Sevgilinizi başka biriyle yakaladınız , Ne yapardınız ?

Bir alışveriş merkezi , cafe , kumsal ya da metrobüs yer umuma açık bir yer , kısacası namüsait değilde ele ele , sarmaş dolaş yakaladınız ..

O an için tepkiniz ne olurdu ..? ya da sonrasında intikam fresh tüketilen besindir diyip acı bir planmı hazırlardınız ? :) Yorumlarınız için teşekkürler ...

Güncellemeler:
Ben yapardımı değilde geçmişte yapdığımı yazayım .. Gerçi ben ele ele değilde tel.de bir kaç mesaj yakalamıştım o wcdeyken .. Bu arada yeni bir ilişkiydi bizimkisi ama başlamıştık sonuçta o mesajlar normal değildi :) Geldikten sonra hiç birşey olmamış gibi davranmak yerine ona türlü iltifatlar edip hediyeler aldım.. Akşam saat 8 e kadar izin aldığı birgündü ve saat 10a kadar ayrılamamıştı benden .. Eve geldik yarın nerde buluşuyoruz canım diye mesaj attı .. Bende hiç bozuntuya vermeden ;
Silivride arkadaşın yazlığı var oraya geçicem ben bu gece evde takılırız olmadı sahile ineriz buraya gel dedim ve silivrinin en ücra köşelerinde benim bile bulmakda zorlanacağım bir adres verdim ona :) Sonrasında Yeşilköyden yola çıktı hanfendi yanılmıyorsam 3 saattlik rahat bir yolculuğun ardından tarif ettiğim ama benim bile bilmediğim bir yere vardı :) Nerdesin ya sen dediğinde söyle Mesajlaştığın aşkına seni ordan alsın şimdi basit insan dedim .. Ve sonrası malüm küfür kıyamet :D

0|0
32|31

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 31

  • Gider bir tane tokat patlatırdım

    sinirimi hıncımı almak için birşeyler planlardm herhalde Allah yaşatmasn

    1|1
    0|0
  • susardım yanına yaklaşıp selam verip giderdim :) hayatının hatasını yapmış zaten üzerine gitmemek gerek ilk etapta sonra taksit taksit öldürürüm zaten.

    0|1
    0|0
  • hiç birşey yapmazdım uğraşmam yani uğraşa gerek olmaz değmez zaten. Atarım başımdan hemen yedeklerden çekerim sahaya

    1|1
    0|0
  • bişey yapmazdım bni sevmek yerıne seytanın vesvesesıne kanıp ona kukla olan bırını ancak terk ederdım ve ALLAH a şükür ederdım gec olmadan gercek yüzünü gördgum için

    1|3
    0|0
  • valla ben başlardım ufaktan ufaktan plana, o öyle aldatacak bence basit bir tokatla mı cezalandıracam yokk yaa, intikamımı almadan bırakmazdım, hatta şuanda bile olmuş gibi düşünüyorum ne yapsam diye:) ama onun kadar alçalmazdım ya yeni biriyle felan olayına girmezdim daha acı daha daha ımm düşüniyim ben bi:)

    1|1
    0|0
  • Kızı yolarım. Onu da tokat manyağı yaparım

    0|1
    0|0
  • Vallah karsina ciksrim ne halin varsa gör bidaha karsima cikma diyip

    Ceker giderim eyer cok sinirlendiysemde bitanede tokat atar giderim ve ondan sonra aglsrmiyim naparim bilmiyorum

    0|1
    0|0
  • şuanda düşününce dayanamayip dalardim diyorum ama o an hic belli olmuyomus cogu kisi donup kaliyomus . eger bende bisey yapamazsam o an guzel bir intikam hazirlardim ikisinide patlatirdim :)

    0|1
    0|0
  • Sonunda gerçek yüzünü gördüm, diye düşünürdüm.

    0|1
    0|0
  • zcarim orda agzına kızında sacını basını yolarım acıklama falan beklemem zaten erkek ve kız arkadas olamaz burda birsuru konu aciilyo yok kankama asık oldum yok arkadasima onu sevdigimi nasl soylerim ornekler cok yani

    0|1
    0|0
    • kan ayağı gö... m ayağı arkadaşlığın hepsi bel altına indirgenmiş

  • bir sey yapamazdim

    0|1
    0|0
  • Hiçbir şey yapmam uğraşmaya değmez

    0|1
    0|0
  • düşünemiyorum bile ama sonları gerçekten acı olurrrrrrrrrrrrrrrrr

    0|2
    0|0
  • önce kıza sonra ona dalardım.

