Güzelliğin ve yakışıklılığın zenginlikle alakası var mı ?

Sorum gayet açık.

Zengin çocukları daha güzel ve yakışıklı oluyor bana göre ? ben mi yanılıyorum yoksa öyle mi ?

• İlk okulumu zenginlerin gittiği okulda okudum ama zengin değiliz ne fakiriz ne zenginiz şansıma okul bizim mahallede olduğu için kaydoldum, hep zengin çocukları vardı kaymakamın avukatın doktorun öğretmenin polisin çocukları çok yakışıklıydı tüm kızlar onların peşinden koşardı kızlar da öyle erkekler hep onlarla sevgili olmak isterdi.

Neden böyle sizce ? beni yanlış anlamayın fakirler tipsiz demiyorum ama zenginler yakışıklı veya güzel.

Acaba marka giyinip bakım yaptıkları için mi ?


0|0
15|14

En İyi Erkek Görüşü

  • para demek huzur demek.çocuklar güzel bakımlı dert görmeden yetişiyor.

    Fakir çocuğu sıkıntı stres haliyle bu dış güzelliğinede yansır psikolojik durumlar.

    bi çocuğun yüzüne baktığında anlarsın kısmen yaşam standartlarını.

    6|4
    0|0
    • Teşekkürler işte aradığım cevap bu.

    • Hepsini Göster
    • e tabi boşuna en iyi cevap seçmedik :)

    • teşekkür ederim arkadaşlar hepinize ..

Kızlar Ne Diyor 15

  • en iyi cevaba katılıyorum

    0|1
    0|0
  • Para para para

    0|1
    0|0
  • alakası yok onunla.

    0|0
    0|1
    • sen zaten her soruya olumsuz cevaplar veriyorsun. ben insanın tiipinden anlarım yaşam tarzını sizin eve aylık en az +3.000 tl para girmiyorsa bende hiçbir şey bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • sana çirkin ama zengin birsürü insan gösterebilirim

    • yok canım kalsın

  • Aynen doğru diyorsun. Daha yakışıklı sempatik oluyorlar. Muhtemelen bakımdan kaynaklanan bir şey. Çocukluklarından beri hep güzel giyinmiş bakımlı olmuşlar.

    0|0
    0|0
  • Evet bakım yaptıkları için giyim insanı baştan sona değiştirir.

    0|1
    0|0
  • Ben de bunu düşünen tek ben miyim diyordum. Para her şey değil ama çoğu şey. Oturduğum semtte bindiğim tramvayda otobüste insanların hangi durakta ineceğini kestirebiliyorum artık

    0|0
    0|0
  • İnsan giyimi ile güzelleşir ya da yakışıklı olur..

    0|0
    0|0
  • yakışıklılığı ve güzelliği cüzdanlarda arayanlar için elbette alakası vardır. benim için diil.

    0|0
    0|0
  • hayir parayi gerektiginden fazla onemsedigin icin parasi olanlar sana her halleriyle "ozel" insanlarmis gibi geliyor

    0|0
    0|0
  • Bakım farkı demek istiyorum ama o da değil. Gerçekten çoğu güzel ve yakışıklı oluyor nedenini çözemedim.

    0|0
    0|0
    • evet doğru. altta bir kıza sordum ukalalık yapıyordu ve güzeldi dedim 3000 den fazla giriyor evet.


      giyimine makyajına v.s tipine bakılırsa zengine benziyor işte bizim eve hiçbir zaman o kadar para girmedi 2 bin bile girmemiştir en fazla 1000 - taş çatlasa 1500

    • Evet ilginç yani.

  • Adamların genleri sağlam:)

    0|0
    0|0
  • bence var giyim ve bakım insanı çok ama çok değiştirir

    0|0
    0|0
  • benim ablam ozel okulda ogretmenlik yapti ve sonra bigun zengin cocuklari belli fakir cocuk belli oluyor demisti neden yuzleri daha parlak evet bakimlilar onlar nelerle besleniyor yuzleri isil isil tombul bircok anne cocuguna verecek sutu yiyecegi bulamiyor yogurtla sutle beslenmek var sekerli suyla beslenmek var adeletsiz dunya ve birde Turkiye :) yabancilarin avrupa amerika hep fistik gibi kizlar parliliyorlar erkekleri hem beslenme hem bakim ama ikiside parayla fakir cocuklari yuzu solgun vucutlari belli zaten .

    ve tebrikler ;)

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • ah ulen :) bir okusakta bankacı olsam varya üniv 1 e geçtim bankacı olmak istiyorum . olsam da ailemin tüm borçlarını kapatsam

    • :)aminnn

  • hay parasına sçym

    0|2
    0|0
  • Aslında yakışıklılk değilde tarz sahibi olmak, duruş bakış ,özgüvenle alakalı. Ben ana sınıfından itibaren, üniversitede dahil olmak üzere hep özel okulda okudum. Bu yaz yaz okulunda ders almak için devlet üniversitesine gidince bu farkı gayet net gördüm.

