Çekim yasası ve düşünce gücü. Kader olgusu olayın neresindedir?

arkadaşlar düşündüğünüzü kendinize çekersiniz diyorlar yanii ne düşünürseniz onu yaşarsınız diyee piskologlarında böyle telkinleri var.. yanii siz buna inanırmsınız ? yanii ne düşündüyseniz o mu geldi başınıza yoksa tam tersimi oldu...

kader olgusu olayın neresindedirr ? eee madem düşündüğümüzü yaşıyorsak düşünmediklerimzde başımıza geliyorsa buna ne demelii kader neresinde bu meselenin ?


0|1
20|22

En İyi Erkek Görüşü

  • düşündüklerini yaşamassın sadece öyle sanmaya başlarsın. başına gelen olayı düşündüğün şeye yorarsın işte korktuğum başıma geldi sanarsın ama korktuğun başına gelmesse unutursun artık endişe duyduğun şey aklına gelmez dolayısıyla olay iyi sonuçlanmıştır haberin bile olmaz.

    Kaderde hangi ana babadan doğacağın nezaman doğacağın nezaman öleceğin bellidir

    hangi ana baba dan doğcağın belliyse senin çocuğunun hangi ana babadan doğcağı da bellidir o nedenle eşin de bellidir. Bu gün saat 3 te yatacağın belli değildir ama Allah onu bilir tıpkı senin kağıdı ateşe attığında yanacağını bildiğin gibi, köpeğini serbest bıraktığında sana geri geleceğinin bildiğin gibi

    1|3
    0|1
    • yanii kader bellidir yazıldır diyorsunn

    • Hepsini Göster
    • evlenecegn ınsan bellı degıldr bence... ?

    • bnce belliidir bütün bu yazılanlardan sonra

Kızlar Ne Diyor 20

  • Bence düşündüğünü çekmek arada bir, aaa ben şu olsun istiyorum demek değil. Bu düşünceyi hayatının tamamına yaymak ama aşırı hırs ve saldırganlıkla değil. Mesela bir araba istiyorsun, istiyorsun da ne yapıyorsun? Araba ilanlarını takip ediyormusun? bütçeni ayarlamaya çalışıyormusun? Ne kadar istiyorsun? Araba için neleri önemsemezsin? Eğer sen araba almaya odaklanırsan, zaman içinde sana araba alabileceğin fırsatlar gelmeye başlar :) çünkü sen o fırsatları seçici algınla diğer olaylardan ayırırsın , boşuna dememişler arayan bulur diye :) Ama eğer negatif bir ruh hali içindeysen, ben uğraşıyorum olmuyor, alamıyorum gibi, beynin seni haklı çıkarmak için olmamasını sağlar, mesela karşına bir fırsat çıkar beynin bunun iyi bir fırsat olmadığını söyler, sonrada zaten tam benim istediğim şey değildi ya da ne şansızım demeye başlarsın, bu kısır döngü devam eder gider. Hayattın getirdiği mutluluklara gelince, insan önce kendiyle barışık , kendinden mutlu olursa bu hayatına da sirayat eder. Kadere gelince , hayatımızda dönüm noktaları olduğuna inanıyorum. Belirli bir süre içinde yaşamamız gerekiyor ve bazı şeyler kaçınılmaz. Mesela 20 yaşında dibe vuracağın bir bunalım geçireceksin, kaçış yok, ama bunu neyin tetikleyeceği, ne kadar şiddetli olacağı ya da ne kadar süreceği sana bağlı. Yada maddi başarı fırsatları, algın hazır mı? ve ne kadar istiyorsun gene sana kalmış. Hastalıklar bile senin hayata bakışınla ilgili bence. Sadece kazaların bazıları kaçınılmaz kader oluyor, allah böyle sınavalardan korusun. Sevdiklerimizi kaybetmekse onların kaderi ve hayat duruşuyla ilgili .Maalesef sadece misafir olabiliyoruz sevdiklerimizin hayatında bazen. Kendinle barışık, neşeli bir hayat :) sonrasında su yolunu bulur, sizi mutlu eden şeyleri hayatınıza dahil etmeye başlarsanız, bir bakmışsınız sıkıntılara pek yer kalmamış :)

    0|1
    0|0
    • iştee peki o zman kader olgusu olayın neresindedirr ? eee madem düşündüğümüzü yaşıyorsak düşünmediklerimzde başımıza geliyorsa buna ne demelii kader neresinde bu meselenin ?

