Aceleci davranıyorum 1 aydır stres :(

Çok çalısıyorum . Hayatımı spora adadım resmen Yüzüyorum Body bulding yapıyorum Yalnız Hemen sonucunu görmek istiyorum 3 bucuk ay oldu spora ?


0|0
412

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Acele etme sabırlı ol. Çok spor yapıyorsan bu da kötü. Bırakırsan başlangıcından daha kötü olabilirsin. Tecrübeyle sabit ;( gittiğim diyetisyenlerin hepsi, önemli olan çok spor yapman değil o spor hergün her zaman yapabilmen diyorlar... ona göre ayarla dozajını.. fark elbette ki vardır sen farkedemiyorsundur. Kolay gelsin :)

    0|0
    0|0
  • zamanla gelişen bir duygu ilk başlarda hemen sonucu görmek istiyosun sonra hayatının bir parçası oluyor,yaşam şeklin olmaya başlıyor...

    devam et bırakma sporu vücudunu toparlmaka bayağı zor oluyor çünkü...bir süre sonra artık stres yapmayı bırakacaksın...tecrübe konuşuyor:)

    0|0
    0|0
  • Hayvan gibi yemediğin için bir şey olmuyor canım

    0|0
    0|0
  • Yine iyi sabretmişsin ben bir hafta geçmeden sonuç bekliyorum :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • eski pro yuzucu olarak soyluyorum yuzme en iyi kardiyodur inanilmaz kilo verdirir o yuzden bol bol yuzmeye devam et sporu sonuc olarak degilde hayatinde bir yer olarak gor nasil yemek yemeye ihtiacin varsa sporada ihtiyacin vardir demek istedigimi anlarsan iyi sonuclar alirsin iyi calismalar :)

    0|1
    0|0
    • haklısın yag yakıcam diye yüzüyorum bunalıma giriyorum hani 1 saat yüzdüm yararı niye olmadı felan .. bunu dşnmiyerek yüzersem dedigin gibi yemek nasıl yiyosam yüzmeyide alıskanlık haline getirip düzelebilirim

  • Dostum bazı insanların Vücudu gelismeye egimlidir.Bazıları da zor gelisir.Bu genetik bir olay..

    0|1
    0|0
  • benim kardeşim yaklaşık 1 .5 yıldır bady bulding yapıyor daha 6 aydır oturdu vucudu ama öyle kolay değil yedikelrine filanda çok dikkat ediyorlar yani.

    0|0
    0|0
  • 2-3 Ayda Sonucu almak istiyorum dersen Hiçbir Şey ALamazsın.Sabır Etmelisin.Bu Spor Body fitness 2-3 Aylık Bir Spor degiL !

    0|0
    0|0
  • sen bile diyosun aceleciyim diye spor bu uzun vadede sonuç verir tabii bu senin vucudunla alakalı kimi insanın vücudu çabuk gelişir yatkındır spora kimininki geç gelişir m.etme ilerde düzelir :)

    0|0
    0|0
  • yalnız bodyle uğraşıyorsan hep protein alacaksın o zaman daha çok sonuç gösterir tavuk yumurtanın beyazı süt gibi

    0|0
    0|0
  • kreatin , protein tozu , steroid falan alayım deme kardeşim , hemen sonuç almak için.yoksa sağlığından olursun.yumurtanın akı proteinden zengin haberin olsun.

    0|0
    0|0
  • acele etme hayat senin yarın kaçmıyor

    0|0
    0|0
  • diyet yap yoksa sonuc alamassın

    0|0
    0|0
    • nasıl bir diyet ?

    • kaldırdığın ağırlığı arttır . aldığın yağı ve karbonhidratı azalt. kırmızı ve beyaz et ağırlıklı ye yemeklerini. çikolata yerine protein tozu iç. tabi eğer yağlı değil zayıfsan.

  • sende haklsn P

    0|0
    0|0
  • relaks ol kardeş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...