Trömsö 2-1 Beşiktaş ...........

Görüşleriniz neler ? Dk 87 ...


0|0
4|17

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Çok üzüldüm yazık olmuş Büyük BEŞİKTAŞ'a :(((

    1|0
    0|0
  • şaşırmadım ben bunu zaten bekliyordum. Beşiktaşın canı sağolsun.

    0|0
    0|0
  • Burda gayet rahat eler Beşiktaş ..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • bazı kanı bozuk galatasaraylı arkadaşlar iyi oldu falan demişler sanki yıllar önce sizi yenen tromsö değildi de bizdik. ne bu kin anlamıyorum ki? sonuçta orada yenilen bir türk takımıydı ve bu davranışları sergileyen insanlar adına ben utanıyorum. tamam zamanında o maçtan sonra alay eden beşiktaşlılar olmuştur bu her zaman görülen bir şey yani alıştık tüm takımların içinde var böyleleri. sırf birkaç kişi o zaman alay etti diye şimdi tromsö'yü tutan insanla aynı milliyete sahip olmaktan ben şahsım adına utanıyorum. maça gelince: kelimenin tam anlamıyla rezalet. ne zemin, ne hakem, ne de hava şartları bahane olamaz. denk bir rakiple oynamadık yani bahane kabul edilir bir maç değildi. 2. maçta bir kaza olacağını sanmıyorum ama bu turu geçsek bile CAS'tan geçebilecek miyiz? asıl soru işareti bu.

    0|0
    0|0
  • Olan oldu nasıl trabzon'u yenince göğsümüzü gere gere beşiktaşlıyız dedik yenilincede diyoruz

    Taktık nazarlığımızı

    Deplasmanda atılan 1 gol iyidir olimpiyatta bitireceğiz işi inşallah .

    1|0
    0|0
  • rövanşta hallederiz sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • Valla üzüldüm desem yalan olur.Bugün bütün beşiktaşlılar bak gör nasıl yeniyoruz sizin gibi yenilmicez dediler şimdi ulaşamıyorum hiçbirine.Tebrikler trömsö.

    0|0
    0|0
  • link Fenerbahçenin formasının üstünde Türk bayrağı olmasına rağmen arsenali tutatanlar vatan sevgilerinin ne derece olduğunu iliğime kadar hissettiriyor.. Sonucuda yine 2-1 olur tabi. Mesele fanatiklik değil Türk futboluna olan zarar.

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun beşiktaşa

    0|0
    0|0
  • osusruktan bı penaltı hop mac gtti.. bır gs li olaraktan uzuldum ama bzle dalga gcn bsktasında dersnı aldgnı solemelıyım..

    0|0
    0|0
  • Rahmetli kazım kanat beşiktaşlı biri 60 yaşına kadar zor yaşar demişti sinir krizleri geçiriyorum etmediğim küfür kalmadı.

    0|0
    0|0
  • Olcay Şahan: "Galatasaray gibi Trömsö'ye yenilmeyeceğiz."

    Maçın Sonucu: Trömsö:2 Beşiktaş:1

    2|1
    0|0
    • Sen bir futbolcu olsan çıkıp yenileceğiz mi dersin ?

  • Her T ile başlayan Trabzon olmuyor biraz ciddiye almaları lazım dün iki atarsın bugünde 2 yersin futbol böyle bişey :)

    0|0
    0|0
  • sıkıntı yok istanbulda paketler norveçe göndeririz

    0|0
    0|0
  • Bir dahakı sefere daha da basarılı olucagını umut ediyorum. ,

    0|0
    0|0
  • Allah tan gs varda şu avrupada türkiyeyi temsil ediyo üzülüyorum bizim futbolumuz ne zamn gelişeecek

    0|0
    0|0
  • üzücü bir skor

    0|0
    0|0
  • ya o hakemin ben anasını avradını.. öyle penaltı mı verilir? yatırdı benim kuponu it.

    0|0
    0|0
  • Fanatik Fener'liyim Gezi'den sonra sempati duydum çArşı'ya bu yenilgiden dolayı çok üzgünüz..

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun ne diyelim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...