  • Kader:Rabbin her şeyi önceden belirlediği yazgı,alın yazısıdır.

    Rabbimiz kaderimizi yazar.Kader üzerindeki değişiklikler size bağlıdır ve yapacağınız bu değişiklikler de aslında sizin kaderinizdir.Mesela başıma gelen bir olaydan örnek vereyim...

    Ben bu yıl yurt dışına çıkacaktım.Yurt dışı eğitimi için evimi düzenlemeye,hocalarımla tanışmaya falan gidecektim.6 Temmuz 2013 San Fransisco uçağında bana da ayrılmış bir yer vardı.Ama Rabbimin hikmetiyle o uçağa binmedim.Çünkü annem o gün ağır bir rahatsızlık geçirdi ve seruma bağlandı.Onun yanında olmak zorundaydım.Hem Rabbime çok şükür,hem annemin ilk defa hasta olması hayatımı kurtardı.Şimdi annem de iyi bende...Eğer bu olay olmasaydı şuan aranızda olamayabilirdim.Yani kaderi yazanda,kaderi değiştirecek olan da yine Allah'tır...

    0|1
    0|1
  • Şu kuantum olayına inanmıyorum.

    Başta düşünce gücünün baskın bir şey olduğunu düşünmüyorum ki zaten bu dediklerine de inanayım.

    Şöyle taştan maştan enerji alan insanlara da kıçımla gülüyorum. Bağlantılı şeyler bunlar.

    Yok enerji içimizde, şimdi Evrene gönderiyoruz falan fişman.

    Olumlu düşün ki olumlu olsun falan fişman.

    Sen olumlu düşündüğün için olumlu gitmez senin hayatın, olumlu düşündüğün için yaşadıkların gerçeklerin sadece olumlu taraflarına kafa yorarsın. Bu da senin olumsuz tarafına köreltmen demektir.

    Bu yüzden de sanırsın ki; "Aaa.. lan harbiden işe yarıyor!"

    Saçmalık!

    Ben sürekli Mimar olacağımı düşüneceğim ama uygulamaya koyulmayacağım.

    Hiçbir bok yapmadan, çalışmadan Lys YGS'ye falan gircem. Ağzımın payını alıp çıkacağım sonra. Eee? Hani düşünüyordum?

    ...

    Her şey kafada bitiyor.

    Sen kafayı gece gündüz her şey "Olumlu gidecek, olumlu gidecek, olumlu gidecek" diye yersen bir zaman sonra 'sadece ve sadece' olumlu düşünmeye alışmışsın demektir.

    Veya o 'olumlu düşünme' olgusu kafana oturmuş, çıkmıyor demektir.

    Bu da demektir ki, sen kötü bir şey olduğunda bile onun iyi veya 'olumlu' yanını düşünmeye çalışacaksın demektir.

    Kötü yanını değil, sürekli sana ne kazandırdığını veya 'senden ne kaybettirerek veya alarak' ne kazandırdığını göreceksin.

    Sahilde koşarken ayağını burktun diyelim, oturdun banka acının dinlemesini bekliyorsun etrafa mal mal bakarak.

    Aynı anda yanına bir tane genç kız oturdu diyelim.. Olaylar öyle bir gelişti ki onunla sevgili oldunuz diyelim.

    Sen hep olumlu düşündüğün için mi sevgili yaptın kendine yani?

    O olayı yaşasaydın mesela, kötü tarafını değil de (ayağının burkulması) iyi tarafını (sevgilinin olması) görecektin.

    Sadece bakış açısı. Başka bir şey değil şu olumlu düşünme zırvalıkları.

    Ne yani olumlu düşüncenle mi çektin o kızı yanına?

    Hah..

    Falan fişman işte.

    Kısacası ben inanmıyorum.

    0|1
    0|1
    • kader var o zaman

    • Hepsini Göster
    • Çok mu saçmaladım veya çok mu felsefik konuştum?

