Arkadaşlar hiç başınıza geldi mi ?

ilişkinizde bir nedenden dolayı ayrıldınız o kişi ayrıldığınız kişi size değiştim ben dese istediğin gibi biri oldum dese affet beni dese affeder misiniz onu ? ve ya böyle bişey yaşadınız mı ve ya da değiştiğine inanır mısınız ?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • 3kere aynı nedenden dolayı ayrıldıkda

    hernseferinde yeminlerle yapmayacağını söyledi

    şimdi nasıl olabilirki

    0|0
    0|0
    • ve de yaptı dimi bizimkisi beni takmıyodu herseferinde söz veriyodu sözünü tutamadı özel değilse senin neden neydi ?

    • Hepsini Göster
    • herzaman akılcı davranmak veya alttan almak karşınızdakini

      cesaretlendirebiliyor işte baştan öyle alıştırmamak gerekiyor

      Allah'tan hayırlısı

    • aynen haklısın bende salaklık ki baştan en baştan herşeyini alttan aldım salağım ya benn,aynen Allahtan hayırlısı nediyelim

Erkekler Ne Diyor 6

  • hımm

    bunları diyen kız arkadaşım eğer yatakta iyise neden olmasın tekrar denerim

    tekrar ve tekrar

    ahh ahhh

    ve hatta oh yeah

    0|0
    0|0
  • insan 7 sinde neyse 70 misinde o dur degisinler vardır ama 10 kişiden belki 1i

    0|0
    0|0
  • Deneme süresi isterim.

    0|0
    0|0
  • Affetmem. İnsan tükürdüğünü yalamamalı

    0|0
    0|0
  • inanmam huylu huyundan vazgeçmezz :D

    0|0
    0|0
  • ben değişcem dedim değişemedim sevmeyin dostlar sonunuz ayrılık :(

    0|0
    0|0
    • ne için söz vermiştin ne için değişicem demiştin ? aynen benim sevgilimde öyle yaptı değişicem dedi değişmedi vede sonumuz ayrılık oldu işte ya bu sefer gerçekten sözünü tutarsa değişir mi ki diye düşünüyorum ama korkuyorum

    • kıskançlık ve alınganlık konusunda demiştim ama cidden samimiydim değişeceğimi düşünüyordum ama olmadı , seninkinde de pşacağını sanmıyorum zaten bir kere yanılmışsın ikinciye hiç gerek yok

    • dimi bende öyle düşünüyorum

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence hiç öyle girişimlerde bulunma :)

    0|1
    0|0
    • neden benim şuan düşündüğümü düşünüyosun dimi aynı şeyleri tekrarlarsa diye

    • Hepsini Göster
    • yıllar? 1-2 ay çektir

    • dedi kendisi evlensende peşindeyim dedi ama evlensem bırakır heralde neyse yıllar derken belki 1 sene belki 2 sene ay derkende 6 ay falan sınav zmanındayım ztn ya da sınav sonrası

Yükleniyor...