Bu durumdan nasıl kurtulurum?

ben asosyal bir insanım evde canım çok sıkılıyo sıkıldıkçada kendime sarıyorum olur olmadık saçma düşüncelere takılıyorum ve kendi kendimi depresyona sokuyorum dışarı çıksamda sorunum geçmiycekmiş gibi geliyo bu durumdan nasıl kurtulurum

Güncellemeler:
ben kafamdaki sorunlarımı çözüyorum ama sıkıldıkça aklıma yine geliyolar resmen çözdüğüm sorunları tekrar sıkıntı ediyorum taki yeni bişeyi kendime sorun edene kadar bu durumdan kendi kendime kurtulabilirmiyim?

0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • bence sen asosyal değilsin. asosyal kişiler evde ya da yanlız oldukları herhangi bir yerde sıkılmazlar. farklı sorunların olabilir. bir doktora gitmelisin.

    0|0
    0|0
    • şu sıralar maddi sıkıntılarım var ondan dolayı dşarı çıksam salak salak dolaşıp geri geliyorum ve hep evde olmak zorundayım yakınımda hiç arkadaşım yok ve ben hastalık hastasıyım bir film izledim orada eşcinseller vardı sonra kendi kendime dedimki ben eşcinsel değilim ama ya biseksüelsem ya bastırılmış duygularım varsa diye bazen taka taka ilgi hissediyomuşum gibi oluyo benim kökten bir çözüm bulmam gerekiyo ne yapmalıym herşeyde böyleyim

    • bu saydıklarının asosyal olmakla bir ilgisi yok. bir psikiyatriste görün. qerekeni yapacaktır mutlaka.

  • Kızlarla Parti ver ve bİrlikte p*rno izleyin. İnan hiç sıkıntın kalmaz.

    0|0
    1|0
  • Kendine bir arkadaş bulmalısın o zaman. Böylece canının sıkkınlığını geçirecektir arkadaşınla konuştukça.

    0|0
    0|0
  • Çevre yapmadan bu durumdan kurtulman çok zor insanların arasına karış evde bütün gün oturup ne yapıyosun ?

    0|0
    0|0
  • Bir tane saf eleman bul seni dinleyecek, durmadan anlat. Adamin sabirli olmasi lazim ama.

    Baca temizleme.

    0|0
    1|0
  • bence kendine bir arkadaş yap :D ben arkadasş olurum sana :D .d .d . olmadı git çık taksimeee bir tur at keyfin yerine gelsin :D

    0|0
    0|0
  • Seni terapiye almamız gerekiyo

    0|0
    0|0
  • Erotik birşeyler yap geçicektir mesela masturbasyon ya da açık saçık bir elbiseyle dışarı çık pişman olmıyıcaksın utanıyorsan internetten erotik sitelere gir istersen facede arkadaş olabiliriz :)

    0|0
    1|0
  • Sohbet edelim :)

    0|0
    0|0
  • kurtulabilirsin gel dolaşalım biraz :)

    0|0
    0|0
  • nerdesin :)))

    0|0
    0|0
  • bende şimdi evdeyim baş ağrısı var cansıkıntısından takılıyorum işte filim izleyelim istersen

    0|0
    0|0
  • ekle konuşalım

    0|0
    1|0
  • normaldir yaşantına göre...yaşantınla doğru orantılı yani ilerde hayatın değişince sende değişirsin ama o gün gelinceye birşeylermi yapmak istiyorsun hiç bir şey yapma geberecez nasıl olsa 125 yaşındaki adamda öldü... ölecez yawww .takma kafaya hiç biişi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Birşeyileri kafana takıyorsan öncelikle bunlardan vazgeç yani kuruntu evham yapma. Eğer baktın çok daralıyprsan içinden bir Ayetel Kürsi oku sıkıntın geçer merak etme canım :) Deniz kenarında yaşıyorsan eğer çık bir deniz kenarında dolaş. Mesela ben canım ne zaman sıkılsa iskele.fener turu yapıp dönüyorum :)

    0|0
    0|0
    • ben kafam dağılsın diye film izliyorum filmdeki rahatsızlıklarada takılıyorum ve onlar sanki bende varmış gibi hissediyorum ben başak burcuyum ve çok evhamlıyım kuruntuluyum bundan kurtulamıyorum 7 kere ayetel kürsi okiycam şimdi beni anca keser başka öneri var mılütfen cevabını bekliyorum kötü durumdayım yardım edin lütfen

    • valla canım tatile falan git o zaman yani bir şekilde meşgale bul kendine.

  • hic psikologa gitmeyi dusundun mu peki ?

    0|0
    0|0
    • düşünüyorum ama hiç gitmedim psikoloğa. kendi kendime çözmeye çalıştım ilkten rahatlıyorum ama sonra yine aynı durum forever bıktım artık doktordan başka çözüm yokmu yani

    • baska kendi doktorun kendin ol o zaman

  • sakinlesmeye calis ve kendine ugrasmaya biseyler bul

    0|0
    0|0
Yükleniyor...