    • hacım senin bu dediklerine göre yazılmış bir kader kesinlikle var yaniii


      emin ol ben sormasaydım ve muhabbeti devam ettirmesseydimm cevap vermezdinn

  • Ne düşünürsen onu yaşarsın diye bir şey yok. Mesela ben çok başarılı bir yönetici olmayi düşünüyorum, sirf düşünerek olacak bir şey değil bu. Benim bildiğim eğer bir sey üzerinde çok olumsuz düşünürsen o şeyin olumsuz olabileceğidir. Pozitif düşünmek bu yüzden önemli. Kader konusu da düsünmede oldugu gibi tamamen bizim irademizde olan bir şeydir. Önünde bir surü secenek vardir ve sen kendi iradenle o seçeneklerden birini secersin, kaderinde ona gore şekillenir. Allah sadece senin hangi secenegi sececegini bilir,her seyi bildigi gibi.

    0|1
    0|0
    • peki neden şanslı ve şanssız insanlar mevcut ?


      şanss kavramı rastlantısal bir biçimde oluveriyor benim gördüklerim o çaba maba yok yanii

    • Hani kismet nasip derler ya o hesap bence. Neyin hayirli neyin hayirsiz oldugunu Allah bilir. Senin karsi tarafta sans diye gordugun sey senin icin hayirli olmayabilir ya da o kisinin nasibinde o vardir sen onu sans olarak degerlendirirsin. Mesela bir adama piyangodan para cikmasi cogu insan icin sanstir, ama sen hic piyangodan parayi bulmus ve su an cok zengin rahat yasayan mutlu bir aile gordun mu. İste aslinda bizim sans diye adlandirdigimiz seyler hayirli olmayabilir.

  • Bilinçaltı denilen bir olay var.Siz bilinçaltınızın tesirinde kalıyorsunuz çoğu zaman gizli korkularınız oluyor.Hayır ben bunun olmasını istemedim diyebilirsiniz ama içinizdeki o korkular kendinize verdiğiniz olumsuz telkinler sonucunda mutlaka başınıza gelecektir . Kuantum denilen olay insanın düşünce gücüdür. İnsan bu içindeki bu enerjiyi doğru bir şekilde kullanırsa herşeyi lehine çevirebiliyor. O yüzden bilinçaltınıza yolladığınız mesajlar olumlu yönde olmalı.Kaderde varmış yaşadık diye bir şey yoktur sen tercih ettiğin için yaşamışsındır onu. İrade denilen bir olay var insan kendi cüzi iradesiyle tercihlerini yapar sonuçlarına da katlanmak zorundadır.

    0|1
    0|0
    • ben tercih ettiğim için yaşamadım bunu ben istemezdim hiç kız arkadaşımın olmamasını...


      kaderini ve şansını bence insan kendi yaratamaz çünkü çevremde gözlemlediğim kadarıyla şanslı insanların olayları rastlantısal bir biçimde gerçekleşiyor yanii bir uğraş ve çaba yok emin ol heppsinde böylee


    • Hepsini Göster
    • Benimde öyle aynen çok büyük şanssızlıklar yaşadım benim yerimde kim olsa hayata küserdi. Ama ben yaşamayı hayatı çok seviyorum.Ve artık alıştım oyun gibi geliyor bana her şerrin altında bir hayır vardır diyorum.Karşıma çıkan insanlara imtihan gözüyle bakıyorum yaşadığım her olaydan ders çıkarıyorum karşına çıkan ve yaşadığn olayların hiç biri tesedüf değil inan bana hepsi bir zincirin halkası gibiler tek amaçları senin mutlu olman !

    • mutlu olamadım ama cidden bende şöyle bir düşünce var yanii ben herşeyin Allah tarafından olduğuna ve böyle istenildiğine inanan biriyim yanii her olaydan sonra Allahın takdiri buymuş böyle oldu düşüncem var

  • Kesinlikle doğru..

    Ne diyor Kuranı kerim. (Biz insana zulm etmeyiz insan kendi kendine zulm eder.)

    (Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık.)

    Kader vardır ama kaderi değiştiren tek şey de dua'dır.

    1|1
    0|1
    • bence şanss veya kader kavramları iyi yönde ilerleyen rastlantısal bir biçimde oluveriyor benim gördüklerim o çaba maba yok yanii

  • neyi istemediysem başıma geliyor çok büyük konuşuyorum galiba

    0|1
    0|0
  • Kader dediğimiz şey senaryo değildir. Allah bize cüzzi irade vermiştir. Neyi seçersek o yolda hayatımız şekillenir. Kaderde benim bildiğim değişmeyen 4 şey vardırki bunlar ,Doğum ,aileyi seçme,ölüm vakti ve mekanı. Bunun dışındakiler bizim cüzzi irademizdedir.

