Fatih Terim Federasyon'un başına geçse ne olur?

Ümit Karan'ın ağzından çıkmadır renktaşlar :D

Adam hazır milli takıma geçiyorsa federasyon başkanı da olsun demiş :D

İyi olur muydu?

Tüpçü yerine bir İmparator.. türk futbolu kurtulur ;)

link


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim başkan dediğin tarafsız olucak.Tüpcü tam bir gs düşmanı.Bıraksın gitsin az gurur varsa.Adam gibi tarafsız biri geçsin yazıklar olsun türk futbolunu katletti gurursuzlar.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • teknik direktörlükle ,federasyon başkanlığı çok farklı şeyler

    1|0
    0|0
  • Cumhurbaşkanlığına kadar yolu var .

    1|0
    0|0
  • İyi olurda geçmesin ölene kadar bizim tenkik direktör olsun.

    1|0
    0|0
  • bence hazır olmaya başlamışken başbakan olsun

    1|0
    0|0
  • Yabancı Sınırı kalkar.

    Zaten Fatih Terim'i Gs'den koparmak icin son çare Federasyon Baskanlıgı teklif edip,tam yetki verecekler :)

    1|0
    0|0
  • hem galatasarayın hocası hem milli takımın hemde federasyon başkanı olacaksa olsun bizi bırakmasında :) ne yaparsa ne göreve başlarsa başlasın ona her şey yakışır çünkü o tek İMPARATOR

    1|0
    0|0
  • Küfür serbestt.. Hakem ben senın taa... .

    1|0
    0|0
  • türk futbolunda devrim olur ;)

    1|0
    0|0
  • geçsede görsek

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Olur tabi ..

    Federasyon için Şenol Güneş diyenler var bilemicem ..

    Ama İmparator kendine verilen her görevi başarıyla yapar buna eminim ..

    1|1
    0|0
  • Bence iyi olur :D

    1|0
    0|0
  • Tarafsız biri geçse nasıl olur? :)

    0|0
    0|0
    • fatih terim taraflı değildir kanımca..

      fedin başına geçerse tarafsız konuşur zaten..ama taraflı olacağını biliyorsa da kabul etmez diye düşünüyorum.

    • Hepsini Göster
    • inş allahından bulur ne diyim..

    • hayırlısı bebişim :P

  • Süper olur bu.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...