Profesyonel Sporcu arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?

Arkadaşlar ben aşağıda vereceğim linkteki programı evde aynen uyguluyorum

2 gün spor 1 gün dinlenme şeklinde

hareketleri de 3 x 12 (3 set 12 tekrar) adedinde yapıyorum.

link

Sormak istediğim konu şu, bu hareketlerde barfiks yok ilk 2 günde, ben dinlenme günüme ÖN VE ARKA barfikslerden eklersem gelişimime ya da sağlığıma zarar verirmiyim,

ille yapacaksam 3. gün onu yapıp 4. gün mutlaka dinlenmeli miyim?

3. gün sadece ön ve arka barfiks başka bir şey yok.

Güncellemeler:
Barfikslere 3x8 olarak başlayıp 3x12 ye çıkarmaya çalışıcam

0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • alt yapın var mı?spor geçmişi body fitnesse olarak.linke tıklayıp bkamadım ama aşa yukarı çoğu sitedeki programlasr birbrine benziyor.sana iki gün dinlenme veriyosa program iki gün dinlen.neyse onu yapmaya çalış.ama diyorsan ki ben alıştım artık program kesmiyo ve o dinlenme günlerinde yeni hareketler ekleyip dozu arttırabilirim eyv iş senin bünyende kapasitende bitiyio.vücudunuda tanıyorsan hangi hareket hangi kasını eklemeni harekete geçirdiğini bu şekilde ekle çıkart yaparsın kendin ne olucak

    0|0
    0|0
    • alt yapım var, daha önce de yelkencilik yatım ve ağırlık çalıştım. 1 gün dinlenme veriyor 2 gün değil,

      ben sadece dinlenme günüme barfiks eklersem vucuduma zarar verirmiyim onu merak ettim.

    • yani dediğim gibi kendin tanıyorsundur vücudunu,zorlamıyorsa seni yap tabi ki çalışmanın ne zararı olur ben 0 sın diye algıladım başta o yüzden programa uy diye başladım tekrar okuduğumda idrak ettim silmek zor geldi giriş cümlesini :D

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 4

  • hüso kardeşim hareketlere bakmadım ama evde prof. spor yapılmaz sakatlanırsın ısınman gerek once. spor salonuna gıt uraşma bunlarla

    0|0
    0|0
    • Gittim 1 sene, spor salonunda aletlerin başında sıra beklemekten soğuyordum saatlerce bitiremiyordum sporu, eve gerekli alet edevadı aldım, ısınma ve esneme hareketlerini yapıyorum başlamadan önce.

    • kanka bak bende aynı sorunu yaşadım sonra elıt bır mekana basladım. kızların ağırlıkta oldu biryer ve genelde cok boş. en ıyısı yıne spor salonu.

  • 12 taneyi kolay yapabiliyosan sayıyı veya set sayısını arttırabilirsin.

    0|0
    0|0
  • barfiks hergün çekebilirsin tabi vücut ağırlığın azsa ve çok ham değilsen.

    0|0
    0|0
    • Yok ağır değilim, çocukken 20 barfiks çekebiliyordum, şu an 8 - 10 arası anca, çekebiliyorum

  • hergün çekebilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...