    0|1
    0|1
    • peki neden şanslı ve şanssız insanlar mevcut ?


      şanss kavramı rastlantısal bir biçimde oluveriyor benim gördüklerim o çaba maba yok yanii

  • düşünceler maddi. Yağnı havada gibi dururlar ve sana geri dönüş yaparlar. Negatif düşünürsen negatifliği çekersin. Bu yüzden diyorlar ya pozitif ol, olumlu düşün, çünkü kendini böyle kötü sonuca programlanmış oluyorsun .

    Düşünmediklerimizi bence Tanrının sınavları, herkes için ayrı sınavı var, kendi kişiliğe göre yükü veriyor Tanrı.

    0|1
    0|0
  • KADER arapça bir kelimedir anlamını biliyor musun? hacı hoca takımının ona sonradan yüklediği ıstılah(terim) manasından bahsetmiyorum. Direk arapçada anlamını soruyorum?

    0|1
    0|0
    • hayır bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • hadislere ve ayetlere göre ilerler peygamber öldüğünde bileee bahsettiğin şirket cemaat şirketidir onu kastettiğini çıkarıyorum bundan...


      peki madem kendimiz şekillndiriyorsak istemediğimiz şeyleride yaşamayız herhalde değilmi

    • hayır resulün üzerine atılan uyduruk sözleri kasdediyorum...Yani senin hadis dediğin şeyleri kasdediyorum...Kendi hayal dünyalarındaki sapıklıkları, saçmalıkları Kuranda bulamayınca hadislere sarılan birde üstüne kendileri uyduran kişilerden bahsediyorum...


      bu arada ne hadislere ve ayetlere göre ilerliyor?

  • hiçtekide düşndüklerimz olmadı keşke düşndüklermz olsaydı :) benm tek bildğm insan uyumadan önce kimi düşünrse neyi düşünrse onu görür rüyada okdr. bizim düşndüklermz değil rabbimn düşndükleri olur mesela biz bişeyi isterz ama rabbm wermez niye wermez derz bizm iyliğmz için wermez o geleceğide geçmişide bilir iyilğmz içindr :)

    0|1
    0|1
  • Kesinlikle inanıyorum. Enerjisi pozitif olan insanların daha şanslı oldukları kesin

    0|1
    0|1
  • Allah insana aklına gelneyen bişeyı nasip etmez diyorum :)

    0|1
    0|0
    • aklına gelsede olmuyor akışına bırakın diyorlar düşünmediğin anda karşına çıkar diyorlar

    • bilmem ben ole düşünüyorum :) belkı de iste vazgec önüne gelsın :) sıralama bu :)

  • yok ya öyle bir saçmalık, secret kitabının yazarıda bunu savunur ben istedim oldu istemekle elde edebilrim, 40 gün çalışmadan hazır para iste bakalım çok iste hemde avucuna koyan olacak mı?

    0|1
    0|1
  • Düşündügünü yaşamak diye birşey yok.hayata pozitif baktığında negatif baktgndan daha rahat edecegn kesin.psikologun dedigi bu.birşeye kafa yorar çabalarsan ulaşablrsin.onun haricndede düşünceyle başa gelecek bişey yok

    0|1
    0|1
  • bir sürtüğün düşünsel dünyasını feyz almama rağmen, bu önlenemez gidişatta neyin nesi :

    bkz frijit

    0|1
    0|0
  • abi seni bildim bileli aynı konudasın :D

    0|1
    0|1
  • The Secret bul ve oku sorunun cevabı orda:)

    0|1
    0|1
  • Öyle bir şey varsa kötü olan durumu görüntülü arıyorum iyi olan duruma da ödemeli atıyorum kanımca teşbihim bu yönde.

    0|0
    0|0
    • iştee peki o zman kader olgusu olayın neresindedirr ? eee madem düşündüğümüzü yaşıyorsak düşünmediklerimzde başımıza geliyorsa buna ne demelii kader neresinde bu meselenin ?

