Mesajına cevap yazar mısınız? Yazarsanız ya da yazmasanız neden?

Peki kendini bu duruma bir koy. Diyelim ki askerdesiniz ve karşınıza çarşı izninde güzel bir kız çıktı. Hoş , alımlı hemen dikkatinizi çekti . Bir şekilde tanıştık vs vs. o gün bugün 8 aydır çıkıyorsunuz. Başta kızı kullanmayı düşündünüz belki aramızda birşeyler geçer düşüncesiyle. Ama kız kesin olumsuz kararını size söyledi. Yakın zamanlarda ilşkiniz iyi giderken kıza laf arasında seni bikinili görmek istiyorum denize gidelim, biz evlendiğimiz gece birlkte olucaz mı gibi sorular sorar mıydınız ? Bu sorulardan ve tavrınızdan dolayı kız size tekrar rest çekti , Siz aradınız mesajlar..Cevaplamadı ama en son okkalı bir mesaj attı size. Aşkından ve sizin yüzünüzden çektiği acılardan bahseden .. Cevap yazar mısınız yazar ya da yazmasanız neden? Teşekkürler


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Tatlım çarşı iznine çıkan askerin karşısına kim çıkarsa çıksın dikkatini çeker zaten.

    0|2
    0|1
    • Sorumun cevabı bu mu sence

    • Hepsini Göster
    • Olsun böyle hatalar olmazsa hayatın ne anlamı kalır ki? Hatalar zaten güzel kılan hayatı.

    • Öyle tabi.

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu soruyu 2. kez okuyusum gene sormustun galiba ;) ben zaten bir kızla yatmak istesem o kadar cıkmama gerek yok. ayrıca seninkisi devreyi artık asagıya emanet ettigi belli ordaki düsünüyor kafasındaki değil o yüzden bu saçma halleri tavırları taviz verirsen kullanır sonrada fırlatıp atabilir o yüzden bosver aklı basında birini bul hahaha ;)

    0|0
    1|1
    • Erkeklerin geneli zaten beyniyle düşünmeyi bıraktı artık. Bkz: CMYLMZ Fundamentals :)

      Soruma cevap verseydin keşke ya

    • Hepsini Göster
    • Niye ama geçen bişe yazdım bipledilerdi herhalde :D

    • Konustugumuz konuya bak ya bipleme yok küfür icerirse sikayet edilirse yorum kaldırılır diye biliyorum:) bos mevzular ;)

  • Profildeki kızsan, adamı büyülemişsindir.

    0|1
    0|0
    • Böylede bir ihtimal var tabi ama soruma cevap alamadım tekrar okumanda fayda var

    • Kızı kazanmak için elimden geleni yaparım. (Profil resmindeki gibiyse veya gönlüm onu öyle görüyorsa)

    • Profildeki kız değilim saçmalama kate upton o :) Bende bir kate upton değilim ama sarı saç mavi göz beyaz ten geride kalmam hani :D

  • bulmuş budunu kaşıyor ötesi yok...

    1|0
    1|1
    • Durumu biraz açılayıp sorduğum soruya cevap verirsen

    • Hepsini Göster
    • Gel pampa s**tiret akşam şişeleri devirelim derim herhalde :D Eskiden çok güleçtim hatta en belirgin özellklerimden biride buydu diyeblrmdim ama sağolsun insanlar iştee ! :D

    • psikolok olmak pollyanacılık oynamak gibi bişey içinde depremler olur bir maske takarsın işin için insanlar için bir tebessüm oluşur yüzünde acı bir tebessüm yüzün gülerken yüreğin kan ağlar ama işin için insanlar için bu maskeyi takmak zorunda kalırsın ayrıca hayat ve insanlar mutlaka bir şeyler alıp götürüyor insanın yüreğinden benliğinden ama insanın yaşama sevincini yitirmesi en kötü şey ölmeden yaşamak gibi pozitif düşünmek ve pozitif yaşamak pozitif enerji yaymak en doğrusu:))

  • Boyle basit bir istekten oturu sacma sapan bir trip atip rest ceken kiza bir daha mesaj falan atmam ben kac aydir berabermissiniz yuh ama.

    0|0
    0|0
    • Peki o zaman şöyle düşünelim . Kız sizin onu kullandığınızı düşünüyor. Ona yeterince güven veremediniz belki. Zaten bahsettiğim mesajındada bunu anlatıyor. Sorumu okuyup cevap verirsen

    • Hepsini Göster
    • Ahahah :D bak buna çok güldüm iste :D

    • Arkadas olmadan senin leveline mesaj atamiyorum malesef :)

  • link valla soru içinde soru cevap bulamadım anam

    0|0
    0|0
  • onun aklında maalum şey dışında hiçbirşey yok, cevap falan yazma bence...

    0|0
    0|0
    • Soruyu okumadın mı sen? Tekrar okursan yardımcı olabilirsin okkalı mesajı atan taraf kız.

    • Hepsini Göster
    • Sağol dostum ya valla. Hırçın mırçınsın ama iyi çocuksun sevdim seni :) Hiçte üzülecek kız değilim ya güğzellk desen var, masumiyet desen iyi kalp desen var. İşte bitek onun istediğini veremiyoruz o kadar .

    • Sende sağol güzel insan,güzel dost.

  • İyide 8 aydır çıktığın birine bunlar söylenebilir artık bunda bişey yok

    0|1
    0|0
  • memlekete gider seni unutur sende alamadıysa hala sancısı ondandır

    0|0
    0|1
    • Peki ya ablası askerlik yaptığı yerde çalışıyorsa, oda ben burda kalıcam çalışıcam senin için derse..

  • 8 ay olmus beraber olali ve bagzi seylerin asilmasi gerekir ve insan sevdigi ile herseyi konusa bilmeli bence

    0|1
    1|0
    • Bu düşüncende yalnız değilsin sorumuzun kahramanıda aynen senin gibi düşünüyor. Ama sorumuzun cevabını alırsak daha iyi olucak

    • Hepsini Göster
    • insallah hakli cikmam ama eger hakli cikarsamda aklina getir beni

    • Canı isterse. Yapmazsa zaten gerçkten sevmemiştir istememiştir

Kızlar Ne Diyor 1

  • yazmam çünkü haksızken haklı konumuna çıkmak istiyor belli istediği kadar okkalı mesaj atsın genede yazmam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...