    0|0
    0|0
    • zengin kız seni bırak fakirleri gururumuz ile yaşayalım :P

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bunu böyle kabullendiğin için öyle görüyor olabilirsin. Mesela benim etrafım da ki insanlar da hepsi senin dediklerinden çok daha fazla zenginler , biri etinin sahibinin çocukları , biri nokia şubesinin falan. Biri conversenin. Onlarca para olmasına rağmen benim etrafım da ki zengin insanların çoğu , ne giyinmesini biliyor , ne de eğlenmesini , ortamları falan. Geçenler de arkadaşlarla muhabbet ederken bu tarz bir konu açıldı , ve herkesin ortak kararı şu cevaptı ; Biz parayı nasıl kullanıp ne yapacağımızı nasıl giyineceğimizi neye harcıcağımızı biliyoruz da allah vermiyor , genelde para kullanmasını bilmeyenlerde oluyor diyorlar. Senin sorunun cevabına bir de şu şekil de cevap vereyim , hiç bir alakası yok. Tamam düzgün görünmek için bakım veya giyinmek önemli bir husus. Ama ne arkadaşlarım var , hepsinin doğal güzelliği var zengin olmamasına rağmen. :)

    0|1
    0|0
  • Sen hayatı çözmüşsün gözüm..

    Onlar rahat doğar, rahat yaşar.. Genelde +1 başlarlar bizim -5 başladığımız hayata..

    Ve doğaldır onların daha "çekici" olması.. Sen bayan olsan her dışarı çıktığınızda belediye otobüsüyle bir yerlere gidip çay-simit yemek mi çekici gelirdi, lüks arabayla "ciks" mekanların birinden çıkıp öbürüne gitmek mi?

    Birileri itiraz edecektir mutlaka; bütün bayanlar da aynı "mal" değildir elbet.. Ama siz istisnasınız ve istisnalar kaideyi bozmaz..

    0|1
    0|0
  • çirkinse bile parasıyla birçok bakım ve ameliyat ile kendini yakışıklı bir şekle sokabilir parasıyla özel doktorlar diyetisyenler spor hocaları tutar genede bizim ağzımıza s*çar hertürlü

    0|1
    0|0
    • aynen mesela kepçemi? düzelttirir . sivilcelerimi var fakirin ssk lı doktorda aylarca uğraştığı tedaviye kısa bir zamanda özel doktorla tedavi olabilir

    • zengin sonuçta

      ne isterse yapar

  • hayır burada çok ince bir nokta var bilimsel bir gerçek güzellik ve zeka birbiri ile ilintilidir bir kişinin ebeveynlerinin zeki olması başarıyı başarı parayı getirir parası olanlar daha iyi bir eğitim alır yakışıklı baba ve güzel bir anneden yine güzel bir çocuk dünyaya gelir yani bir nevi sosyo evrimsel bir seleksiyon

    0|0
    0|0
  • Alakası yok

    0|1
    0|0
  • kendilerine bakım yaptıracak daha fazla paraları var,en iyi hocalardan onlar ders alıyo,en kral spor salonuna gidiyorlar,marka giyiniyolar,altlarındaki araba bizim evin parası,bi evin aylık parasını bir günde harcıyolar. Kızlar onların peşinde gitmicekde benim peşimden mi gelicek zengin olunca tipin önemi olmuyo fazla,bazı kızların herşeyi para.

    0|0
    0|0
    • aynen 1 telefon kullanıyor adamlar babamın maaşından fazla. biz göremedik öyle bolluk.

  • bu mantığa göre ali ağaoğlu... neyse, otur iki bira iç...

    0|0
    0|0
  • bir insanın biraz da olsa bakıma ihtiyacı vardır güzel elbiseler her zaman pahalı değildir

    10 liralık bir t-shirt bazen 100 liralık bir t-shirt'e tercih edilebilir..

    0|0
    0|0
  • kafa rahat bir şekilde işi yaptıkları için mahsülü iyi atıyorlar :)) elektirik faturası dogalgaz faturası taksittir maaştı dert yok tasa yok,ondandır :)

    0|0
    0|0
    • aynen dostum siz anlıyorsunuz beni :)

    • Hepsini Göster
    • yani çocuk güzellignin ana etkeni çakışmak oldugu için ordan baglantı kurdum :)

    • aynen tabi adamlar işe konsantre oluyor :D dert yok tasa yok :D

  • Hayat standartları etki ediyor

    0|0
    0|0
  • bu soru seni ve ksyi aşar. ama şukadarını söyleyeyim ki orsp para için yatar ve birden çok kocası vardır. cariye ise para için yatmaz ve sadece 1 kocası vardır. cariye ile evin hanımı arasında hukuki haklar bakımından fark vardır yoksa senin zannettiğin gibi değil...

    0|0
    0|0
  • Paran varsa daha lüks yaşarsın haliyle daha farklı olursun nerde le cola nerde pepsi:)

    0|0
    0|0
  • bencede var. Üstad doğa kanunu gibi, şöyle düşün yakışıklı bir erkek güzel zengin bir kızı elde edebilir . Ve tam tersi güzel kız t -- yakışıklı erkekğe hesabı .. öyle öyle öyle çocuklarıda elbet güzel ve zengin oluyor haliyle zincirleme

    0|0
    0|0
    • hımm anladım :)


      mantıklıca . güzel le yakışıklı evleniyor çocuk ta güzel oluyor

Yükleniyor...