    • Hepsini Göster
    • şansını kendi yaratır diyorlar yaaa öyle olsa böyle olmaz herhaldeee

    • İnsanın en büyük tesellisi ''Hayırlısı''

  • o zaman ben çok fitne fücür pis kalpli bir insanım.

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 21

  • Kader soyut bir kavram olduğu için inceleyebileceğimiz gözlemleyebileceğimiz bir hadise değil.Ancak deneme yanılma yoluyla iş işten geçtikten sonra hımm demek kaderde bu varmış diyebiliriz.Daha kaderi tam kavramamışken kaderin değişkenler üzerindeki etkisini tartışmak pek sağlıklı değil.Ama şu kadarını söylim ''Anan anılır'' diye evrensel bir kural vardır.Örneğin gerçekten ama gerçekten bütün kalbinle komşunun kızının adını hergün hergün hergün kalpten anarsın tabi günde 3000 - 4000 kereden bahsediyorum kısa bir süre sonra komşunuzun kızını kapınızın önünde seni beklerken görebilirsin.Ne olduğunu anlamaz bile sadece sana karşı yoğun bir çekim gücü hisseder ve senden uzak duramaz.Ama bunu gerçekten istemelisin.Bir şeyi ne kadar çok istersen olur lafı da burdan gelir.

    0|1
    0|0
  • Okuduğum onlarca kişisel gelişim kitabının ortak mesajı pozitif düşünmeye dair, pozitif düşündükçe pozitif bakmak, hakettiğini hissetmek sonucunu doğurur. Bu da üzerinde bir çekim yaratır. En son okuduğum çekim yasası adlı kitapta da aynı sonuçtan bahsediyor. İlişkili olduğundan bir örnek vermek istiyorum: Sıfırdan başlayıp zengin olan bir şahıs, tam zenginliğin tadını çıkaracakken normal de yapmayacağı hatalar yaparak sıfırı tüketir ve iflas eder... Bunu defalarca yaşadıktan sonra bir algoritması olduğunu düşünerek hipnoterapi seanslarına katılır ve terapisti bilinç altında ki o can alıcı cümleyi çıkarır ortaya :

    Zenginlik ahlaksızlıktır...

    1|1
    0|0
    • yaa öyle insanlar varki duyguları çok güçlü adamın başına neler gelirse gelsin toparlanması üzün sürmüyor..

    • Dostum zeka bir problemi en kestirme yoldan en ideal çözümü üretebilme yetisidir, akıl ise zekanın ürettiği çözümü gerçekleştirebilme iradesidir. Akıl irade ile alakalıdır. Verdiğin örnek akıl sahibi insana dairdir. Pozitif düşünmenin getirisini farkeden zeka , bunu yapabilme iradesini gösterebilirse yani akıl sahibiyse, şartların, ortamın vs. önemi yoktur.

  • bu tip kitapları çok okudum bir çok uzmandan da dinledim. Çekim yasasından ziyade olumlu düşüncenin gücüne ve harekete geçirici özelliğine inanıyorum.

    0|1
    0|1
  • Kendini bir demiryolunda giden bir tren gibi düşün.. Makaslara yani yol ayrımına geldiğinde kader sana seçenekler sunar . Bu yol ayrımında ne tarafa gideceğine sen karar verirsin. Ancak yol ayrımındaki yolları, o yolların gideceği yeri ve sana sağlayacağı yarar ve zararları bilemezsin. Kader işin burasındadır.

    Ya da 10 kız peşinde pervane olmuştur sen de onunu da reddetmişsindir. bu noktadan sonra yalnız kalmak benim kaderim diyemezsin. Yalnız kalmak bu noktada senin seçimin olur. Ancak kızların güzelliği, yaşı, mesleği, vb şeyler kaderdendir.

    Eğer sen tüm planlarını yalnızlık üzerine kurdu isen yalnız geçen bir ömür için kaderim böyleymiş diyemezsin ... Kapiş?