    1|1
    0|0
  • Hic bisey demem, cunku bilirim ki ne desem artik faydasiz degmez bile. Hic bisey demeden ceker giderim kisacasi.

    0|1
    0|0
  • Ben bır sey yapmam o benım gıbı bırını aldatarak Allah'tan belasını bulmus zaten :P o hıc olmamıs gıbı davranırım sadece :)

    0|1
    0|0
  • çok ağır ödetmişsin ya :D hiç bişey olmamış gibi davranırdım sonra yeni birini bulurdum kendisini bir yere çağırıp aynı durumu yaşatırdım

    0|1
    0|0
  • tokatla gitsin

    0|1
    0|0
  • yanına gider gözlerinin içine bakar tokat atacakmış gibi yapar sonra durup sen buna bile değmezsin der ceker giderim ama aşkım yapmaaaaaaaazzzzzzzzz

    0|1
    0|0
  • Mutluluklar dilerdim.Ne öyle dalmak kendini degerli sanardı.

    0|1
    0|0
  • yakarım ulan oralarııı

    0|1
    0|0
  • Tükürürüm.

    0|1
    0|0
  • Döverim. Yani Harbiden Döverim.

    0|1
    0|0
  • Onu oraya gömerim

    0|1
    0|0
  • dalardım rezil olurlardı :))

    0|1
    0|0
  • Intikam benim işim değil sağlam bir tokat atardım ama

    0|1
    0|0
  • Herkes kendine yakışanı yapar deyip , bir tokat atar giderim .

    0|1
    0|0
  • Hiçbirşey yapmazdım.Bensizlik en büyük ceza olurdu o`na ..

    0|1
    0|0
  • çükünü koparırım piçin napıcam

    0|1
    0|0
  • Bende kafede yakaladım. Gittim yanlarina 2 çay söyledim başlarından aşağı :) arkama bakmadan çıktım gittim.

    0|1
    0|0
    • bunu hülya avşarın kızı yapmamışmıydı ?

    • O sevgilisinin kız arkadaşı yaptı ben ikisine -,-

  • Kızlar Devam
    1

Erkekler Ne Diyor 31

  • İnkar etmemesi için önce gizliden fotoğraflarını çekerdim. Daha sonra alır karşıma konuşurdum. Neden yaptığını , bende neyi eksik bulduğunu anlamaya çalışırdım. En sonunda da ayrılırdım.

    2|1
    0|0
    • Bence sende bir eksik olmayacak kadar iyisin , ancak onun karakteri eksik olduğu için bunu anlayamamistir ..

  • o anda oradaki çocuğa sağlamından bir kafa öpücüğü kondururdum ondan sonra sevgilime şimdi devam edebilirsiniz derdim başka yapacak bişey yok

    0|2
    1|0
    • Bence elemanın sucu yoktur hiç bir kız sevgilim var gel onu aldatalım demez ..

    • Hepsini Göster
    • Ben böyle bir kansızlığı yapabilecek olan kızın bundan çok korkabileceğini düşünmüyorum ..

    • o onda sana bağlı bişey kişiden kişiye göre değişir

  • Başkasıyla el ele geziyorsa zaten kaybetmeyi goze almis seni sevmiyor demektir hic ugrasmam bir kaç soz ssöylerbirakirdim.

    1|1
    0|0
  • Böyle olumsuz düşünürseniz ya paranoyak ya da karamsar olursunuz . Böyle bir durumla elbett ki kimse karşılaşmasın , karşılaştırmasın .

    1|1
    0|0
    • Ben karşılaşmıştım yıllar önce , olmaz birşey değil bu ..

    • Hepsini Göster
  • Normalde böyle bir durumda bişi yapmam,sonradan ufak ufak intikam alırım.. Ama sinirlenmiş bir vaziyetteysem. Gözüm kararır ikisinide döverim

    Not: Kadınlara şiddete karşıyım. İstisnai durum bu :D

    0|1
    0|0
  • tokatlarım valla bayıltana kadar döverm:

    0|1
    0|0
  • güzel yapmışın kardeş ama 3 saatlik değilde daha uzun olsa iyi olurmuş :)

    0|1
    0|0
  • Açık açık söylesin terketsin arkamdan iş çeviriyorsa ölür.

