Baldızın sevgisi nereye gidiyor.

baldızım boşandı iki ay önce. aralarında hakaretler, küfürler, hakir görmeler. daha neler.neler. sonunda yıldılar.iki çocuğu var. 16-9 yaşlarında. 1000tl nafaka alıyor.geçenlerde adam çocuklarını görmeye gelmiş. bizimki de arabası ne renki kaç model kimin üzerine diye merak sarmış hatta adamla konuşmya çalışmış. bende "senin için o defter kapandı. sana ne elin arabasından, kimin üzerine oldu falan dedim. hafifte kızdım onlarda benim kızmama içerlenmişler. abisi gelinleri de alınmışlar. o sonuçta çocuklarının babası diye.ben de sadece çocuklarına baksın. senin ilişkin çocuklarınla sınırlı kalmalı diyorum. artık o adamın hiç bir şeyiyle ilgilenme diyorum. aracın plaksından arabanın onun olmadığını anladı. facebookta çıktığı kadınıla resimlerini buldu. çıldırdı. telefon açtı. küfürler, hakaretler falan falan. acaba ben mi yanlış düşünüyorum diye yanılgıya düştüm.siz ne dersiniz. hala o şerefsizle ilgilenmeli mi? yoksa ben mi haklıyım.


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • boşver bundan sanane

    0|0
    1|0
    • senin kardeşin baldızın enişten nahoş bir hayat sürse hoşuna gider mi?tabiki bana giren çıkan bir şey yok.ama benonurlu namuslu iffetli insanlarla oturup kalkarım.

Erkekler Ne Diyor 1

  • aman hocam bulasma, anladigim kadariyla senin baldiz lafini esirgemeyen cinsten, gunah kecisi sen olursun, oklar uzerine cevrilir. yerden goge kadar haklisin ama bunu kadin milletine anlatmak zor. gerci kadin cinayetlerinin bir coguda bosanilmis esleri oldurmeyle alakali oldugu icin erkeklere de soylenecek pek soz yok. tamamiyle cahil toplumuz baska aciklamasi yok. bosandigi adamin elbette sevgilisi olacak veya kendisi de belki gun gelecek evlenecek, bunu hazmedemeyeceksen bosanmayacaksin

    0|0
    0|0
    • 10 puan kardeşim eyvallah.bu kadın milletinin dirisi de sorun ölüsü de

Yükleniyor...