    0|1
    0|1
  • öncelikle kadaere inanıyomusun bunu düşün eğer inanmıyosan sunu düşün misal 1 saat sonra bir kıza acılacaksın bu kaderinde var kız kabul edecek buda senın kaderinde yazılmıstı. eğer kadere hala inanmıyorsan birde söyle düşün senin kadere inanmaman kaderinde yazılmıs zaten.simdi konumuza donersek düşünceler evet bircok şeyi tetikler özellikle bilinç altımızı düşünsenize biri size gözlerini dikmis bakıyorsa ve siz onu görmedeğiniz halde beyninin sinyaller yolluyorsa neler yapabilir.sizin düşünceleriniz bilinç altınıza işler onları yaşamasanızda ona yakın şeyler oldugunda o anı yaşamıs gibi olursunuz.mesela yolda gidiyorsun bir kopek gordun ısırmasından korktun ısırsa ne kötü olur diye düşündün ve köpe havladı üzerine dogru geldi sende dogal olarak ürktün ve kactın daha sonra bunu düşündüğüm basıma geldi olarak yorumlarsın ama sen ısırmasını düşüneden o ise havladı ve üstüne geldi bu şekilde düşün şahsen benim görüşüm bu:)

    0|1
    0|0
  • Genel olarak öyle ne düşünürsek onu yaşarız. Yapılan bir araştırma birini ne kadar düşünürsek o kişinin de bizi aynı oranda düşündüğünü kanıtlıyor. Düşüncelerin kaderini gerçekleştiriyor zaten o öyle birşeydir ki hem sen onu kontrol edebiliyorsun hem herşey önceden ayarlı. Düşünmek kaderi oluşturuyor çıkarım bu

    0|1
    0|0
    • vallaihi ben sanmıyorum onun beni aynı oranda düşündüğünü...


      sorumdaki açıklamanın devamıda var ama 2 paragraf

    • Bugün sen onu iki saat düşünürsün yarın o seni bunlar hemen olmaz ben buna inanıyorum bu durum tek bir durumda geçerli olmuyor mesela ben bir sanatçıya aşığım ama o Türkiye'ye bile gelmemiştir öyle düşün. Düşünce değil de sanki olayın üstüne düşmek gibi birşeyden korkarsın onlarcasının arasından seni bulur ya da bir çekilişe katılırsın öylesine milyonların arasından sen çıkarsın sonradan haberin olur bu konuda birşey söylemek zor

    • ben onu düşündüğüm kadar inan bana o kendini düşünmezzz hiç cevap bile vermedi 1 seneyi geçti

  • bir insanın arkasına otur ve sürekli ensesine bak bir süre sonra döner ve sana bakar, rahatsız olur. seni görmedği halde hisseder, telkin ve hisler gerçektir ama bu bizim ruhumuzla alakalı bir olgu. 5 duyu organımız olabilir ama beyin ve hisler daha yüzde 1 bile incelenememiştir unutmayalım.

    0|1
    0|1
    • demekki hisler yanllış anlaşılmıyor veya ilgiler

    • anlyış için bir şey diyemem, hissedebilirsin ama bunu yorumlamak kişiye kalmış... doğru veya yanlış algılama yapılır ama sorgulamak ve düzenlemek bireye kalmış bir durum.

  • ben düşündüklerimi yaşamış olsaydım ohoooo :D

    0|1
    0|1
  • Saçma. Düşündüğümüzü yaşamayız. Düşündüğümüzü yaşamak sadece bir ihtimaldir. Bizler çabaladıklarımızı yaşarız. Diyeceklerki düşündüğünü çabalarsın. Evet ama her düşündüğümüzü mü çabalarız? Ne kadar düşünür ve ne kadar çabalarız. Düşüncelerimiz arasından seçilmiş çabaları, nasıl seçeriz? Neye göre seçeriz?

    Seçim yapmamız içiz baz almamız gereken hususlar olması gerekiyor.Burada düşündüğümüz yaşarız diyerek kenara atamayız. Bizler seçimlerimizle yaşarız. Yaşam düşünme değil, düşüncelerin seçimidir. Ne bizi bu hayatta kurtaracak olan düşünce filtre ve seçim mekanizmamızdır? Yani neye göre, kime göre?

    0|1
    0|1
  • Çekim yasası gelince benim aklıma gelen şey çok farklı, link :)

    Anlayacağın yazdığın şeylere pek kafayı yormam, ne düşünüyorsam yaparım. Kader meselesine baktığımızdaysa zaten tanım olarak değiştiremeyeceğimiz olgular bütünü. Eğer değiştiremiyorsak, çok önemsememizin bir anlamı yok. Aynı şekilde, kişi istediğini yapar olacaksa olur.

