Arkadaşlar biliyorum bıktınız ilişki sorularından ama bir yardım ediverin :/

arkadaşlar benim uzun süredir birlikte olduğum biri var ama kavgalarımıza engel olamıyoruz bir türlü. herşeyi geçtim tamam tartışmak önemli değil ama en ufak birşeyde beni telefondan engelliyor ne arayabiliyorum ne mesaj atabiliyorum. konuşmama belki özür dilememe bile fırsat vermiyor ta ki kendi canı benimle artık konuşmak isteyene kadar. beni sevdiğini söylüyor çok şey yapıyor benim için ama bu huyu beni deli ediyor. ayrılmak geliyor aklıma ama bunun için de bitirmek istemiyorum karmaşık duygular içerisindeyim.

şimdi sorum şu. aradan 2 gün geçti hala konuşmadık mesaj atmadı. illaki atıcak o zaman ne yapmalıyım. fazla alıngan biri ama hatasını da anlasın istiyorum.

uzun oldu k.bakmayın :/


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Aranızda mesafe varsa özlediğiniz için oluyordur. karşına al konuş ne istiyosun söyle diye , ikimizde düşünelim bakalım neden sebepsiz yere tartışıp bir birimizi üzüyoruz? ben seni üzüceksem eğer ayrılırmayı tercih ederim çünkü üzülmene dayanamam , de. senin istediğin herşeye varım yeterki tartışıp üzülmeyelim de düzelir umarım. düzelmezde araya bir soğukluk girerse geçmiş olsun evlenme kararı dahi alsanız düzelmez

    0|0
    0|0
    • anlayamıyorum hiç bu yaptığını :( başka numaradan aradım benim sesimi duyar duymaz kapattı. ama kendisi döndüğünde hiçbişey olmamış gibi davranıyor bana .s uzun bir ilişkiyi bitirmek çok zor bikaç hafta sonra söz yapıcaktık .

    • Hepsini Göster
    • Bunu birde ona anlatmayı deneyin olmazsada o ilişki yürümez

    • peki teşekkür ederim :/

Erkekler Ne Diyor 5

  • arama sorma bekle tepkisini gör. eğer aramadan yapamiyorsan telefonunu kapat annene ver. bazen çok üzerine gitmekte insanları sıkar. bırak bekle. sıkılmışta olabilir.

    0|0
    0|0
  • Canı her senle konuşmak istediğinde konuşuyorsa bu yaptığının ne kadar sinir bozucu olduğunu anlamaz tabi sana döndüğü zaman nedenini söyle ve sende aynısı yap

    0|0
    0|0
    • aynısını nasıl yapıcam bnde onu mu engelliyim yani .s işte ben yaparsam hiç tınlamaz beni dahada sinir olur uğraimaz

    • Hepsini Göster
    • Ben böyle birine tahammül edemem açıkcası ipleri onun eline vermişsin istediği gibi at koşturuyor birazda sen tavır yap peşinden koşsun koşmassa da yol ver gitsin bu şekilde devam etmektense hiç olmasın daha iyi

      Zaten o senin bu tavrını bildiği için böyle biraz sen hiç taviz verme illa ki arayacak

    • haklısın artık aramamalıyım . dediğin gibi yapalım bakalım nolcak. teşekkür ederim :(

  • öncelikle anladığım kadarıyla sizin sorununuz çok iç içesiniz birbirinizi özlemeye fırsatınız olmuyor bence biraz birbirinizi özleyin ve kıymetinizi anlayın :)

    0|0
    0|0
    • uzaktayız biz zar zor görüşebiliyoruz

    • Hepsini Göster
    • o çalışıyor zaten akşamları konuşuyoruz gün içinde de fazla konuşamıyorz yani özlem dediğin bizde zaten :/ sıkılmak değil çok büyütüyo bişeyi devlet meselesi yapıyo

    • bende aynı problemi yaşıyordum kız arkadaşım benden uzaktaydı ve sadece akşamları konuşuyorduk ve artık sıkmaya başlamıştı beni özlemeye ihtiyacım var bir süre görüşmeyelim 1 ay falan dedim o zaman bitirelim dedi sanırım o da sıkılmıştı biraz daha az görüşmeyi deneyin :)

  • Takıntılı biri galiba. Telefon açmamak falan ne demek oluyor ? Savaşmak için bazı yollar olmalı yol yoksa savaşamazsın ki

    0|0
    0|0
    • kendimi ifade edemiyorum zaten aşırı saçma bir sebep benim trip atmam gerekirken o atıyor .s

    • Hepsini Göster
    • peki :( teşekkür ederim

  • yok uzun değil. Malesef ipler tamamen onlın elinde. ve yapacak pek bişey yok.

    0|0
    0|0
    • seven bir insan böyle davranır mı ya 2 gün konşmadan nasıl dayanabiliyo .s

    • Hepsini Göster
    • doğru söylüyorsun. teşekkürler.

    • bi patlama yaşansın artık. İyi günler.

Kızlar Ne Diyor 1

  • cok huysuz bu ne be , senı mutlu edecek bır ılıskın olmaı sınır edecek degıl !

    0|0
    0|0
    • haklısın. ama bu tavizi ben verdim ona. şimdide ayrılamıyorum napcam blmiorum :(

    • afferın sana // bundan sonrakılerde daha dıkkatlı ol

Yükleniyor...