    2|2
    0|0
  • O an orada olduğumu belli eder bir daha da yüzüne bakmazdım.şeytan görsün yüzünü :)

    0|2
    0|0
  • yakaldım rezil etmek için gidip rezil etmekten vazgeçtim bir iki kelime söyledim..daha sonra hiç bir şekilde görmedim görmek istemedim..

    0|1
    0|0
  • bn olsam hıc bır sey demem ama onunla otururken yuzune soylerim bana nasıl yalanlar soyleyeceğine . nasıl kıvrandıgını gormek bana ayrı bir zevk verirdi..

    0|1
    0|0
  • Eee, sen ne yapardın?

    0|1
    0|0
    • Ben yapardımı değilde geçmişte yapdığımı yazayım .. Gerçi ben ele ele değilde tel.de bir kaç mesaj yakalamıştım o wcdeyken .. Bu arada yeni bir ilişkiydi bizimkisi ama başlamıştık sonuçta o mesajlar normal değildi :) Geldikten sonra hiç birşey olmamış gibi davranmak yerine ona türlü iltifatlar edip hediyeler aldım.. Akşam saat 8 e kadar izin aldığı birgündü ve saat 10a kadar ayrılamamıştı benden .. Eve geldik yarın nerde buluşuyoruz canım diye mesaj attı .. Bende hiç bozuntuya vermeden ;

    • Silivride arkadaşın yazlığı var oraya geçicem ben bu gece evde takılırız olmadı sahile ineriz buraya gel dedim ve silivrinin en ücra köşelerinde benim bile bulmakda zorlanacağım bir adres verdim ona :) Sonrasında Yeşilköyden yola çıktı hanfendi yanılmıyorsam 3 saattlik rahat bir yolculuğun ardından tarif ettiğim ama benim bile bilmediğim bir yere vardı :) Nerdesin ya sen dediğinde söyle Mesajlaştığın aşkına seni ordan alsın şimdi basit insan dedim .. Ve sonrası malüm küfür kıyamet :D

    • Gayet iyi bir intikam.

  • O benim, onu gördüğümü görecek mi?

    0|1
    0|0
    • Peki Zeki MÜREN'de bizi görecek mi ? :))

      Arkadaşım hayal gücüne kalmış , hangisinde daha mutlu bir intikam alıcaksan :)

    • Hepsini Göster
    • 2 şekliylede alalım o zaman yorumunu :)

    • Eğer beni onu gördüğümü görürse, o an "Eee nasıl? Bendekinden iyi mi?" diye sorarım.

      Eğer beni onu gördüğümü görmezse, onu "İlişki için" olarak görür ve yeni sevgili arayışına geçerim.

  • yakaladığım an ebe sizsiniz şimdi ben kaçıyorum yakalayın derdim.

    0|1
    0|0
  • uzun uzun bir plandan sonra onları öldürür intihara ya da kaza süsü veriridim

    1|1
    0|0
  • bilader çok güzel plan yapmışsın ahahahahha süpermiş beğendim eğer öyle bir durum olursa ben de aynısını yaparım :D

    0|1
    0|0
  • komiklik olsun diye SOBE derdim

    0|1
    0|0
  • Fresh değil arkadaşım frozen :D

    Gerçekten de öyle " intikam en iyi soğuk yenir".

    0|1
    0|0
  • Medenilerin böyle düşünceleri var mızaman başkalaşmış böyle düşünceler medenilere yakışmaz herkes özgürdür aldatmakta değilmi azizim:)

    0|1
    0|0
  • resmen atın intakımı olur kardeş:))

    0|2
    0|0
  • ne halt yerse yesin belki yanına gidip selam verirdim yüzündeki ifadeyi görebilmek için.

    0|1
    0|0
  • Gülerim içimden bildiğim bütün küfürleri saydırırım(psikopat demeyin şimdi :D )

    0|1
    1|0
  • ben çekip gittim.

    0|1
    0|0
  • Kız milleti der geçerdim.

    0|1
    0|0
  • ikisininde agzına işerim gerçekten sonra intikam falan almam sessizligim onun o*lugun yeter artık

    0|1
    0|0
  • tokat manyagı yapar sonrada açı bir intikam alırm

    0|1
    0|0
  • suratına tükürür oradan ayrılırım.or...'larla uğraşacak vaktim yok.

    0|1
    1|0
  • 7.65i konuştururum ;)

    0|1
    0|1
  • Hiç tepki vermem. İntikam almak için çok sıkı bir plan yapar ve uygulamaya koyardım.

    0|1
    1|0
  • Silip atarım

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor...