Kadının çalışmasını neden istemezler?

ben 2 yıl üniversite okudum ama bu bölümde calısmak istemiyorum Şu an kpss ve ygs ye hazırlanıyorum. sınava kadarda parttime olarak magazada çalışayım para kazanım dıyorum kalan suremdemdede dersaneye gidicem. ama sevgilim öyle yerlerde seni çalıştırmam erkek var diyo çalışırsam ilişkimiz bitermiş.s ama ben boşamı okuyorum ilerdede beni çalıştırmazki bu heryerde erkek kız calısılıyo ne yapim ben bununla.s kötü bir amacım yokki


0|0
3|8

En İyi Erkek Görüşü

  • şimdiki zamanda yen evliler için konuşuyorum bir eve 3-4 bin lira girmezse geçinemezsin ! O yüzden ben isterim eşim çalışsın... ayrıca o lavuk sevgilin ne alaka ? kocan mı ? ailen izin veriyor o vermiyor ne saçma yahu ! evlenmeden bu kadar bağlanmayın 1!

    0|1
    0|0
    • ben boşa okumuyorum ki çalışmak istiyorum cevreden görüyorum 2 kişi çalışmazsa geçim zor onun polislikten kazandığı parayla geçinemeyiz. nişanlıyız ve başta çok guzel konuşuyordu ıkımızde calısıcaz gec cocuk yapıcaz falan dıye ama ben birdaha üniversite okuyup yükselmeyi düşününce değişti senı calıstırmam diyor nişandan sonra boyle oldu napıcamkı.s

    • he senden yüksek görüyordur kendini ondan olabilir ya da ... s.et hiç takma olmazsa olmaz sonra sana biber gazı filan atmasın..

Erkekler Ne Diyor 7

  • Eleman seni eve kapatacak sen bununla anlaşamazsın

    0|1
    0|0
  • Cogu erkek boyledir bnde dahil calismasini istemezler hem yorulmasin hmde erkeklerle bir arada olmasin diye gayet normaldir snde de aynisini ona yonelt belki anlar ama biraz zor diyimben k.gelsin sana :-)

    0|1
    0|0
  • Sevgilin biraz geri kafalı demek ki. Birde yazılarından sonra .s koyma kezban havası katıyor.

    0|1
    0|0
  • bence bir bayan çalışmalı başında bulunan kişi devamlı onla olacak değil bir bayan ekonomik özgürlüğünü eline almalı ayakları üzerinde durmalı kimseye muhtaç olmamalı

    0|1
    0|0
    • ben 2 sene okudum ve okumayada devam edip daha yuksek yerlere gelmek ayaklarım üstünde durmak ıstıyorum ama dinlemiyor çalıştırmam diyor. ve sınava kadarda magazada çalışıp kalan surede ders calısmak istiyorum ne kötülük var bunda

    • sen haklısın çalış bence nederlerse desinler çalış

  • " öyle yerlerde seni çalıştırmam erkek var " :)))) iyiymiş



    0|1
    0|0
  • Evlenirsende seni çalıştırmaz. Bence yeniden gözden geçirin ilişkinizi.

    0|0
    0|0
  • Ayrıl cidden ilerde çalıştırmaz hele az maaş alıp kendi ailesine harcıyorsa sadece yemek için eve harcar ben diyim.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kaç yaşında bebe ruhi bu kişi hayattan bir haber geziyor

    0|1
    0|0
  • eski çağdan kalan saçma bir olay

    0|1
    0|0
  • erkek her yerde var.oldu olacak sokağda çıkarmasın

    0|1
    0|0
Yükleniyor...