Arkadas ben kendime gore birini nasil bulacagim?:D

sen bulma o bulsun demeyin boyum yüzünden kimse yanasmiyor erkekler kaldiramiyor kendinden uzun kizi 1.85 boyum var kaba bir fiziğim yok tabiri caiz 'at' gibi değilim:D kilo 57 voleybol oynadım uzun yillar o yüzden boyumla ilgili buyuk problemim var cok mu itici uzun boylu kizlar beyler?


0|0
4|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Uzun boylu bayan itici filan değildir..

    Lakin biz erkekler bilinçaltımızda yaşattığımızı dilimizle söyleyemeyecek kadar naif yaratıklar olabiliriz bazen :)) (Bunu bozan bir tek Ali Ağaoğlu'Nu gördüm, 2.eşi kendinden 1 karış filan uzun ama adam mütemadiyen sırıtıyor hep )

    Topuklu giymediğini düşünürsek senin boyunda bir çok arkadaş bulabilirsin aslında.. Pigmeistan değil Türkiye, hele ki son 25 yıldaki bilinçli beslenme ile büyüyen gençlerde boy sorunu pek yok.

    O değil de 1.78 boyla bile kendimi kısa hissettim ya ekrana bakarken bile olsa.. Alacağın olsun :)

    0|0
    0|0
    • turkiye degil abd de yasiyorum ama turkle evlenmek istiyorum imkansiz ahaha sende sorun yok:D

    • Hepsini Göster
    • EIC için teşekkürler..


      Valla ben de TR'dayım.. Yoksa seve seve tanıştırırdım oradaki dostlarla :))

    • np kismet:)

Erkekler Ne Diyor 26

  • vardır ya bende 185 bende mşş uzun kız bulmam gerek :)

    0|0
    0|0
  • İticilik değilde biz erkekler kendinden uzun boylu kadınları istemeyizen nihayetinde kompleks oluşur erkekde...

    1|0
    0|0
  • diğer sorunda 165 55 kıloydun burda 185 57 dıyorsun hangısıne gore cevaplasam

    0|0
    0|0
  • ben sorun etmem kendimden uzunsa :)

    1|0
    0|0
  • Boy bir güç sembolüdür. Erkek bu nedenle biraz daha uzun olmak ister (genelde) Kendine 1.80 ve altı birini belki bulamayabilirsin ama 1.90 ve üzeri erkekler için idealsin.

    0|0
    0|0
  • Aslında itici değilde işte biz kısa olunca garip oluyo. :D İtici olsa at gibi maşallah dermiyiz. :D

    0|0
    0|0
  • etraf uzun erkek kaynıyo 190 birini bul erkekler zaten uzun kız sever sadece kısa erkekler zorunluluktan dolayı kısa kız seviyorlar .

    0|0
    0|0
    • bana denk gelmiyor demekki.

    • Hepsini Göster
    • soguk bir mizaca sahibim.

    • erkekler için farketmez damacanaya bile rağbet var istersen buz gibi ol bir kaş göz yap bidaha kovsanda gitmezler.

  • Bence yazdığın kilo ile itici değilsin, gayette çekici olabilirsin.

    0|0
    0|0
  • zayıfsın. bira iç.

    0|0
    0|0
  • biraz kilo al balık eti veya ona yakın ol, fıstık gibi olursun:)

    Cut.

    0|0
    0|0
    • alamiyorum tavsiye verebilirmisin

    • kendine bir beslenme programı hazırla, uyku düzenini iyi ayarla, bir kaç ay sürebilir ama ise yarar aksatma sadece

    • umarim tesekurler

  • 57 kilosu evet.. 67 olsa neyse.

    0|0
    0|0
  • selam tnısalım bnde 1.90 byndaym dulum , partnerimde aradıgım ozellikler nefes alsın yeter bide kahve yapsn , aramk istrseniz 05312223344 bekliyrm canımss

    0|0
    0|1
    • Senin gibi kişiler üzerinde bilimsel bir araştırma yapılması gerekir. Eğitim durumu, coğrafi bölge, yaşam şartları, etnik yapı gibi unsurlar büyük rol oynar gibi geliyor.

    • şu yazdıklarımı ciddiye aldığın için seninde sazan geni taşıyıp taşımadıgın için incelemeye alınman gerekıyor

  • o kadarda uzun boy... ne bilim yanımda düşünemedim normal ayakkabıyla aynı boydayız da topuklu olsa düşünemiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Biraz öyle at gibi ya :D fiziğede bağlı gerçi ama çok nadir öyle güzel fizik.

    0|0
    0|0
    • :(

    • Hepsini Göster
    • ne sansi biraz aktarma yapayim sana

    • Olur 175 im 5 cm ver yeter :D

  • bence kesinlikle böyle düşünmemelisin .

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşımla aynı boy bende 1.92'yim :)

    0|0
    0|0
  • boyun tam bana göre :D 1.86

    0|0
    0|0
  • ayakların kaç numara ?

    0|0
    0|1
    • 39 cok nadir kalip kucuk olursa 40

    • Hepsini Göster
    • arkadasim ne diyosun sen adabınla konuş duzgun cümleler sec yada?

    • gerçekten baya ağır konuşmuşum bak olmadı bu ya zaten sende çok mantıklı bir soru sormuşsun burdaki insanlarda kahin sana nasıl bulucaklarını söyliceklerdi...

  • uzun kızlar nerde yaşıyor arkadaş burdakiler 1.55 1.65 arası

    0|0
    0|0
  • Çok ya 1 85 nedir yaa

    0|0
    0|0
    • biliyorum?

    • Hepsini Göster
    • Ee yani haliyle öyle olacak valla ama bulursun uada o bulur seni

    • umarim :D

  • topuklu giysen ohooo...

    0|0
    0|0
  • sende voleybolcu basketbolcu bul kendi çevren zaten.

    0|0
    0|0
    • aslinda abd de yasiyorum yabanci birini istemiyorum turk olmali.

    • o boyda türk hem de abd de şansın azmış gerçekten :)

    • evet sanırım

  • Boy konusunda sıkıntı yapma bul bir 2 mt yapış :)

    0|0
    0|0
  • yeak yaa, voleybolcu kızsın işte daha nolsun, bayılırım sporcu kızlara :D

    0|0
    0|0
    • :D

    • Hepsini Göster
    • ahahah tesekur ederim birakmaam

    • eheh :D

  • Çıplak ayak gezersen aynı boydayız alıyım seni.

    1|0
    0|0
  • Ulan bir biz bulamayız uzun kız. Sneijder-Yolanthe çifti gibi olmayı istiyorum biriyle :))

    0|0
    0|0
    • onlar istisna:D

    • Hepsini Göster
    • bence de fark yok pek

    • Sevgilim olsunda 2,00 olsun farketmez.

Kızlar Ne Diyor 4

  • bu boya bu kilo çok az. 70 kilo olsan iyi olur

    0|0
    0|0
  • İtici değilde 1.85 boya 57 kg çok zayıf değil misin? u.u

    0|0
    0|0
  • Az kilo alırsan çok iyi olur bence.Yoksa güzel yanii.

    0|0
    0|0
  • basketbolcu bul sen en iyisi. benim sevgilim 190 basketbol oynuyor. bir voleybolcu kız ondan hoşlanıyor hatta:D inşallah sen değilsindir haha:D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...