayabilir gibi geliyo. tamam sadece yakışılılığa önem veren bazı insana görünüşünden dolayı şans tanımayan kadından pek hayır gelmez diyebilirsin. ama gerçekten bakışmalarla başlayan saf masum temiz bir aşkın oluşması için de zaman zaman görünüşün etkisi olabilir diye düşünüyorum.

    • Hepsini Göster
    • bilmiyorum ya çok karışık işler bence çözemedim bi türlü

    • basit aslinda. sen kendine bak, saglikli ve ozguvenli olunca gerisi gelir.

Yükleniyor...