    0|1
    0|1
  • Secret diye bir kitap var sorduğun ve merak ettiğin herşey bu kitabın içinde rhonda byrne yazarı okumanı tavsiye ederim.

    0|1
    0|1
    • ok yagın bir kitap demekki

    • Bu bahsettiğin şeyleri çok güzel bir şekilde anlatıyor evrene verilen mesaj pozitif ve negatif düşüncelerin etkileri vs vs.

  • bu tarz roman bazında veya araştırma,belgesel tadında programlar filmler,makaleler çok fazla çoğunluğunu izleyip takip ettim. faydası dersen 4 defa sayısal oynadım hiçbiri tutmadı oysaki tutacağına o kadar emindim :)))) sağlık olsun :))))

    0|1
    0|1
  • Sen -secret- sır adlı kitabı ya da çekim yasası adlı kitabı okuyup etkilenmiş olamalısın.Olumlu düşünmek sadece sana iyi hissetirir.Eğer canlılar istediklerine düşünerek ya da yada çok isteyerek ulaşabilseydi kediler kasap olurdu

    0|1
    0|1
  • ben şöyle yorumluyorum onu negatif düşünen bir insan negatif olayları çeker pozitif düşünen insan pozitif olayları çeker,kaderini zaten insan kendi yaratıyor

    0|1
    0|1
    • kaderini ve şansını bence insan kendi yaratamaz çünkü çevremde gözlemlediğim kadarıyla şanslı insanların olayları rastlantısal bir biçimde gerçekleşiyor yanii bir uğraş ve çaba yok emin ol heppsinde böylee

  • Bir söz var aklımda ama nerde duydum/okudum hatırlayamıyorum.

    " Hayat, yaptığımız seçimlerden ibarettir. "

    İstediğin 2 araba modelinden 1 tanesini seçip alırsın. Ve şansa bakki aldığın model diğerine göre fazla yakıyor, ama diğerinden daha konforlu.

    Her 2 şekilde de farklı yaşarsın hayatı. Yani düşündüğümüzü yaşamamız gayet normal.

    Şunu düşünelim birde. Bugün aynı zeka kapasitesine sahip 2 insandan biri doktor, diğeri tamirci olabilir. Yaptıkları seçimler yüzünden bu iki mesleği yaparlar. Çünkü ikiside farklı şeyleri düşünerek büyüdüler. Kadere inanmıyorum şahsen. Yani kısıtlı değil yaşayabileceklerimiz. Herşeyi yaşayabiliriz, istersek.

    0|0
    0|0
    • kaderini ve şansını bence insan kendi yaratamaz çünkü çevremde gözlemlediğim kadarıyla şanslı insanların olayları rastlantısal bir biçimde gerçekleşiyor yanii bir uğraş ve çaba yok emin ol heppsinde böylee

  • Herhalde vardır deyimlerde bile dolaylı olarak geçiyor mesela ağzını hayra aç

    0|1
    0|0
  • Kader değişkendir.

    Düşünüp uygulamaya koyduğun kendi iraden ile yaptığın şeyler ile kader değişebilir.

    Değişen kader değişmiyecek kader vardır

    Kaderi mutlak kaderi mualla ...

    Ama bazı şeyleri asla değiştiremezsin Bu ezelde takdir edilip kulun iradesine verilmeyen şeyler.

    Mesela evleneceğiniz kişi değişmez bir kaderdir.

    Vakti saati geldiğinde birden karşınıza çıkıverir ve kendinizi nikah masasında bulursunuz.

    Olayın nasıl olup bittiğini anlıyamazsınız.

    0|0
    0|0
  • Bu yaşta devreleri yakarsın sorma bu soruları :)

    0|1
    0|1
  • ısmıne takılmak ıstemıyorum ama bu teorı dogru bence...

    ıstedıklerın gelıp senı buluyor arkadas... o yuzden ınsan ne ıstedıgını ıyı bılsın

    0|0
    0|1
  • dediklerin hiçbiri olmuyo bendemi sorun var

    0|1
    0|0
  • olmyor sen bir kızı çok sev düşün düşün seni sevmiyosa düşün düşün düşün gelıyormu yanına e evladım

    0|1
    0|1
Yükleniyor...